Mies, eikö tule osumia Tinderissä? Kerron miksi
Joka päivä kuulemme palstalla, että naiset eivät kiinnostu kenestäkään, osumia ei tule.
Jos yritätte oikeasti saada jonkun kiinnostumaan itsestänne nopealla vilkaisulla, tässä pari perusvinkkiä:
Lueta se profiili jollakulla naisella, joka tuntee sinut ja johon luotat. Tsekatkaa myös kuvat.
Älä kerro tulotasoasi tai yritä tehdä muuten vaikutusta jollain tuollaisella. Voit kertoa käyväsi töissä tai tulevasi toimeen, se riittää.
Älä takerru pituuteesi yms. Naista kiinnostaa itsevarma mies. Jos olet poikkeuksellisen lyhyt, voit sanoa siitä, mutta ei ole mitään väliä oletko 175 vai 178 cm.
Älä laita (ainakaan ainoiksi) kuviksesi seuraavia: sinä ja kala, sinä ja auto, sinä ja kalja. Plussaa, jos kuvissa on muitakin kuin selfieitä tai peilikuvia - on plussaa jos sinulla on kaveri joka voi ottaa sinusta kuvan.
Kerro millainen olet. Ei paljonko tienaat tai paljonko nostat penkistä. Millainen olet, mikä sinua kiinnostaa, mistä innostut, mistä haaveilet.
Kerro millaisen naisen haluat. Ei minkänäköisen, minkä painoisen jne, vaan minkä luonteisen. Jos jauhat painosta tässä vaiheessa, vaikutat pinnalliselta ja myös hoikat naiset kavahtavat. Voit sitten hiljaa olla tykkäämättä profiileista, jotka eivät istu makuusi, sillä hyvä. Kerro millainen nainen saa sut haluamaan oppia hänestä lisää. Kerro haluatko kotona viihtyvän ihmisen vai seikkailunhaluisen matkustelijan. Kerro haaveiletko leffoista innostuneesta naisesta, eräretkeilijästä, keikkareissuista innostuvasta, autoporukoissa viihtyvästä, lukevasta tms naisesta.
Ei tää ole ydinfysiikkaa, mutta tosi monella menee aivan metsään. On kuva kalja kädessä ja aurinkolasit päässä, kuvauksessa vaan että mimmin pitää olla urheilullinen ja että tarjolla on 20 cm ja käyn lenkillä joka päivä.
Kommentit (239)
Se että miehenä saa 200 yhteydenoton sijaan 0-1 yhteydenottoa ei todellakaan tarkoita että se yksi on timanttia. Se sellainen laiska "moi" ja sen jälkeen nainen kyllästyy jos mies ei näe kohtuutonta vaivaa pitämällä keskustelua yllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan näillä ollut ainakaan itselle vaikutusta, mätsejä tulee 0-2 per kk.
Toivottavasti muille auttaa.
En ole itse tinderissä, mutta eikö 1- 2 mätsiä kuukaudessa ole tarpeeksi? Jos siis noiden joukosta on tarkoitus löytää seurustelukumppani ja sitä ennen käydä silloin tällöin, vaikkapa vuoden ajan treffeillä?
Ne mätsit tulee naisilta joille on heikkona hetkenä annettu tykkäys vaikka eivät ole läheskään omaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut naisten aloittaa keskusteluja tinderissä ne aina alkaa sanoilla "mitä kuuluu". Ei naisetkaan keksi sen parempaa. Mitä hiton väliä sillä mitkä on ekat sanat? Jos joku kirjoittaa ummet ja lammet sen perusteella että on nähnyt pari kuvaa ja pienen tekstirimpsun, se on aika omituista. Se tarkoittaa että hän yrittää jostakin syystä liikaa, koska ei hän oikeasti voi olla vielä niin kiinnostunut.
Olkiukko. Miksi Ei voi kirjoittaa kahta lausetta tai vaikka yhden lyhyen kysymyksen siitä profiilitekstistä? Vie noin 15s aikaa. Kukaan ei ole vaatinut umpilampien kirjoittamista.
En treffaile naisia, ihan sama miten ne aloittaa. Yksikään mitäkuuluttelija ei ole tähän mennessä osannut keskustella, joten en tuhlaa enää aikaani näihin. Suosittelen samaa kaikille.
Kun mätsää ulkonäöllisesti ja muutenkin reilusti omaa tasoa ylempänä olevan miehen kanssa, voi olla varma että sillä miehellä on jono oven taakse. Ei hänelle ole aikaa kirjoitella sulle, koska olet reikä. Olet hänelle helppo pano, jos se ei kelpaa niin hän ottaa seuraavan jonosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole näin miehenä itse tarvinnut käyttää deittiappeja, mutta muistan nuorempana joskus 2000-luvun alussa kokeilut, jos laittoi naisena treffipalstalle ilmoituksen niin sai vuorokaudessa miehiltä yli 200 sähköpostia. Jos laittoi miehenä kolme erilaista ilmoitusta niin kahteen tuli viikon sisällä vastaus naisilta, molemmat maksullisilta. Tuskinpa tilanne on noista ajoista parantunut.
Kuinka moni niistä 200 vastaajasta oli sellainen joka vastasi sitä mitä feikkiprofiilisi etsi? Monestako olisi ollut oikeaa potentiaalia parisuhdemielessä? Ei 200 roskapostilla ole mitään arvoa, ei tämä ole numeropeliä.
Vaikka siellä oli kikkelikuvien lähettelijöitä, niin kyllä joukossa oli paljon ihan varteenotettaviakin ja asiallisia viestejä. Aika varmasti sieltä olisi löytynyt
"Aika varmasti sieltä olisi löytynyt useampi oikeasti hyvä tapaus, jos siis ilmoitukseni olisi ollut aito"
Mistä tiedät? Minä olen nainen, ja lähes kaikki jopa hyvän alkuviestin kirjoittaneista osoittautuu ei-sopiviksi. Iso osa valehtelee jotain, asuu ihan liian kaukana, onkin varattu, etsii pelkkää seksiä mutta osaa esittää hetken, jne jne. Käteen noista 200 olisi todennäköisesti jäänyt 0, mutta se feikkinainen olisi joutunut käyttämään kymmeniä tunteja seuloakseen pinkkaa ja löytääkseen valheet, väärien kuvien käyttäjät jne jne. Et sinä tiedä millaista naisilla on, vaan sokaistut määristä kuvitellen että se jotenkin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mätsää ulkonäöllisesti ja muutenkin reilusti omaa tasoa ylempänä olevan miehen kanssa, voi olla varma että sillä miehellä on jono oven taakse. Ei hänelle ole aikaa kirjoitella sulle, koska olet reikä. Olet hänelle helppo pano, jos se ei kelpaa niin hän ottaa seuraavan jonosta.
Matchaan myös "alempien" kanssa, silti ne ei osaa tai viitsi kirjoittaa. Moni on jopa sanonut että olen ainoa match viikkoihin, ja silti ulosanti rajoittuu "huomenta, mitäs sun päivään, ha ha, öitä kaunokainen" valikoimaan.
Tulee enemmän osumia kuin jaksan nakuttaa. m46
Tiedän kyllä että esim. tinderissäkin on niitä kunnollisia miehiä jotka ihan aidosti etsii parisuhdetta. Yleensä ovat aika tavallisen näköisiä ja tavallisia, mutta hyviä miehiä. Eivät vain etsimässä panoa.
Naiset pyyhkäisee heidät vasemmalle. Miksi? Koska nämä miehet ovat tavallisia.
Sanon tässä, että tavallisia on ne naisetkin mitkä on tinderissä. Ei sinne tule vain top 5 % naisista. Oikeastaan sinne ei todellakaan tule top 5 % naisista.
Nainen luulee siellä olevansa arvokkaampi kuin onkaan, koska saa (seksi)huomiota. Aito parisuhdekiinnostus olisi tullut niiltä jotka meni vasempaan, koska oli kaljua, oli vähän vatsaa, oli tavallinen ammattia, ei osannut kirjoittaa kuin gigolo yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matchaan myös "alempien" kanssa, silti ne ei osaa tai viitsi kirjoittaa. Moni on jopa sanonut että olen ainoa match viikkoihin, ja silti ulosanti rajoittuu "huomenta, mitäs sun päivään, ha ha, öitä kaunokainen" valikoimaan.
Miten sinä sitten kirjoitat?
Olen nähnyt miten naiset kirjoittaa tinderissä ja siinä ei ole mitään erityistä. Naiset eivät ole hyviä keskustelijoita, vaan perässä vedettäviä. Joko vedän heitä perässäni, keksin jotain hauskaa huumoria, keksin miten keskustelun saa edistymään. Teen käytännössä kaikki työt tai keskustelut loppuu. Olen ihmeissäni, jos nainen osaa tehdä samaa. En muista koska viimeksi. Se johtuu siitä että he ovat oppineet ettei heidän tarvitse.
Tietenkin haluaisin että nainen osaisi yhtä hyvin vetää keskustelua, mutta heidän ei ole koskaan tarvinnut opetella, joten he eivät osaa sitä. Naiset ovat melkein aina huonoja keskustelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä sitten kirjoitat?
Kirjoitan kokonaisia lauseita, vastaan oikealla sisällöllä, yritän kysellä miehiltä heidän toiveistaan, unelmistaan, kokemuksistaan, persoonastaan... Ja saan "haha, jep, mitä musaa sä kuuntelet [ohittaa viestini sisällön täysin]" takaisin. Yritän pari kertaa, mutta kun sama jatkuu, unmatch.
Treffailun suurin ongelma on se että naiset elävät fantasiamaailmassa, ei ole jalat maassa. Eivät näe totuutta, vaan uskovat fantasiaan joka heillä on päässä. Toiset naiset ja miehet vakuuttavat että se fantasia on totta. Mutta fantasiassa eläminen aiheuttaa tietenkin sen että jokin ei vaikuta käyvän järkeen. Jostakin syystä kaikki eivät mene kuten pitäisi. Ja sille on keksitty fantasiaselitykset.
Se fantasiaselitys on melkein kaikilla naisilla "hyviä miehiä ei ole" tai "ei löydy mun tasoista miestä minulle".
Miehenä olen treffaillut niin paljon että törmään tähän jatkuvasti. Tavallinen nainen, luulee olevansa saalis. Sanoo sen usein suoraan. Olen niin ja näin hyvä nainen, aivan mahtava löytö. Se jo itsessään on 100 % varma merkki siitä että nainen elää fantasiamaailmassa.
Sitä ei voi kertoa hänelle, koska hän ymmärtää sen väärin. Luulee että olet vain ilkeä ja katkera yms. Ei voi kuvitellakaan että voisit olla oikeassa, koska löytyy loputtomasti miehiä jotka "ihailevat" sitä miten kaunis hän on, miten hauska hän on, miten hyvä keskustelija hän on, miten hyvät arvot hänellä on. Tiedän. Tiedän että sellaisia miehiä on valtavasti jotka sanovat hänelle niin. Tiedän myös miksi, olenhan mies itsekin. Tiedän miksi. Joko seksin kalastelu tai epätoivo, kun mätsejä tulee vain 1 kuukaudessa ja tuntuu siltä että pakko yliyrittää.
Mutta muut naisetkin elävät samaa fantasiaa ja pitävät sitä yllä toisilleen. On melko mahdotonta herättää naista. Mutta naiset kyllä huomaavat että jotain on pielessä. Miksi ovat treffailleen ehkä 10 ehkä 20 vuotta ja kaikki päättyy vain pettymykseen. Tiedän missä ongelma on, mutta naiset eivät ole valmiita kuulemaan sitä. Jos sen sanoo he sanovat minun olevan väärässä. Joten mikään ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvo miehille. Älä koskaan kuuntele naisten neuvoja treffailussa. Katso mitä he tekevät. Heidän valinnoissa on totuus, sanoissa valheet. Uudestaan: valinnoissa on AINA totuus. Sanoissa vain harvoin. Katso minkälaiset miehet he valitsevat, älä kuuntele heitä.
No minä ainakin valitsen profiilin sisällön ja kuvien järkevyyden perusteella, joten kai ansaitsen oikeuden neuvoa.
Et tiedä naisena yhtikäs mitään siitä mitä treffeilu on miehille. Tiedät vain mitä se on naisille ja se on eri planeetalta. Ei mitään samaa.
No mitä se on? Kerro ihan rehellisesti, että tykkäätkö (ja mätsin jälkeen tutustutko aktiivisesti) ihan tavistyylisistä naisista, vai odotatko eniten vastakaikua niiltä kaikkein kauneimmilta?
Vierailija kirjoitti:
Treffailun suurin ongelma on se että naiset elävät fantasiamaailmassa, ei ole jalat maassa. Eivät näe totuutta, vaan uskovat fantasiaan joka heillä on päässä. Toiset naiset ja miehet vakuuttavat että se fantasia on totta. Mutta fantasiassa eläminen aiheuttaa tietenkin sen että jokin ei vaikuta käyvän järkeen. Jostakin syystä kaikki eivät mene kuten pitäisi. Ja sille on keksitty fantasiaselitykset.
Se fantasiaselitys on melkein kaikilla naisilla "hyviä miehiä ei ole" tai "ei löydy mun tasoista miestä minulle".
Miehenä olen treffaillut niin paljon että törmään tähän jatkuvasti. Tavallinen nainen, luulee olevansa saalis. Sanoo sen usein suoraan. Olen niin ja näin hyvä nainen, aivan mahtava löytö. Se jo itsessään on 100 % varma merkki siitä että nainen elää fantasiamaailmassa.
Sitä ei voi kertoa hänelle, koska hän ymmärtää sen väärin. Luulee että olet vain ilkeä ja katkera yms. Ei voi kuvitellakaan että voisit olla oike
Tuohan on nimenomaan hyvä juttu, että deittailee hyvä itsetunto mukanaan.
Parisuhde on vähän sellainen juttu, ettei sellaiseen kannata lähteä jos homma ei tunnu oikealta. Yksin voi ihan hyvin elää siihen asti, että lopulta löytyy se yksi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kun mätsää ulkonäöllisesti ja muutenkin reilusti omaa tasoa ylempänä olevan miehen kanssa, voi olla varma että sillä miehellä on jono oven taakse.
Haluaisitko itse lähteä suhteeseen, joka alkaa vain siksi koska toisella ei ole parempaakaan saatavilla?
Etkä suhteeseen, jossa olet toiselle aidosti valinta?
Hyvä itsetunto on hyvä, mutta jos se perustuu kuvitelmiin se ei ole niin hyvä. Koska hyvässä valheellisessa itsetunnossa on se ongelma ettei tule tehtyä mitään omille puutteille. Jos uskon että olen mahtava saalis, mitä kehitän itsessäni? En varmaan mitään, vaikka voisi olla syytä. Ja jos ei löydy sitä kumppani josta haaveilen ja joka mielestäni kuuluisi minulle, päädyn vain syyttämään sitä vastakkaista sukupuolta. Joka ei sekään auta mitään, koska voin vaikuttaa vain itseeni. Jos ei ymmärrä että vika on itsessä, nostaa vain kädet pystyyn ja luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse tinderissä, mutta eikö 1- 2 mätsiä kuukaudessa ole tarpeeksi? Jos siis noiden joukosta on tarkoitus löytää seurustelukumppani ja sitä ennen käydä silloin tällöin, vaikkapa vuoden ajan treffeillä?
Ne mätsit tulee naisilta joille on heikkona hetkenä annettu tykkäys vaikka eivät ole läheskään omaa tasoa.
Tässä syy, miksi itse en deittisovelluksessa ollessa aloittanut keskusteluja. Kun koskaan ei voinut tietää, oliko toinen tykännyt oikeasti, vetänyt kaikki oikealle, tai tykännyt kommentissa kuvaillusti.
Vasta keskustelun aloitus ja aktiivinen keskustelu oli mielestäni oikea mätsi.
Sitten lopulta poistuin koko sovelluksesta, ja tapaan sen oikean tyypin sattumalta vaikka kassajonosta, jos sellaista olen tavatakseni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto on hyvä, mutta jos se perustuu kuvitelmiin se ei ole niin hyvä. Koska hyvässä valheellisessa itsetunnossa on se ongelma ettei tule tehtyä mitään omille puutteille. Jos uskon että olen mahtava saalis, mitä kehitän itsessäni? En varmaan mitään, vaikka voisi olla syytä. Ja jos ei löydy sitä kumppani josta haaveilen ja joka mielestäni kuuluisi minulle, päädyn vain syyttämään sitä vastakkaista sukupuolta. Joka ei sekään auta mitään, koska voin vaikuttaa vain itseeni. Jos ei ymmärrä että vika on itsessä, nostaa vain kädet pystyyn ja luovuttaa.
No mitäs vikaa siinä on, että luovuttaa deittailun suhteen jos sitä itselleen sopivaa ei löydy? Elämä jatkuu yksinkin, ja sitten vaan täyttämään elämää mielekkäällä jutuilla, harrastuksilla ja muilla.
Sopiva tyyppi tulee vastaan sitten sattumalta jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset kaverini ovat ottaneet kuvat ja ollaan yhdessä tehty bioteksti. Matcheja alle 10 monen kuukauden ajalta. Ei auttanut.
Jos olet parisuhdetta hakemassa, niin sen yhden hyvän mätsin luulisi olevan se päätavoite, sen sijaan että saisi 100 "ok-ei ehkä kiinnosta" -mätsiä.
Niinhän se onkin, mutta matchista on aika pitkä matka siihen, että jutut sopii yhteen ja livenä klikkaa.
Näistä jutuista vaan valitettavasti tulee mielikuva, että tärkeintä olisi saada tykkäyksiä sadoittain, ei niinkään se yhden oikeasti hyvän löytäminen.
No jos saa 100 mätchia, niin pääsee 10 treffeille ja näistä ehkä 1 on soveltuva.
Joten jos saa 2 mätchia, niin ei yleensä pääse edes tapaamaan ketään.
Eli on tuolla määrällä muutakin väliä, kuin itsetunnon hively.