vaimoni haluaa avioeron, koska löysi 13 vuotta nuoremman miehen.
Kommentit (50)
Olisko kannattanut olla mies sille sun vaimolle. unohtuiko vuosien varrella sun velvoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kannattanut olla mies sille sun vaimolle. unohtuiko vuosien varrella sun velvoitteet.
Kaiken te hullut käännätte miehen syyksi.
Hienoa! Mun nuorin mies oli vain 7 vuotta mua nuorempi. Nyt voisin ottaa 10 vuotta nuoremman. MIehet kun rypistyy ja rupsahtaa paljon naisia nopeammin niin ihan biologinen pakko ottaa nuorempi, jotta ei joudu sen omaishoitajaksi.
Taisi miehellä unohtua se rakastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Mun nuorin mies oli vain 7 vuotta mua nuorempi. Nyt voisin ottaa 10 vuotta nuoremman. MIehet kun rypistyy ja rupsahtaa paljon naisia nopeammin niin ihan biologinen pakko ottaa nuorempi, jotta ei joudu sen omaishoitajaksi.
Oletko vapailla markkinoilla T31V M
Kuulostaa huonolta vaimolta.
Nyt sulle jää optioksi tehdä vaan elämä hänelle vaikeaksi jatkossa.
Kun akka vanhenee ja ryytyy, niin siinä nuorempi mies saa pian uusia ajatuksia.
Mutta eihän tuossa sopassa ole kuin häviäjiä.
Miten hännänjuuri. Kiinnostaako se?
Netistä löytyy lomake jonka voi täyttää ja se siitä sitten
Vierailija kirjoitti:
Mitä velvoitteita miehellä on?
Vierailija kirjoitti:
Taisi miehellä unohtua se rakastaminen.
Naisilta ei tuollainen onnistu alkuunkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä velvoitteita miehellä on?
Esimerkiksi näyttää rakkautta vaimollensa, tehdä kotitöitä, eikä vain röhnöttää sohvalla.
Vaimosi selkeästi arvostaa rajumpaa rakastelua
Nuorempia miehiä kiinnostaa varatut vanhemmat naiset, koska he osaavat arvostaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
siinähän ne on lapset ja talo. mites vaimon velvoitteet
Voisivat muutki avioliitossa olevat naiset ottaa mallia.
Minun vaimoa ei kiinnosta edes kenkä.