Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo, jos kumppanini ei halua minua enää?

Vierailija
08.02.2026 |

Takana pitkä liitto ja kasvatetut lapset. Ulkoisesti kaikki on ok ja elämä on helpottunut, mutta parisuhde on kuollut.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt.

Vierailija
2/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rupsahtanut pösilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt aikamoisen kyllästyttävä aihe. Kellä ei olisi vastaavaa, vai vieläkö tuossa vaiheessa pitäisi olla jotain kiihkeää menoa.

Vierailija
4/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut kiloja?

Vierailija
5/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se johtuu siitä, että meillä oli aika huonoa seksiä aina minun näkökulmasta. 

Kumppani  oli liian nopea, kesti muutaman minuutin ja ei edes mitään esileikkejä, hyvänä pitämistä tms. 

En yksinkertaisesti ehtinyt koskaan mukaan, vaikka odotukset oli aina suuret ja olin montakymmentä vuotta hyvin halukas. 

Mutta pettymys kerrasta toiseen,  vuosikymmenestä toiseen (en ikinä saanut  orgasmia aina jäi puutteeseen) ja se hyväksikäytetty olo, kun kumppani käänsi saatuaan kylkeä ja alkoi nukkumaan tyytyväisenä. 

Meillä oli seksiä paljon, mutta aina joudun hoitelemaan itseni yksin. 

Vaihdevuodet vei onneksi halut ja sain lopettaa koko touhun turhana. 

Joo joo kyllä yritin keskustella, mutta ei mitään vaikutusta. kaikki ei vaan ole hyviä sängyssä ja jos haluja ei ole ottaa toista huomioon, ei sille väkisin toinen mitään voi. 

Vierailija
6/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut kiloja?

Ei isosti, tietysti nyt muutama

Vierailija
7/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rupsahtanut pösilö.

No niinhän se toinenkin on. Ja ei tuollaiset ulkonäköseikat  ole syy pitkissä liitoissa haluttomuuteen jos rakkautta on. Jos rakastaa, ei ulkonäon muutos tunnu missään. Sen toisen näkee silti aina sellaisena, kuin mitä tämä oli silloin, kun häneen ihastui ja rakastui. 

Jos olisit joskus rakastanut tai ollut pitkässä liitossa tietäisit tämän. 

Vierailija
8/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se johtuu siitä, että meillä oli aika huonoa seksiä aina minun näkökulmasta. 

Kumppani  oli liian nopea, kesti muutaman minuutin ja ei edes mitään esileikkejä, hyvänä pitämistä tms. 

En yksinkertaisesti ehtinyt koskaan mukaan, vaikka odotukset oli aina suuret ja olin montakymmentä vuotta hyvin halukas. 

Mutta pettymys kerrasta toiseen,  vuosikymmenestä toiseen (en ikinä saanut  orgasmia aina jäi puutteeseen) ja se hyväksikäytetty olo, kun kumppani käänsi saatuaan kylkeä ja alkoi nukkumaan tyytyväisenä. 

Meillä oli seksiä paljon, mutta aina joudun hoitelemaan itseni yksin. 

Vaihdevuodet vei onneksi halut ja sain lopettaa koko touhun turhana. 

Joo joo kyllä yritin keskustella, mutta ei mitään vaikutusta. kaikki ei vaan ole hyviä sängyssä ja jos haluja ei ole ottaa toista huomioon, ei sille väkisin toinen mitään voi. 

Kävitkö vieraissa tai tekikö edes mieli? Miksi tyydyttäminen osaksi?

Vierailija
9/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että miksi tyydyit osaasi?

Vierailija
10/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa voi käydä niin että kasvaa erilleen. Hukkuu lapsiperhearkeen. 

Välttämättä kenessäkään ei ole mitään vikaa, suhteet vaan kulahtaa, kemia hiipuu.

Kannattaa miettiä haluaako itse jatkaa näin vai jotain muuta. Pelkän tavan vuoksi ei suhdetta kannata jatkaa.

Vierailija
11/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä nyt aikamoisen kyllästyttävä aihe. Kellä ei olisi vastaavaa, vai vieläkö tuossa vaiheessa pitäisi olla jotain kiihkeää menoa.

Niiiiin voimaannuttava aloitus jälleen, kuollutko siellä kirjoittaa " kuolleesta" liitostaan. Kyllästyttävää todellakin. 

Vierailija
12/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi odottaa/olettaa loputonta intohimoa!

Vierailija
13/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinusta johdu. Puolisosi on itse pappaantunut jos on mies. Kyllä se silti voi joskus halutakin. Tuo on ihan tavallista. Ihan normaalia.

Vierailija
14/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut kiloja?

Kehopositiivisuuden verran. 😁

Vierailija
15/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ootte vaan kasvaneet erilleen?

Ite oon huomannut, että olen mennyt ihan väärän kaverin kanssa yhteen. Ei mitään yhteistä enää. Nuorena sitä ei tajunnut yhtään. 

Toisaalta voishan sitä seksiä harrastaa, koska onhan se toinen kuitenkin tuttu ja läheinenkin kun vuosikymmeniä on yhdessä oltu, mutta itse en halua enää puolisoa, koska seksi ei koskaan ollut tyydyttävää.

Tiedän, että pettyisin vaan.  Ei vaan jaksa enää, kun ei se antanut oikein mitään. 

Läheisyyttä ei ole ollut vuosikymmeniin, kun kumppanille ainoa läheisyys oli se seksi.  Edes halata ei osannut, vaan silloinkin piti kouria takapuolta ja tuijotella kattoon, kun niin hävetti. 

Mun kumppani on hävennyt läheisyyttä niin paljon, ettei ole siihen koskaan kunnolla kyennyt.  Ilmeisesti ainakin osittain lapsuuskotinsa peruja. Siellä ei toisen ihmisen kunnoituksesta ja läheisyydestä ollut tietoakaan. 

Vierailija
16/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äijä juo ja kun juo niin hän muuttu narskuhirviöksi joka haistattelee vittua ja terrorisoi kaikkia perheessä. Ole siinä nyt rakastava vaimo enää. Ei kiinnosta seksi tai mikään muukaan enää.

Vierailija
17/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinusta johdu. Puolisosi on itse pappaantunut jos on mies. Kyllä se silti voi joskus halutakin. Tuo on ihan tavallista. Ihan normaalia.

Äläs nyt, ei huolta, jos mummolla ja papalla ei säkenöi  " joka kuukausi". 

Vierailija
18/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut kiloja?

Tämä!

Vierailija
19/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut kiloja?

Sä olet lapsellinen.

Vierailija
20/34 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut kiloja?

Toivottavasti on ja molemmille. 

Kyllä se vaan niin on, että jos ihminen on vielä 50+ samoissa kiloissa, kuin 20v niin sitä alkaa olla aika kuivuneen kesän oravan näköinen. 

Jos siis nuorena on ollut hoikka/laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi