Lue keskustelun säännöt.
Hyvää vappuaattoa ja samalla uutta viikkoa HUHTIKSET -05!
Kommentit (22)
Errj: Mun mielestä toi nukuttamiskonsti kuullostaa sille että kannattaa kokeilla.
Meidän neidin päikkäreille nukuttaminen kuullostaa ihan samalle. Hän vaan haluaa pitää kädestä kiinni ja sitä kättä pitää käännellä mitä ihmellisimpiin asentoihin. Sitten kun toisinaan vielä se toinen karjuu/ on tissillä/pulauttelee tms. siinä vieressä niin homma todella kestää ja raastaa hermoja!
Kerro sitten miten kokeilu onnistui. Meillä Helmi alkaa itkeä jos huoneesta lähtee pois ja siihen mä en ala että päikkäreille mennään itkien.
Jotain muutakin piti kommentoida, mutta unohtui.
Jaksuja odottajille, toivottavasti saatte vauvanne pian!
mallu ja tytöt
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt en ehdi kaivella lähteitä, mutta olen lukenut, että noin 2 vee lapset monasti protestoivat päikkäreille menoa ja haluaisivat jopa jättää jo päikkärit pois. Kun vaan jaksaa, niin vaihe menee ohitse ja taas päikkärit maistuvat. Muutamalla tutullani on ollut suuria vaikeuksia juuri ko. ikäisten päikkärien kanssa. T nukahtaa onneksi " kop kop" suht helposti päikkäreille. Ehdoton edellytys hyville päikkäreille T:lla on reipas ulkoilu. Jos olemme vaikka käyneet aamupäivällä kaupassa, niin jo on nukuttaminen vaikeampaa. Saa lukea monta satua peräkkäin. Nimenomaa päikkäriaika on haasteellista kahden kanssa. Minkäs teet, jos toinen huutaa ulkona vaunuissa ja toinen ei halua nukahtaa sisälle. Käteväähän se olisi, jos esikoinen nukahtaisi sisälle yksinään. Helpottaa ihan varmasti päiviä eli varmasti kokeilemisen arvoinen juttu.
Viikonloppuja; K&T 04/2005 ja L 10/2006