Mies, eikö tule osumia Tinderissä? Kerron miksi
Joka päivä kuulemme palstalla, että naiset eivät kiinnostu kenestäkään, osumia ei tule.
Jos yritätte oikeasti saada jonkun kiinnostumaan itsestänne nopealla vilkaisulla, tässä pari perusvinkkiä:
Lueta se profiili jollakulla naisella, joka tuntee sinut ja johon luotat. Tsekatkaa myös kuvat.
Älä kerro tulotasoasi tai yritä tehdä muuten vaikutusta jollain tuollaisella. Voit kertoa käyväsi töissä tai tulevasi toimeen, se riittää.
Älä takerru pituuteesi yms. Naista kiinnostaa itsevarma mies. Jos olet poikkeuksellisen lyhyt, voit sanoa siitä, mutta ei ole mitään väliä oletko 175 vai 178 cm.
Älä laita (ainakaan ainoiksi) kuviksesi seuraavia: sinä ja kala, sinä ja auto, sinä ja kalja. Plussaa, jos kuvissa on muitakin kuin selfieitä tai peilikuvia - on plussaa jos sinulla on kaveri joka voi ottaa sinusta kuvan.
Kerro millainen olet. Ei paljonko tienaat tai paljonko nostat penkistä. Millainen olet, mikä sinua kiinnostaa, mistä innostut, mistä haaveilet.
Kerro millaisen naisen haluat. Ei minkänäköisen, minkä painoisen jne, vaan minkä luonteisen. Jos jauhat painosta tässä vaiheessa, vaikutat pinnalliselta ja myös hoikat naiset kavahtavat. Voit sitten hiljaa olla tykkäämättä profiileista, jotka eivät istu makuusi, sillä hyvä. Kerro millainen nainen saa sut haluamaan oppia hänestä lisää. Kerro haluatko kotona viihtyvän ihmisen vai seikkailunhaluisen matkustelijan. Kerro haaveiletko leffoista innostuneesta naisesta, eräretkeilijästä, keikkareissuista innostuvasta, autoporukoissa viihtyvästä, lukevasta tms naisesta.
Ei tää ole ydinfysiikkaa, mutta tosi monella menee aivan metsään. On kuva kalja kädessä ja aurinkolasit päässä, kuvauksessa vaan että mimmin pitää olla urheilullinen ja että tarjolla on 20 cm ja käyn lenkillä joka päivä.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvo miehille. Älä koskaan kuuntele naisten neuvoja treffailussa. Katso mitä he tekevät. Heidän valinnoissa on totuus, sanoissa valheet. Uudestaan: valinnoissa on AINA totuus. Sanoissa vain harvoin. Katso minkälaiset miehet he valitsevat, älä kuuntele heitä.
No minä ainakin valitsen profiilin sisällön ja kuvien järkevyyden perusteella, joten kai ansaitsen oikeuden neuvoa.
Et tiedä naisena yhtikäs mitään siitä mitä treffeilu on miehille. Tiedät vain mitä se on naisille ja se on eri planeetalta. Ei mitään samaa.
Netissä on muutama video missä tehtiin kokeilu. Joku vähän tavallista komeampi, järkevä menestynyt mies tekee profiilin jossa sinänsä ei mitään vikaa. Ihan hyvät kuvat ja tekstit jne. Sitten annetaan naisen käyttää sitä profiilia ja katsoa käydä keskusteluja tinderissä.
Nämä naiset järkyttyvät siltä mikä on kokemus miehenä. Huomaavat että ne naiset joiden kanssa käyvät keskustleuja ovat itseään täynnä, eivät osaa keskustella, vaativat kaiken mutta eivät anna mitään jne. Nämä miehen saappaissa olevat naiset alkavat aina masentumaan siellä, vaikka kyseessä ei ole edes heidän oma profiilinsa.
Äiteellä luetin profiilin ja katsotin kuvat. Ei ole tärpännyt.
t. Tuomas 53 v..
Vierailija kirjoitti:
Osumia ei tule siksi koska naiset harjoittavat Tinderissä yhä voimistuvaa hypergamiaa. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Jos tinderissä on 80% miehiä ja 20% naisia, niin vitosen nainennkin haluaa kasin miehen.
Tinderissä menestyy top 10% miehistä, ei se tämän vaikeampaa ole.
Mutta harva niistä osumia saaneista miehistäkään saa mitään hyvää naista. Näissä naisissa on melkein kaikissa sama vika. Miljoona miestä on puhataltanut ilmaa heidän egoonsa niin että nämä naiset ovat kadottaneet kosketuksen todellisuuteen. Heillä on aivan väärä käsitys itsestä, omasta arvosta, siitä miten keskusteluja käydään, koska miehet ovat antaneet kävellä ylitseen ja nainen luulee että se on ihan ok. Ei näillä naisilla tee oikeastaan mitään, he ovat pilalle niillekin jotka saavat osumia.
Olen kilttis ja ketään ei kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvo miehille. Älä koskaan kuuntele naisten neuvoja treffailussa. Katso mitä he tekevät. Heidän valinnoissa on totuus, sanoissa valheet. Uudestaan: valinnoissa on AINA totuus. Sanoissa vain harvoin. Katso minkälaiset miehet he valitsevat, älä kuuntele heitä.
No minä ainakin valitsen profiilin sisällön ja kuvien järkevyyden perusteella, joten kai ansaitsen oikeuden neuvoa.
Et tiedä naisena yhtikäs mitään siitä mitä treffeilu on miehille. Tiedät vain mitä se on naisille ja se on eri planeetalta. Ei mitään samaa.
Tiedän millä perusteella itse valitsen ketä laitan oikealle ja ketä vasemmalle. Jossain määrin tiedän myös naispuolisten ystävieni preferenssit. Miksi mielestäsi on turhaa kertoa millä perusteella me profiilit seulotaan?
Ps. Oman logiikkasi mukaan sinä et voi tietää yhtään mitään siitä millaista treffailu on naisille, koska olet mies. Hyväksytkö siis myös että oma luulosi siitä kuinka helppoa se on naisille on täysin väärä? Vai onko taas niin että vain miehet tietävät kaiken, naiset eivät mitään?
Kerron esimerkin siitä minkälaisia monet naiset on nykyään. Tapasimme tinderissä, molemmat etsimässä parisuhdetta. Sovimme treffit. Hän kiinnostuu minusta, minä hänestä. Treffien lopussa nainen sanoo että on menossa reissuun. Kysyn vähän siitä ja hän paljastaa sitten on menossa mökille miehen kanssa. Mutta ei kuulemma ole sellainen mies mistä hän olisi kiinnostunut. Paljastaa sitten että he ovat menossa panemaan muutamaksi, se on tän reissun tarkoitus. Ja odottaa että kun hän palaa siltä reissulta niin minä jatkan treffailua hänen kanssaan vakavalla tarkoituksella, jossa tavoitteena löytää loppuelämän suhde, perustaa perhe ja mennä naimisiin.
Mitä helvettiä, naiset? Oletteko täysin sekopäitä?
Vierailija kirjoitti:
Netissä on muutama video missä tehtiin kokeilu. Joku vähän tavallista komeampi, järkevä menestynyt mies tekee profiilin jossa sinänsä ei mitään vikaa. Ihan hyvät kuvat ja tekstit jne. Sitten annetaan naisen käyttää sitä profiilia ja katsoa käydä keskusteluja tinderissä.
Nämä naiset järkyttyvät siltä mikä on kokemus miehenä. Huomaavat että ne naiset joiden kanssa käyvät keskustleuja ovat itseään täynnä, eivät osaa keskustella, vaativat kaiken mutta eivät anna mitään jne. Nämä miehen saappaissa olevat naiset alkavat aina masentumaan siellä, vaikka kyseessä ei ole edes heidän oma profiilinsa.
En ymmärrä miksi kukaan olisi tuosta yllättynyt, koska just tuollaista se on miestenkin kanssa keskustelu(n yrittäminen) naisena. Suurin osa ihmisistä on kykenemättömiä järkevään keskusteluun, ei pitäisi olla yllätys kenellekään, ainakaan tavisnaiselle.
Veikkaankin että nuo videot on joko olleet täysin näyteltyjä, tai sitten ne naiset on olleet megabeibejä jotka on vaan tottuneet siihen että maailma syö heidän kämmeneltään. Se ei kohtaa ollenkaan tavallisten naisten maailman ja kokemusten kanssa. Videon lopputulos olisi ollut sama, jos ne nuoret kaunottaret olisi laitettu pelaamaan jonkun 37v peruspirkon profiililla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osumia ei tule siksi koska naiset harjoittavat Tinderissä yhä voimistuvaa hypergamiaa. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Jos tinderissä on 80% miehiä ja 20% naisia, niin vitosen nainennkin haluaa kasin miehen.
Tinderissä menestyy top 10% miehistä, ei se tämän vaikeampaa ole.Mutta harva niistä osumia saaneista miehistäkään saa mitään hyvää naista. Näissä naisissa on melkein kaikissa sama vika. Miljoona miestä on puhataltanut ilmaa heidän egoonsa niin että nämä naiset ovat kadottaneet kosketuksen todellisuuteen. Heillä on aivan väärä käsitys itsestä, omasta arvosta, siitä miten keskusteluja käydään, koska miehet ovat antaneet kävellä ylitseen ja nainen luulee että se on ihan ok. Ei näillä naisilla tee oikeastaan mitään, he ovat pilalle niillekin jotka saavat osumia.
Väärin. Miljoona (tai siltä ainakin tuntuu) miestä on useimmitem nostattanut sitä egoa - ja sitten tuottanut pettymyksen. Epäilen monen naisenkin olevan parinetsinnässä täysin hajalla - vai kuinkahan usein vakavaa parisuhdetta etsivää miestä huijataan ihastusta esittämällä, sänkyyn pääsyn toivossa, ja sitten häivytään kuin pieru Saharaan. Näin kun käy useamman kerran alkaa olla melkoisen vaikeaa päästää ketään lähelle vaikka toive läheisestä ihmissuhteesta olisi vahva.
Onneksi ei ole näin miehenä itse tarvinnut käyttää deittiappeja, mutta muistan nuorempana joskus 2000-luvun alussa kokeilut, jos laittoi naisena treffipalstalle ilmoituksen niin sai vuorokaudessa miehiltä yli 200 sähköpostia. Jos laittoi miehenä kolme erilaista ilmoitusta niin kahteen tuli viikon sisällä vastaus naisilta, molemmat maksullisilta. Tuskinpa tilanne on noista ajoista parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Kerron esimerkin siitä minkälaisia monet naiset on nykyään. Tapasimme tinderissä, molemmat etsimässä parisuhdetta. Sovimme treffit. Hän kiinnostuu minusta, minä hänestä. Treffien lopussa nainen sanoo että on menossa reissuun. Kysyn vähän siitä ja hän paljastaa sitten on menossa mökille miehen kanssa. Mutta ei kuulemma ole sellainen mies mistä hän olisi kiinnostunut. Paljastaa sitten että he ovat menossa panemaan muutamaksi, se on tän reissun tarkoitus. Ja odottaa että kun hän palaa siltä reissulta niin minä jatkan treffailua hänen kanssaan vakavalla tarkoituksella, jossa tavoitteena löytää loppuelämän suhde, perustaa perhe ja mennä naimisiin.
Yksi esimerkki = kaikki naiset.
T. Miesten logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Semmosia ne wokella päänsä sekoittaneet vosut nykyään on.
Tosin tuo taisi olla vain weetee...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole näin miehenä itse tarvinnut käyttää deittiappeja, mutta muistan nuorempana joskus 2000-luvun alussa kokeilut, jos laittoi naisena treffipalstalle ilmoituksen niin sai vuorokaudessa miehiltä yli 200 sähköpostia. Jos laittoi miehenä kolme erilaista ilmoitusta niin kahteen tuli viikon sisällä vastaus naisilta, molemmat maksullisilta. Tuskinpa tilanne on noista ajoista parantunut.
Kuinka moni niistä 200 vastaajasta oli sellainen joka vastasi sitä mitä feikkiprofiilisi etsi? Monestako olisi ollut oikeaa potentiaalia parisuhdemielessä? Ei 200 roskapostilla ole mitään arvoa, ei tämä ole numeropeliä.
Olet väärässä. En saa osumia koska en ole Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä tavallisia miehiä, koska treffailevat hypergamialla niitä top 5 % miehiä. (Ei nämä miehet oikeasti ole mitään huippumiehiä. He ovat vain paremman näköisiä). Joka tapauksessa, koska "kaikki" naiset treffailee näitä samoja miehiä, nämä miehet tietenkin pyörittää haaremia ja paneskelee jatkuvasti ympäriinsä. Naiset kuvittelevat että tämä on normaalia. Joten he ajattelevat että hekin ovat vain normaaleja kun tekevät samaa. Paneskelevat ympäriinsä. Eivät ymmärrä että se tavallisempi mies jonka kanssa käy treffeille ei tee niin, koska se ei ole normaalia.
"kuinkahan usein vakavaa parisuhdetta etsivää miestä huijataan ihastusta esittämällä, sänkyyn pääsyn toivossa, ja sitten häivytään kuin pieru Saharaan. Näin kun käy useamman kerran alkaa olla melkoisen vaikeaa päästää ketään lähelle vaikka toive läheisestä ihmissuhteesta olisi vahva. "
Mies aina katoaa kuin pieru saharaan, kun valitset miehen johon sulla ei ole mahdollisuutta. Siis ei mahdollisuutta parisuhteeseen. Seksiin 10/10 ulkonäkö mies kelpuuttaa seiskan naisen, ehkä kutosenkin. Parisuhteeseen hän kelpuuttaa 10/10 naisen. Nämä miehet aina käy vain panemassa. Ja nainen käy läpi miljoona tällaista miestä, koska luulee että on 10/10, vaikka on oikeasti seiska. Ne seiskan miehet ei kiinnostaa yhtään, koska hän on maannut monen paljon paremman näköisen kanssa.
Ne seiskan miehet on ainoita jotka ei katoa kuin pieru saharaan. Nainen pillastuu kun hänelle sanoo tämän, koska hän tietää ettei kykene omantasoisen miehen kanssa suhteeseen, on jo pilannut itsensä uskomalla oman tasonsa liian korkeaksi.
"Väärin. Miljoona (tai siltä ainakin tuntuu) miestä on useimmitem nostattanut sitä egoa - ja sitten tuottanut pettymyksen. Epäilen monen naisenkin olevan parinetsinnässä täysin hajalla"
Jep, mulla ainakin on mennyt täysin luotto ihmisiin ja olen todella kyyninen. Mihinkään ei voi luottaa, kuvista ja tekstistä alkaen, kaikki voi olla valhetta.
Ja ei, ei ole väliä miesten ulkonäöllä. Itseasiassa huonoimmat kokemukset on ns. ei-valtavirran-mielestä-ideaalien miesten taholta, kun huono itsetunto aiheuttaa toksista käytöstä.
Lisäksi olen todennut satojen keskustelun yritysten jälkeen että esim "mitä kuuluu" ei KOSKAAN kehity oikeaksi keskusteluksi vaikka mitä yrittäisin, ja ulkonäön kommentointi tarkoittaa aina että mies etsii vain seksiä. Tästä syytä ulospäin näyttänee että olen helvetin nirso, kun nykyään match blokataan heti mitäkuuluukaunottaren jälkeen. Mutta oikeasti kyse on vain oppimisesta. Olisi tyhmyyttä toistaa samaa virhettä kerta toisensa jälkeen.
Olen antanut naisten aloittaa keskusteluja tinderissä ne aina alkaa sanoilla "mitä kuuluu". Ei naisetkaan keksi sen parempaa. Mitä hiton väliä sillä mitkä on ekat sanat? Jos joku kirjoittaa ummet ja lammet sen perusteella että on nähnyt pari kuvaa ja pienen tekstirimpsun, se on aika omituista. Se tarkoittaa että hän yrittää jostakin syystä liikaa, koska ei hän oikeasti voi olla vielä niin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni niistä 200 vastaajasta oli sellainen joka vastasi sitä mitä feikkiprofiilisi etsi? Monestako olisi ollut oikeaa potentiaalia parisuhdemielessä? Ei 200 roskapostilla ole mitään arvoa, ei tämä ole numeropeliä.
Vaikka siellä oli kikkelikuvien lähettelijöitä, niin kyllä joukossa oli paljon ihan varteenotettaviakin ja asiallisia viestejä. Aika varmasti sieltä olisi löytynyt useampi oikeasti hyvä tapaus, jos siis ilmoitukseni olisi ollut aito. Samaa ei voimut sanoa miehenä saaduista viesteistä. Kerran vastasin kokeilumielessä maksulliselle ja sieltäkin tuli vastaus, että on lomalla mutta antoi kahden muun maksullisen meilit jos on kiire.