Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 79-vuotiaana naisena huomannut, että tahtoisin vaihtaa nuorempaan mieheen

Vierailija
08.02.2026 |

Mistä nuorempia miehiä kannattaisi etsiskellä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vielä miehiä, jotka haluaisivat kanssani iltatähden?

Sikäli mikäli haluat, niin kerrothan avoimesti tästä pereenlisäyssuunnitelmasta.

Vierailija
42/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö vielä miehiä, jotka haluaisivat kanssani iltatähden?

Sikäli mikäli haluat, niin kerrothan avoimesti tästä pereenlisäyssuunnitelmasta.

*perheen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen lapsi tai lapset siis tulevat kysymykseen puolestani. -ap

Vierailija
44/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkotreffit 

Vierailija
45/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kaikki nuoret miehet ovat hävinneet? Kävellessäni kylänraitilla katselen oikealle ja katselen vasemmalle, eikä uljasta prinssiäni näy missään.

Maako heidät on nielaissut?

Juu, on se niin kauheeta, kun nuoret miehet on Suomessa niin rumia, ei siis miehiä ollenkaan tämmöselle esteetikolle. Ei rumaan mieheen voi sillain rakastua. Ja Ritke Vorresteri nuorena oli semmonen 7-.

N78

Vierailija
46/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyyhän sinulla uusi mieheni  sitten vasara kädessä. Osaat pikkuremontit ja isotkin. Etkä kaihda siivoamista, lumitöitä ja perunoiden istutusta.

Et sinä sitten mitään gikoloa tarvii vaan talonmiehen.

Kikkolo oli mielessä vai oliko se pikkolo. Noh joka tapauksessa kodin askareisiin tulee pystyä osallistumaan.

Minä osallistun kutomalla villasukat jouluksi. 

Sisko hyvä, ei pidä laskea tasoa, pikkolot eivät tule kyseeseen!

Vierailija
47/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kaikki nuoret miehet ovat hävinneet? Kävellessäni kylänraitilla katselen oikealle ja katselen vasemmalle, eikä uljasta prinssiäni näy missään.

Maako heidät on nielaissut?

Juu, on se niin kauheeta, kun nuoret miehet on Suomessa niin rumia, ei siis miehiä ollenkaan tämmöselle esteetikolle. Ei rumaan mieheen voi sillain rakastua. Ja Ritke Vorresteri nuorena oli semmonen 7-.

N78

Olen samoilla linjoilla. 

Vierailija
48/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen vinkin voisin kokemusten perusteella antaa, että  suinpäin ei kannata niitten nuorten miesten kanssa sännätä vihille. Ajat ovatt muuttuneet, samoin miehet, kannattaa jonkin aikaa asustellla muuten vain yhdessä ja katsoa hoitaako oikeasti hommat mallikkaasti. Se on nykyisin ihan hyväksyttyä.

Vierailija
49/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen vinkin voisin kokemusten perusteella antaa, että  suinpäin ei kannata niitten nuorten miesten kanssa sännätä vihille. Ajat ovatt muuttuneet, samoin miehet, kannattaa jonkin aikaa asustellla muuten vain yhdessä ja katsoa hoitaako oikeasti hommat mallikkaasti. Se on nykyisin ihan hyväksyttyä.

Sitähän minäkin ajattelin, että miksipäs ei tällainen kuvio olisi mahdollinen. 

Vierailija
50/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 66-vuotias velaton ja varaton vanhapoika?

Vierailija
51/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista varmaan löydät muutaman vuoden nuoremman, kun sinne kuitenkin piakkoin joudut.

Vierailija
52/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips 🌿

Haha, Ap, olet hiukan vanhempi kuin edesmennyt äitini. Rauha hänen sielulleen.

Äidilläni oli muutamia vuosia nuorempia

nämä Elämän Miehet - sekä aviomies, isäni..

että isäpuoleni. Molemmat vierahilta mailta, ei kotimaista uroskantaa. Serkkuni on minua lähes 10 vuotta vanhempi. Hänellä yli 10 vuotta kestänyt suhde 22 vuotta nuoremman miehen kanssa. Serkulla yksi poika, nuori aikuinen, mutta nykyinen mies on lapseton. 

Onkohan tämä hienoinen puumataipumus meillä suvussa? 😃 Ei varmaksi näin pienellä otannalla vielä voi sanoa..🤔 [Toisella tädilläni oli 60-vna tapailusuhde 27 vuotta nuorempaan, kun asuin hänen taidestudiossaan alle kaksikybäsenä].

Go ahead, Salme. Korkkarit kattoon ja proteesit suoraksi, vaikka extraliima-annoksella..

Raccaudella, funkySeppå J 🥸

Vierailija
53/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos profiloisin minuun ihastuneen 'tyypillisen' 20+ vuotta itseäni nuoremman maskuliinin, niin kiinnitän huomioni seuraavaan seikkaan: Hän ei ole aiemmin tuntenut vetoa itseään vanhempaan, minä olen poikkeus ko. miehen naislinjassa. Miehen aiemmat ihastukset ja vakavat parisuhteet olleet vähintään 4-5 vuotta tätä nuorempia naisia. Jännä havainto. 🤔

Tiedän, että on olemassa mieslaji nimeltään puumanmetsästäjä, the cougar hunter.

Osalla kiinnostus on todellakin aitoa, osalla puhtaasti vain taloudellinen hyöty mielessä.

En luokittele itseäni puumaksi, koska ihastus on aina tullut miehiltä minuun päin, ei toisinpäin. Lisäksi:

Olen toistaiseksi kieltäytynyt yli 10 vuoden ikäeron suhteista. 

E

Vierailija
54/54 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako 66-vuotias velaton ja varaton vanhapoika?

Katsele sinä vaikka omanikäisiäsi. Minä katselen eri ikäluokkaa olevia vetreitä nuoria miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi