Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (288)

Vierailija
101/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somen haittavaikutuksia. Joku naisiin pettynyt ja mahdollisesti parisuhteissa epäonnistunut on voinut kääntää ongelmansa naisten syyksi. Voi olla totta, että jos mies edustaa huonoja arvoja joita naiset yleisesti ei tykkää, niin saa paljon torjuntaa osakseen.

Tiktok on täynnä suomalaisia ja ulkolaisia naisia julistamassa sitä, kuinka miehet ovat turhia ja täysin paskoja kaikki, joka ikinen. 

tiktokin tarkoitus on provosoida
Vähä-älyiset sitten uskovat näitä videoita, että ne olisivat oikeita tai aitoja.

Vierailija
102/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpsis. Miehet jotka tekevät työnsä ovat varsin tarpeellisia ja hyödyllisiä. Siviilissä, seuramiehenä, elämänkumppanina ja tällaisina eivät todellakaan loista. Mutta kyllä minä postimiestä arvostan ja olen tälle ystävällinen, ihan niinkuin naapurin naisellekin"

Joo, tosi hyödyllisiä... jakamaan etuja toisilleen ja tuhoamaan ympäristöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-Suomi on maa jossa ei ole paikkaa suomalaisille miehille.

Vierailija
104/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset vihaa mutta feminismin myötä ei naiset pidäkään maanmiehistä. Suomalaiset naiset on opetettu olemaan vihamielisiä miehille, se ei varsinaisesti ole vihaa. Muttei se ole myös suopeuttakaan. Epäystävällisyys ja toksisuus lienee oikea sana. Sellaista se vuosia jatkunut feminismin aivomätä teettää.

Feminismi ei ole mikään uusi ilmiö, vaan se on ollut olemassa yli sata vuotta ja se on globaali liike, joka taistelee tasa-arvon puolesta kaikkialla maailmassa. Se ei ole vain nykysuomalaisnaisten ilmiö.

Nyt meni pieleen. Feminismi ei taistele tasa-arvon puolesta vaan naisten etujen puolesta miehiä vastaan. Sovinismi on sen vastinpari ideologiana vaikkakaan se ei ole liike. Tasa-arvo on asia erikseen.

Vierailija
105/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni sanoi vanhojentansseihin liittyen, että hän ei halua poikien koskevan itseensä, ja siksi tanssi kaveritytön kanssa. Että voi tuossa olla jotain perääkin, ap.

Esimerkillinen tyttö sinulla!

Vierailija
106/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somen haittavaikutuksia. Joku naisiin pettynyt ja mahdollisesti parisuhteissa epäonnistunut on voinut kääntää ongelmansa naisten syyksi. Voi olla totta, että jos mies edustaa huonoja arvoja joita naiset yleisesti ei tykkää, niin saa paljon torjuntaa osakseen.

Tiktok on täynnä suomalaisia ja ulkolaisia naisia julistamassa sitä, kuinka miehet ovat turhia ja täysin paskoja kaikki, joka ikinen. 

tiktokin tarkoitus on provosoida Vähä-älyiset sitten uskovat näitä videoita, että ne olisivat oikeita tai aitoja.

Mielipide voi samaan aikaan olla totta sekä provosoiva ellet sattunut tietämään.

- eri

Vierailija
107/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni sanoi vanhojentansseihin liittyen, että hän ei halua poikien koskevan itseensä, ja siksi tanssi kaveritytön kanssa. Että voi tuossa olla jotain perääkin, ap.

Hän saa naisasialiiton korkeimman kunniamerkin!

Vierailija
108/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis tämä on ihan oikea mainos telkkarista, miettikää jos miehen sijaan tuo olisi tyhmä äiti. Mitäpä luulette että olisiko koskaan nähty telkkarissa? Niinpä."

Mietihän jos tyhmä isi koirankopissa olisi vaikka somali tai saamelainen.. Tuomiolauselman olisi saanut lukea Hesarin lööpistä

Vierailija
109/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"6. Minua ei saa vihata aiheetta, vasta sitten kun olen tehnyt jotain ansaitakseni sen"

Minähän en anna jonkun miesselittäjän määritellä ketä saa vihata ja ketä ei

Vierailija
110/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"6. Minua ei saa vihata aiheetta, vasta sitten kun olen tehnyt jotain ansaitakseni sen"

Sinulle on varmaan myös OK sitten, että miesselittäjä saa vihata naisselittäjää.

Vierailija
111/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittajan poika ole huomannut että suurin osa naisista haluaa vaikka jonkun jääkiekkoilija vaimoksi.

Siksi he sitä naamaakin meikkaavat ja vartaloa treenaavat ja missikisoihin osallistuvat.

Vierailija
112/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että teidän vanhempien rakkaus ja hyvä keskusteleva kasvatus ei ole ollut vahvempaa kuin joku tiktok- hölinä? Eikö pojalla ole hyviä ja fiksuja ystäviä? 

Oma 20v poikani tietää, että maailmassa on erilaisia ihmisiä. Suurin osa mukavia ja kivoja, osa sitten eri syistä johtuen ikäviä ja/tai sairaita mieleltään. Hän tietää myös, että yleistäminen on epä-älyllistä.

Korjaavia keskusteluja toivotan sinulle vanhempana, toivottavasti ei ole aivan liian myöhäistä jo <3

Vierailija
113/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sun vihaamisia kukaan sitten ottaa todesta?

Vierailija
114/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikasi on katsonut lukenut liikaa tiktokin incel-videoita, ylilautaa ja reddit keskusteluja.  Verkossa on nykyään paljon kaikenlaista. 

Vierailija
115/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiktokin tarkoitus on provosoida Vähä-älyiset sitten uskovat näitä videoita, että ne olisivat oikeita tai aitoja.

Mielipide voi samaan aikaan olla totta sekä provosoiva ellet sattunut tietämään.

- eri

Tiktokin tarkoitus on saada mahdollisimman paljon kävijöitä ja jakelukertoja omalle videolla, sekä ihmiset keskustelemaan siitä. Se ei onnlistu ilman ääripää provosointia.

Tyhmät luulee, että tiktok provosointi on aitoja mielipiteitä :D

Vierailija
116/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpsis. Miehet jotka tekevät työnsä ovat varsin tarpeellisia ja hyödyllisiä. Siviilissä, seuramiehenä, elämänkumppanina ja tällaisina eivät todellakaan loista. Mutta kyllä minä postimiestä arvostan ja olen tälle ystävällinen, ihan niinkuin naapurin naisellekin"

Joo, tosi hyödyllisiä... jakamaan etuja toisilleen ja tuhoamaan ympäristöä.

Mitäköhän etuja se postinjakaja jakaa toisille miehille? Ympäristön tuhoamisen ymmärrän sillä posti yleensä tuodaan autolla, joka väistämättäkin tuhoaa jonkin verran ympäristöä.

Vierailija
117/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on selvästi erehtynyt lukemaan tätä mammafoorumia.

Vierailija
118/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin erityisherkkä ja autismin kirjolla. Ei pilkata ihmisiä joilla neurokirjon haasteita.

Itseasiassa, eipä pilkata ketään.

Vierailija
119/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja olen myös kiinnittänyt huomiota siihen että varsinkin radiomainoksissa on todella yleinen asetelma että tomera ylimielinen nainen neuvoo ja käskyttää tyhmää lusmua miestä. Mua ärsyttää ne mainokset ihan älyttömästi! 

Pidän niitä paitsi miehiä kohtaan loukkaavina myös erittäin ikävinä myös naisten kannalta, koska siinä luodaan mielikuvaa siitä että naisen pitäisi äitihahmona holhota toistaitoista vastuutonta miestä. En tajua miksi tämä asetelma on mainoksen tekijöiden mielestä muka niin mahtava. 

Vierailija
120/288 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä. Luepa vaikka tätäkin palstaa ihan ajatuksella niin yleinen miesviha paistaa kyllä sen verran kirkkaasti näistä teksteistä että et voi olla huomaamatta.

Onneksi täällä ei miehet koskaan hauku naisia mitenkään? Pahimpia en edes saata tässä kirjoittaa, kun ovat niin kamalia törkeitä, mutta jatkuvasti saa lukea sanat: leh*mä, k*anttura, siid*eriva*las, huo*ra, pan*opuu, ma*mupatja, reikäteline, jakorasia,, kyläpyörä jne ja monille miehille nainen on =huo*ra. Joten en nyt sanoisi, että täällä naisetkaan ilman vi*haa pääsee. 

Täällä on joitakin niin kieroutuneita ja naisvi*haisia miehiä, ettei mitään rajaa ja nämä kyllä saa varmasti monen naisen ajattelemaan, että miehet on kamalia ihmisiä ja heistä ei todellakaan ole  ole mitään hyvää sanottavaa. 

Miehiä ei koskaan haukuta noin. 

Naisten haukkuminen on sek*sualisoitua ja henkön ulkonäköön ym menevää. Miehiä "haukutaan" siitä, ettei tee kotitöitä, joten kummatkohan on törkeämpiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme