Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (5871)
Takuueläkkeen täysi määrä on
990,90 e/kk n.1000€/kk
https://www.kela.fi/takuuelake
Helpot fyrkat omaan taskuun.
Tonni kuussa rahaa ollaan sujut mun puolesta.
Jos saisin 1000€ joka kuukaisi laiskottelusta palkkaa tekisin laiskottelusta urani.
Tollanen CV olisis ihan mahtava
Peruskoulu +15 vuotias
Sitten suoraan laiskottelu uraa kohti.
Tonni kuussa rahaa ollaan sujut mun puolesta.
Jos saisin 1000€ joka kuukausi laiskottelusta palkkaa tekisin laiskottelusta urani.
65 vuotiaana 50 vuoden kokemus laiskottelusta ja tienattu 600 000,00€ (50 vuoden aikana 1000€ kuussa)
Jos mulle maksettaisiin tuo summa laiskottelisin itsekkin.
Ammatti luismuilija tonni kelasta fyrkkaa joka kuukausi. Ammattilaisen ura tuo.
Oon aina ihallut tuota asennetta ei kiinnosta opiskelu ja duunin tekeminen.
Kela maksaa kaiken. Itsekkin haaveilen tollasesta.
Multa puuttuu tollanen asenne ei kiinnosta opiskelu ja duunin tekeminen. SE on yksi suurimmista ongelmien aiheuttajista. Suomessa ei tuu kuin harmeja duunin teosta ja opiskelusta. Se ei kannata ollenkaan.
Itse opiskelin valmistuin tei liiketoimia ja muita hommia. Ei tullut kuin ongelmia ja maalitusta.
Paljon helmpompaa olisi ollut laiskottelu Kela maksaa kaiken ei koskaan duunissa tai koulussa. Ei olisi joutunut maalitetuksi.
Kun kansalainen opiskelee ja tekee duunia ei aikaa varoa maalittamista. Ei huomaa ollenkaan Koko ajan maalitetaan maksimilla kaikista suunnista.
Muilla ei muuta hommaa olekkaan kuin maalittaa sellasia jotka opiskelee, harjoittaa liiletomia ja tekee duunia.
TOI on ihan Paras tyyli paskoo kaikilta muilta kaiken huvikseen. Polttaa talot, autot salamurhaat perheet. Muakin alkoi tuollanen kiinnostamaan NYT.
Alan viskaamaan polttopommeja ihmisten kotitaloihin palaa talot kaikilta. Autot poltetaan parkkipaikalle. Perheet salamurhataan.
Tuhoan kaikikta kaiken kostoksi.
Menee muiden omakotitaloihin ampuu Koko perheen kuoliaaksi polttaa talon ja autot. Mahtava tyyli tuo.
Kannattaa hieman pohtia Kun alkaa. Kostamiset millaset on omat olosuhteet.
Jos kuulen jonkun suomalaisen poliisin asuvan omakotitalossa. Poltan talon ja ammun Koko perheen kuoliaaksi ja autot poltan.
Lemmikitkin kuolee samalla. Kostoa julmaa.
Tarkastan Koko suomen alueen ahvenanmaa mukaan lukien yksikin suomalainen poliisipaskijainen asuu omakotitalossa omalla tontilla teurastan Koko perheen kostoksi.
Huolehdin ainutkaan suomalainen poliisipaskijainen ei asu koskaan omakotitalossa suomessa. Se ihan Varma Asia. Ikuinen kosto.
Jos joku kuulee suomalaisen poliisin asuvan omakotitalossa poltaa talon ja tappaa Koko perheen. Poltaa autot samalla.
Marks Peter, CEO, tradenomi (ylempi AMK) (MBA) EQF 7 (pääjohtaja)
https://www.kela.fi/ajankohtaista/kelaan-haetaan-uutta-paajohtajaa
Palkka +20 000,00€/ kuukaudessa.
Palkka +240 000,00€ / vuodessa.
7 vuoden pesti kokonaisarvo +1,68M€
Kelan pääjohtaja nimitetään ensimmäistä kertaa 7 vuoden määräaikaiseen virkasuhteeseen.