Mies, eikö tule osumia Tinderissä? Kerron miksi
Joka päivä kuulemme palstalla, että naiset eivät kiinnostu kenestäkään, osumia ei tule.
Jos yritätte oikeasti saada jonkun kiinnostumaan itsestänne nopealla vilkaisulla, tässä pari perusvinkkiä:
Lueta se profiili jollakulla naisella, joka tuntee sinut ja johon luotat. Tsekatkaa myös kuvat.
Älä kerro tulotasoasi tai yritä tehdä muuten vaikutusta jollain tuollaisella. Voit kertoa käyväsi töissä tai tulevasi toimeen, se riittää.
Älä takerru pituuteesi yms. Naista kiinnostaa itsevarma mies. Jos olet poikkeuksellisen lyhyt, voit sanoa siitä, mutta ei ole mitään väliä oletko 175 vai 178 cm.
Älä laita (ainakaan ainoiksi) kuviksesi seuraavia: sinä ja kala, sinä ja auto, sinä ja kalja. Plussaa, jos kuvissa on muitakin kuin selfieitä tai peilikuvia - on plussaa jos sinulla on kaveri joka voi ottaa sinusta kuvan.
Kerro millainen olet. Ei paljonko tienaat tai paljonko nostat penkistä. Millainen olet, mikä sinua kiinnostaa, mistä innostut, mistä haaveilet.
Kerro millaisen naisen haluat. Ei minkänäköisen, minkä painoisen jne, vaan minkä luonteisen. Jos jauhat painosta tässä vaiheessa, vaikutat pinnalliselta ja myös hoikat naiset kavahtavat. Voit sitten hiljaa olla tykkäämättä profiileista, jotka eivät istu makuusi, sillä hyvä. Kerro millainen nainen saa sut haluamaan oppia hänestä lisää. Kerro haluatko kotona viihtyvän ihmisen vai seikkailunhaluisen matkustelijan. Kerro haaveiletko leffoista innostuneesta naisesta, eräretkeilijästä, keikkareissuista innostuvasta, autoporukoissa viihtyvästä, lukevasta tms naisesta.
Ei tää ole ydinfysiikkaa, mutta tosi monella menee aivan metsään. On kuva kalja kädessä ja aurinkolasit päässä, kuvauksessa vaan että mimmin pitää olla urheilullinen ja että tarjolla on 20 cm ja käyn lenkillä joka päivä.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Tinder on liiketoimintaa, sen ensisijainen tarkoitus ei ole saada ihmisiä pariutumaan, vaan ostamaan maksullinen versio. Lähdetään siitä.
Toisaalta ihmettelen, kun samaan aikaan on jo muitakin deittisovelluksia, niin miksi kukaan haluaisi käyttää sitä sovellusta missä sitä pariutumista ei tapahdu?
Mun vinkki:
Hymyile, se kaunistaa rumaakin naamaa ja saa ihmiset lähestymään koska se viestittää muille että olet hyvä tyyppi ja olet avoin lähestymiselle. Kun tämän saa aikaan, se luo naiselle turvallisuuden tunteen. Jos susta tulee ilmeen perusteella yrmy fiilis on ensivaikutelma menetetty eikä jatkoa tule.
Tänäänkin olin kävelyllä Turussa Aurajoen jäällä, yhden vastaantulevan naisen kanssa pääsin kahville ja toisen kanssa vaihdettiin numeroita ja sovittiin palaavamme asiaan. Ja nämä molemmat siis ihan random vastaantulijoita, joiden kanssa syystä tai toisesta aloin juttelemaan.
Ja ei, en ole mikään Adoniskalsarimallilentäjä vaan ihan tavallinen mies jolla hyvä fiilis ja tykkään kohdata ihmisiä.
T. Sinkkumies 43
Luuserit sinne tinderiin menee, niin miehet kuin naiset. Eivät tavallisessa elämässä uskalla lähestyä ihmisiä eivätkä ole riittävän aktiivisia osallistumaan harrastuksiin, myös uusiin ja tapahtumiin ja vaikka järjestötoimintaan, joissa tapaa uusia ihmisiä.
Mä kokeilin pari vuotta sitten tinderiä. Käytin oikeasti aikaa profiilin tekoon: osa kuvista oli ammattivalokuvaajan ottamia, ja panostin profiilitekstin kirjoittamiseen.
Sain muutamia tykkäyksiä:
- muutama sairaalloisen ylipainoinen suomalainen
- kaksi thaimaalaista tykkääjää
- yksi afrikkalainen, Suomessa asuva daami jolla oli lapsia aiemmasta suhteesta
Poistin Tinderin nopeasti, ja totesin että eiköhän tämä ollut tässä.
Tinderissä ne kaikki latvalahot on...
Vai pitäisikö sanoa että Tinderissä on vain latvalahoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alla mitä AI kertoo naisten antamista tykkäyksistä online dating maailmassa:
-----------------------
Based on data analyses of Tinder and similar dating apps, it is a widely reported statistic that a small, highly rated percentage of male users receives a massive proportion of the total "likes" from female users.
The Concentration of Likes: Analyses often show that the top 10% of male users receive over 50%sometimes up to 60-70%of the total likes or matches
--------------------------
Mä en tiedä pitäiskö tähän laittaa tavuviivat vai miten sen voisitte tajuta: jos kukaan ei kerro itsestään mitään, on itsestäänselvää että komeimmat saavat kaikki tykkäykset. Ei ole mitään muuta valintakriteeriä.
Näinhän se on. Silloin pelkkää mallityyppistä ulkonäköä etsivät l
Oon joo kuullut useamman kerran että ei mun paikkakunnalla ole ketään. Tiedän tasan tarkkaan näiden naisten miesmaun ja -historian, ja aivan tavallisten miesten kanssa viihtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on liiketoimintaa, sen ensisijainen tarkoitus ei ole saada ihmisiä pariutumaan, vaan ostamaan maksullinen versio. Lähdetään siitä.
Toisaalta ihmettelen, kun samaan aikaan on jo muitakin deittisovelluksia, niin miksi kukaan haluaisi käyttää sitä sovellusta missä sitä pariutumista ei tapahdu?
Koska ihmiset on tyhmiä lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään kiinnosta ja varsinkaan naisten jorinoitten perusteella ei kannata profiilia tehdä.
Jos ei halua naisia niin ei kannata kuunnella naisia.
Ja jos kuuntelee naisia, ymmärtää helpommin, miksi olisi hölmöä edes haluta naisia. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset kaverini ovat ottaneet kuvat ja ollaan yhdessä tehty bioteksti. Matcheja alle 10 monen kuukauden ajalta. Ei auttanut.
Naispuoliset kaverisi = äiti ja mummo?
Mikäs näissä on vikana? Todistettavasti hyväksyneet jonkun miehen ja lisääntyneetkin näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä.
Luin koko ketjun läpi. Tosi moni on vakuuttunut siitä, että yrittämisessä ei ole mitään mieltä, kun komeimmat saa kaikki naiset kuitenkin. Varmasti komeilla käykin flaksi ja keräävät ne pinnallisimmat mimmit sieltä päältä, en missään nimessä väitä etteikö niin kävisi.
Mut sit siellä on ne ihan tavalliset naiset. Sellaiset jotka etsii kumppania tai kiinnostavaa ihmistä. Niitä ei välttämättä ole siellä miljoonia, mutta jos yksikin niistä skippaa sut vain siksi ettet ole käyttänyt puolta tuntia profiilin pohtimiseen, eikö se oikeesti ole teistä sääli?
Vaikka osumien määrä lisääntyisi vain prosentin, se osuma on paljon sulle sopivampi ihminen ja siksi voi olla juuri se, kenen kanssa hommat natsaa. Eikö se ole sen puolen tunnin arvoinen?
Ymmärrän teidän turhautumista kyllä, mutta nyt mun korvaan kuulostaa ihan siltä että meette vaan kyykkyyn sen tavallisuuden taakse ettei
Jos osumien määrä lisääntyy prosentin, niin 1 osuman saaja eli tyypillinen mies voi jatkossa voi saada jopa 1.01 osumaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin pari vuotta sitten tinderiä. Käytin oikeasti aikaa profiilin tekoon: osa kuvista oli ammattivalokuvaajan ottamia, ja panostin profiilitekstin kirjoittamiseen.
Sain muutamia tykkäyksiä:
- muutama sairaalloisen ylipainoinen suomalainen
- kaksi thaimaalaista tykkääjää
- yksi afrikkalainen, Suomessa asuva daami jolla oli lapsia aiemmasta suhteesta
Poistin Tinderin nopeasti, ja totesin että eiköhän tämä ollut tässä.
Et jäänyt katsomaan maksamaasi jaksoa loppuun? Ok.
*Ne naiset, jotka etsivät vaikkapa samanhenkistä miestä, jonka kanssa olisi yhteisiä kiinnostuksenkohteita, eivät löydä etsimäänsä, koska miehet eivät kerro näitä asioita itsestään. Nämä naiset eivät laita tykkäyksiä kenellekään ja poistuvat jonkin ajan kuluttua Tinderistä todettuaan, ettei siellä ollut "mitään"."
Nimenomaan. Tästä syystä "annan tykkäyksiä vain top 1%lle" - lopuilla ei yksinkertaisesti ole mitään sellaista sisältöä joka minua kiinnostaisi ja kertoisi että mies voisi olla kanssani yhteensopiva. Mutta nämä valittajamiehet tietysti kuulevat vain "top1" ja luulevat sen tarkoittavan komeimpia/pisimpiä/rikkaimpia.
Helvetti en minä livenäkään kiinnostu kuin enintään joka sadannesta jos sitäkään; kenelle ihmeelle vaikka sadan hengen toimistossa olisi kymmeniä kiinnostavia kumppaniehdokkaita?? Pitäisin melko outona ihmistä, joka kuvittelisi olevansa yhteensopiva ison osan ihmisistä kanssa. Eihän silloin ihmisen persoona, arvot jne merkitsisi tälle tyypille mitään... Ja jos näistä ei profiilissaan kerro mitään, kuulostaa se siltä että HE nimenomaan valitsevat naisia pelkän ulkokuoren perusteella, joka taas laittaa heidän minun kirjoissani epäsopiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10% Tinderin miesprofiileista saa yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Ja 50% Tinderin mieskäyttäjistä ei saa ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Nuo numerot kertoo aika hyvin, miten kylmää kyytiä Tinder on miehille (ellet kuulu siihen komeimpaan 10 prosenttiin, joille Tinder on todellinen karkkikauppa)
Eli lukuisat tykkäykset on nyt se pääjuttu?
Niin katos sherlock kun jos ei tule tykkäyksiä niin ei tule matchejä, ja jos ei tule matcheja ei tule parisuhdetta, ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Poistu tinderistä 2. Juttele naisille kasvotusten.
Eli lähesty naisia tosielämässä ja lue sen jälkeen palstalta naisten valitusta siitä, ettei missään saa olla rauhassa ilman ettei miehet yritä. Noiden tinderien ajatus on sentään jättää muut rauhasn yhdistämällä parisuhdetta hakevat ja vieläpä niin, että ainakin jollakin perusteella voisi olla molemminpuolista mielenkiintoa toiseen.
Juttele, älä ehdottele, puhu rivoja tai tuppaudu. Katso, näyttääkö toinen pitävän seurastasi. Älä änkeä väliin, jos ihmisillä on aivan muut keskustelut menossa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kerran että haluan tutustua tavalliseen naiseen. Sain joku 115 osumaa vuorokaudessa. Mulla oli tavallinen kuva joka oli otettu meren rannalla illalla. Vastasin 7 naiselle ja menin viiden kanssa treffeille ja neljän kanssa oli seksiä. totesin ettei naiset halua parisuhdetta vaan läheisyyttä koska ei naiset sitten lopulta halunneet tapailla usemmmin.
Minä laitoin kerran että haluan tutustua johonkin vaan naiseen. Sain joku 230 osumaa vuorokaudessa. Mulla oli tavallinen kuva joka oli otettu puimalan seinää vasten. Vastasin 23 naiselle ja menin kolmentoista kanssa treffeille ja yhdeksän kanssa oli seksiä. totesin ettei naiset halua parisuhdetta vaan läheisyyttä koska ei naiset sitten lopulta halunneet tapailla usemmmin.
Vierailija kirjoitti:
ei kaloiltakaan kysytä neuvoa kalastukseen
Kalastaja ja kala ovat saalistaja ja saalis. Kalastajan tavoite on saada vastahakoinen kala kiinni ja lopettaa sen elämä.
Jos näet miehet ja naiset saalistajana ja vastahakoisena saaliina, ei ihmekään jos ei naista löydy. Ja toki silloin naisten vinkitkään eivät päde, ne kun on suunnattu miehille jotka haluavat parisuhteen itselleen yhteensopivan, suostuvaisen naisen kanssa. Vastahakoisten naisten saalistamiseen ja tuhoamiseen on varmasti internetin syövereissä myös neuvoja, niin sairasta kun se onkin.
Vähän luulen että se oli metafora. Ehkä ei kannata ihan kaikkea ottaa kirjaimellisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kaloiltakaan kysytä neuvoa kalastukseen
Kalastaja ja kala ovat saalistaja ja saalis. Kalastajan tavoite on saada vastahakoinen kala kiinni ja lopettaa sen elämä.
Jos näet miehet ja naiset saalistajana ja vastahakoisena saaliina, ei ihmekään jos ei naista löydy. Ja toki silloin naisten vinkitkään eivät päde, ne kun on suunnattu miehille jotka haluavat parisuhteen itselleen yhteensopivan, suostuvaisen naisen kanssa. Vastahakoisten naisten saalistamiseen ja tuhoamiseen on varmasti internetin syövereissä myös neuvoja, niin sairasta kun se onkin.
Vähän luulen että se oli metafora. Ehkä ei kannata ihan kaikkea ottaa kirjaimellisesti
Se oli huono metafora. Et ehkä kysy kalan kantaa kalastetuksi tulemiseen, mutta kysyisit varmaan kalalta että minkälainen vedessä pyörivä makupala sitä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10% Tinderin miesprofiileista saa yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Ja 50% Tinderin mieskäyttäjistä ei saa ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Nuo numerot kertoo aika hyvin, miten kylmää kyytiä Tinder on miehille (ellet kuulu siihen komeimpaan 10 prosenttiin, joille Tinder on todellinen karkkikauppa)
Eli lukuisat tykkäykset on nyt se pääjuttu?
Niin katos sherlock kun jos ei tule tykkäyksiä niin ei tule matchejä, ja jos ei tule matcheja ei tule parisuhdetta, ymmärrätkö?
Sadasta paskasta matchista tulee vähemmän suhteita kuin yhdestä huippuhyvästä matchistä.
Aloituksessa yli 180 yläpeukkua ja joku 27 alapeukkua. Ketjun miehet: Valetta kaikki, minä tiedän paremmin!
God, give me the delusion of a mediocre white woman.