Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia
Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.
Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.
Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?
Kommentit (607)
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä sanoisin että kannattaa etsiä lapsen äiti Thaimaasta. Thaikkulassa keski-ikäinen suomiukkokin menee kuin kuumille kiville.
Rahat menee kuin kuumille kiville. Siis nämä suomiukothan liikkuu tuolla maksullisten naisten kaduilla. Siis kuinka typerä pitää olla, jos luulee, että raha ei kelpaa tankotanssibaarissa.
Huhhuh, onpas paljon naisten copea täällä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse halusin lapsia vasta 44-vuotiaana, ja puolitoista vuotta myöhemmin lapsi oli jo tuloillaan tuoreen vaimoni kanssa. Tulin siis lapseksi melkein 46-vuotiaana. Vaimoni oli tuolloin 27-vuotias. Ketjun viestien perusteella olen ilmeisesti suorittanut mahdottoman tempun, vaikka asia kyllä hoitui hyvin nopeasti ja helposti, kunhan vain itse sitä tarpeeksi halusin. Sittemmin olemme hankkineet myös toisen lapsen. M49
Siis ei tuo sun homma vielä ohi ole. Tule kirjoittelemaan tänne 10 v päästä 60 vuotiaana, miten kuskaat teinejä harrastuksiin sun muualle, miten sulla riittää virtaa samalla tavalla, kuin 30 vuotiailla.
Jep. Tuollekin isälle tulee yllätyksenä, että homma on ohi vasta kun lapsi on parikymppinen ja todistettavasti pärjää omillaan aikuisen elämässä. Kasvatustyö jatkuu siihen saakka. Kyse ei koskaan ole pelkästä siittämisestä, vaikka niin moni mies pelkästään siihen keskittyykin vedotessaan sauleihin ja alpacinoihin.
Ei jaksa itselleen lähes 50 vuotta elänyt ihminen enää mitään pikkulapsiarkea. Ei kestä henkisesti eikä jaksa fyysisestikään. Tämä kannattaa nuoremman naisen ottaa huomioon. Lapsen hoitaminen jää todennäköisesti yksin naiselle. Ei 50-60v. isä jaksa olla enää aktiivinen lapsen kanssa. Lapsen ollessa teini-ikäinen isä on jo eläkeläinen.
Ap on nyt vähän myöhässä asian suhteen jos nyt pitäisi löytää nuori nainen lapsen tekemiseen. Voi olla tekemätön paikka.
Ap:n kannattaisi nyt hypätä liikkuvaan junaan ja aloittaa suhde yh-äidin kanssa, jolla on jo lapsia (5-12-vuotiaita).
Tai sitten joku mieskaveri-toiminta, jossa saa olla miehen mallina isättömille pojille.
Vierailija kirjoitti:
Ap on nyt vähän myöhässä asian suhteen jos nyt pitäisi löytää nuori nainen lapsen tekemiseen. Voi olla tekemätön paikka.
Ap:n kannattaisi nyt hypätä liikkuvaan junaan ja aloittaa suhde yh-äidin kanssa, jolla on jo lapsia (5-12-vuotiaita).Tai sitten joku mieskaveri-toiminta, jossa saa olla miehen mallina isättömille pojille.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi alkaa Toisen miehen lapsia hoitamaan? Tuohan on suotanaista keljuilua ap:ta kohtaan...
Minulla oli parhaimmillaan vientiä yli 20 vuotta nuorempien naisten keskuudessa, mutta ei niitä mihinkään luonnollisesti tilastoida, koska ovat yleensä ns. kevytsuhteita. Silloisella kaveripiirillä sama homma. Tilastojen sijaan kannattaisi katsella vähän ympärilleen ja vaikka ihan suoraan keskustella nuorten naisten kanssa. Sellainen parikymppinen nainen on varsin kiihkeä ja utelias, kun seksuaalisuus pääsee kunnolla puhkeamaan kukkaan.
No todellakin. Se, että joku parikymppinen uteliaisuuttaan, seikkailunhaluaan tai huonon itsetuntonsa vuoksi voi piipahtaa jonkun isänsä ikäisen miehen kanssa sängyssä ei todellakaan tarkoita, että hän olisi innostunut tälle lapsia laittamaan. Tai mihinkään muunkaltaiseen suhteeseen.
Ihan olen ollut nuori nainen ja oma tyttäreni on nyt nuori nainen. Ette todellakaan ole sitä matskua, joka tuodaan kotiin tai kaveripiiriin poikaystävänä. Olette nolo salaisuus, josta puhutaan vain lähempien ystävien kanssa.
Näitä kun lukee on aina yhtä hämmentävää, miten pihalla miehet ovat biologiastaan. Olisi aika omituista, että jos ajattelemme, että mies on biologinen olento siinä kuin nainenkin, miten ihmeessä miehessä olisi jokin mystinen, pyhä voima kuten sperma, joka ei ikäänny aivan samalla tavalla kuin muukin ihmiskroppa. Yllättävän harva mies on kuullut andropaussista.
No, eipä heillä naisenkaan biologiasta ole sen kummempaa tajua.
Unohda. Meni jo. Ei kukaan lapsi halua noin vanhaa isää.
Siis 30v miehet on juuri niitä, että heti kun lapsi syntyy, ne on kaverien kanssa biljardia pelaamassa tai ylitöissä tai auto laittelemassa tai ties missä, mutta ei koskaan kotona, ei koskaan hoitamassa lasta ja nykyään näistä noin 55-70% luovuttaa ja lähtee menemään.
T aivan liian nuoria isäksi
Vierailija kirjoitti:
Siis 30v miehet on juuri niitä, että heti kun lapsi syntyy, ne on kaverien kanssa biljardia pelaamassa tai ylitöissä tai auto laittelemassa tai ties missä, mutta ei koskaan kotona, ei koskaan hoitamassa lasta ja nykyään näistä noin 55-70% luovuttaa ja lähtee menemään.
T aivan liian nuoria isäksi
Tämä se ruma fakta on, jotan ei jostain syystä saa ääneen sanoa, tilastoista näkee totuuden ja nuo tilastot, ne rumenevat jatkuvasti, eli mennään siihen suuntaan, että pitää olla enemmän ja enemmän ikää, että soveltuu vanhemman rooliin.
Tämä sama syys on johtanut molemmilla sukupuolilla myös siihen, että ei edes ruveta parisuhteisiin tai lapsia tekemään, koska biletys loppuu aikaisintaan 45v paikkeilla.
Rohkeasti vaan etsimään 30 - 38-vuotiaita naisia, joilla on monilla vielä lapsitoiveita. Hyvin jaksat, on päiväkodit ja kerhot. Pidä itsesi kunnossa, hyvä jos olet työelämässä.
Aijaa. Mä oon nyt 37-vuotiaana kahen pienen lapsen isä ja ois pitäny tehä nämä lapset jo 10 vuotta sitten. En oo saanu nukkua puoleen vuoteen kunnolla ettei ois herätetty kolmelta aamuyöstä. Ja sit se valveillaoloaika on 07-21.30 lastenhoitoa ilman vapaa-aikaa. Nii sul on turhan ruusunen kuva vanhemmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse halusin lapsia vasta 44-vuotiaana, ja puolitoista vuotta myöhemmin lapsi oli jo tuloillaan tuoreen vaimoni kanssa. Tulin siis lapseksi melkein 46-vuotiaana. Vaimoni oli tuolloin 27-vuotias. Ketjun viestien perusteella olen ilmeisesti suorittanut mahdottoman tempun, vaikka asia kyllä hoitui hyvin nopeasti ja helposti, kunhan vain itse sitä tarpeeksi halusin. Sittemmin olemme hankkineet myös toisen lapsen. M49
Siis ei tuo sun homma vielä ohi ole. Tule kirjoittelemaan tänne 10 v päästä 60 vuotiaana, miten kuskaat teinejä harrastuksiin sun muualle, miten sulla riittää virtaa samalla tavalla, kuin 30 vuotiailla.
Täällä toisella kierroksella oleva 60v mies. Kolmikymppisenä ei töiden takia ollut riittävästi aikaa perheelle ja kun kotiin pääsi, niin oli todellakin levon tarpeessa. Entinen vaimo oli siis kotirouva. Vain viikonloppuisin ehdimme kunnolla viettää aikaa perheen kesken. Ero tuli lopulta.
Nyt on uusi vaimo ja teini-ikäinen lapsi. Pääsin jo eläkkeelle. Nyt on aivan eri tavalla aikaa vaimolle ja lapselle, että ei aina kannata vedota nuoreen ikään jaksamisen kanssa. Silloin kolmikymppisenä pikkulapsiarki tuntui paljon raskaammalta kuin toisella kierroksella. Pidän kunnostani ja muutenkin terveydestäni hyvää huolta. Myös seksielämä on vilkasta edelleen, vilkkaampaa kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toisella kierroksella oleva 60v mies. Kolmikymppisenä ei töiden takia ollut riittävästi aikaa perheelle ja kun kotiin pääsi, niin oli todellakin levon t
Tää tulee yllätyksenä vielä näin 38v naisenakin että 6-kymppisetkin harrastaa vielä seksiä.
"Tää tulee yllätyksenä vielä näin 38v naisenakin että 6-kymppisetkin harrastaa vielä seksiä."
Miksi eivät harrastaisi?
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee on aina yhtä hämmentävää, miten pihalla miehet ovat biologiastaan. Olisi aika omituista, että jos ajattelemme, että mies on biologinen olento siinä kuin nainenkin, miten ihmeessä miehessä olisi jokin mystinen, pyhä voima kuten sperma, joka ei ikäänny aivan samalla tavalla kuin muukin ihmiskroppa. Yllättävän harva mies on kuullut andropaussista.
No, eipä heillä naisenkaan biologiasta ole sen kummempaa tajua.
Hämmentyneisyys johtuu ihan vaikka siitä, että naisten käsitykset perustuvat huhuihin, kun taas miehet itse tietävät sen omakohtaisten kokemusten perusteella mikä on totuus.
Yh jolla lapsiluku ei ole täynnä on varmin valinta, jos haluatte oman biologisen lapsen ilman hoitoja. Ehkäisy pian pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta tuota olisi kannattanut herätä miettimään 15 vuotta sitten, nyt olet jo liian vanha.
Nainen olisi liian vanha 46-veenä, mutta miehellä kyllä on aikaa. Biologinen fakta, eikä mielipide-asia.
Mitä aikaa? 46-vuotiaan miehen sperma on kyllä parhaat päivänsä nähnyt jo aikoja sitten. Biologinen fakta, eikä mielipide-asia.