Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (5871)
Puhutaan kostosota toimista sun omakotitalo palaa nyt maan tasalle suomalainen poliisipaska. Sotatoimi puhtaasti vihollisen talo poltetaan. Vihollisen ajoneuvot tuhotaan. Vihollisen perhe tapetaan.
Nyt ollaan kostosodassa. Talot palaa, perheet kuolee, ajoneuvot palaa. Kaikki menee pieleen. Henki menee.
Joskus kananttaisi harkita millasilla asioilla on arvoa ja millasilla ei.
Suomen poliisit luulee tekee iskun mun omakotitaloon aattelee etten Kosta. Totta Kai kostan poltan talot kostoksi Tapan perheet kostoksi. Poltan autot kostoksi.
Toi kannattaa aina muistaa toisen omakotitaloon iskun tekeminen on aina pudas sota toimi. Ne kostetaan sotatoimilla. Ei armoa, ei katumusta kuolema kaikille.
Poliisipaskijaisten pienet paskavauvat ammutaan ja lemmikit telotetaan jotta oppii suomen poliisipaskat julmuutta ja raakuutta.
Haluan ihan kostaa kunnolla maksimilla.
Alkaa tollaseen leikkiin KUKA on julmin ja kuka tekee kaikista raakalaisimmat kostot. Voitan tuon leikin psykopatiallani.
Voi kauheeta kuinka julma psykopaatti olet Kun kostat.
Osoite tiedossa helppo kohde sotilasiskulle. Maalititte osoitteen. Sota kulkee molempiin suuntiin.
Voi kauheeta taloni poltettiin, autoni poltettiin perheeni kuoli samalla kaikki. Sama tarina kaikilla muillakin.
Suomen poliisit ampuivat vaimoni ja pienet lapseni samalla lemmikit Kun en itse ollut kotona. Autokin poltettiin ja talo.
Ei mua haittaa Alan kostamaan Tapan suomen poliisit perheimeen, lapsineen. Tuhoan kotinne, autonne samalla.
Menee totiseksi tuo sota. Kuollaan tuohon sotaan.
Sellasta se suomalainen arki on.
Yks kaks Koko perheesi murhattu, talosi poltettu, autosi poltettu. Kaikki meni kerralla.
Yksi Asia ei mennyt oma henki ja mahdollisuus kostosotaan. Tapan muilta kaiken ja tuhoan kostoksi.
Nyt meni oikeaksi sodaksi tuo Asia.
Psykopatiasta on etua tuossa vaiheessa ei sureta mutta voimaa on kostaa.
Suomen valtio murhasi perheeni ampui vaimoni ja pienet lapseni omistamaani omakotitaloon. Polttivat talon ja auton. Itse olin poissa paikalta kuin iskut tapahtuivat.
Perheeni ei osannut varautua 100% sotatoimeen.
Harmittaako kyseli suomen poliisit naureskellen. Sanoin ei harmita ja menin suunittelemaan kosto sotaani suomen poliisia vastaan.
Suorat sotilaalliset kosto iskut suomen poliisien omakotitaloihin tulee.
Polttopommit ikkunoista viskataan palaa Koko talo.
Puhutaan kosto sotatoimista.