Olen 79-vuotiaana naisena huomannut, että tahtoisin vaihtaa nuorempaan mieheen
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vielä miehiä, jotka haluaisivat kanssani iltatähden?
Sikäli mikäli haluat, niin kerrothan avoimesti tästä pereenlisäyssuunnitelmasta.
*perheen
Yhteinen lapsi tai lapset siis tulevat kysymykseen puolestani. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaikki nuoret miehet ovat hävinneet? Kävellessäni kylänraitilla katselen oikealle ja katselen vasemmalle, eikä uljasta prinssiäni näy missään.
Maako heidät on nielaissut?
Juu, on se niin kauheeta, kun nuoret miehet on Suomessa niin rumia, ei siis miehiä ollenkaan tämmöselle esteetikolle. Ei rumaan mieheen voi sillain rakastua. Ja Ritke Vorresteri nuorena oli semmonen 7-.
N78
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyyhän sinulla uusi mieheni sitten vasara kädessä. Osaat pikkuremontit ja isotkin. Etkä kaihda siivoamista, lumitöitä ja perunoiden istutusta.
Et sinä sitten mitään gikoloa tarvii vaan talonmiehen.
Kikkolo oli mielessä vai oliko se pikkolo. Noh joka tapauksessa kodin askareisiin tulee pystyä osallistumaan.
Minä osallistun kutomalla villasukat jouluksi.
Sisko hyvä, ei pidä laskea tasoa, pikkolot eivät tule kyseeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaikki nuoret miehet ovat hävinneet? Kävellessäni kylänraitilla katselen oikealle ja katselen vasemmalle, eikä uljasta prinssiäni näy missään.
Maako heidät on nielaissut?
Juu, on se niin kauheeta, kun nuoret miehet on Suomessa niin rumia, ei siis miehiä ollenkaan tämmöselle esteetikolle. Ei rumaan mieheen voi sillain rakastua. Ja Ritke Vorresteri nuorena oli semmonen 7-.
N78
Olen samoilla linjoilla.
Sellaisen vinkin voisin kokemusten perusteella antaa, että suinpäin ei kannata niitten nuorten miesten kanssa sännätä vihille. Ajat ovatt muuttuneet, samoin miehet, kannattaa jonkin aikaa asustellla muuten vain yhdessä ja katsoa hoitaako oikeasti hommat mallikkaasti. Se on nykyisin ihan hyväksyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen vinkin voisin kokemusten perusteella antaa, että suinpäin ei kannata niitten nuorten miesten kanssa sännätä vihille. Ajat ovatt muuttuneet, samoin miehet, kannattaa jonkin aikaa asustellla muuten vain yhdessä ja katsoa hoitaako oikeasti hommat mallikkaasti. Se on nykyisin ihan hyväksyttyä.
Sitähän minäkin ajattelin, että miksipäs ei tällainen kuvio olisi mahdollinen.
Kelpaako 66-vuotias velaton ja varaton vanhapoika?
Vanhainkodista varmaan löydät muutaman vuoden nuoremman, kun sinne kuitenkin piakkoin joudut.
Heips 🌿
Haha, Ap, olet hiukan vanhempi kuin edesmennyt äitini. Rauha hänen sielulleen.
Äidilläni oli muutamia vuosia nuorempia
nämä Elämän Miehet - sekä aviomies, isäni..
että isäpuoleni. Molemmat vierahilta mailta, ei kotimaista uroskantaa. Serkkuni on minua lähes 10 vuotta vanhempi. Hänellä yli 10 vuotta kestänyt suhde 22 vuotta nuoremman miehen kanssa. Serkulla yksi poika, nuori aikuinen, mutta nykyinen mies on lapseton.
Onkohan tämä hienoinen puumataipumus meillä suvussa? 😃 Ei varmaksi näin pienellä otannalla vielä voi sanoa..🤔 [Toisella tädilläni oli 60-vna tapailusuhde 27 vuotta nuorempaan, kun asuin hänen taidestudiossaan alle kaksikybäsenä].
Go ahead, Salme. Korkkarit kattoon ja proteesit suoraksi, vaikka extraliima-annoksella..
Raccaudella, funkySeppå J 🥸
Jos profiloisin minuun ihastuneen 'tyypillisen' 20+ vuotta itseäni nuoremman maskuliinin, niin kiinnitän huomioni seuraavaan seikkaan: Hän ei ole aiemmin tuntenut vetoa itseään vanhempaan, minä olen poikkeus ko. miehen naislinjassa. Miehen aiemmat ihastukset ja vakavat parisuhteet olleet vähintään 4-5 vuotta tätä nuorempia naisia. Jännä havainto. 🤔
Tiedän, että on olemassa mieslaji nimeltään puumanmetsästäjä, the cougar hunter.
Osalla kiinnostus on todellakin aitoa, osalla puhtaasti vain taloudellinen hyöty mielessä.
En luokittele itseäni puumaksi, koska ihastus on aina tullut miehiltä minuun päin, ei toisinpäin. Lisäksi:
Olen toistaiseksi kieltäytynyt yli 10 vuoden ikäeron suhteista.
E
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako 66-vuotias velaton ja varaton vanhapoika?
Katsele sinä vaikka omanikäisiäsi. Minä katselen eri ikäluokkaa olevia vetreitä nuoria miehiä.
Löytyykö vielä miehiä, jotka haluaisivat kanssani iltatähden?
Sikäli mikäli haluat, niin kerrothan avoimesti tästä pereenlisäyssuunnitelmasta.