Millainen päihde kannabis?
Kommentit (161)
Kannabista ei käytetä ruoan kanssa tai juoda maun takia. Alkoholia voi ottaa ilman päihtymystarkoitusta.
Kannabiksen ainoa tarkoitus on saada pää sekaisin.
Muuttuu feissarimokien Cannaksi kun sitä käyttää
Kannabisnistit on vaan väärällä alueella, jos olisivat eri maassa, eivät olisi rikollisia. Vähän niin kuin iltavirkutkin: elävät vain "väärällä" aikavyöhykkeellä
Se on aloittelijalle hyvä päihde aloittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo amatöörimäinen toiminta on kyllä raivostuttavaa. Nämä on niitä, jotka kyllä näkee kuulee ja haistaa. Ennen kaikkea vaikuttavat yleiseen mielipiteeseen. En ihmettele, että asiaa vastustetaan.
Sitä ei vain ymmärretä kuinka yleistä käyttö on. Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä, monesti aika huomaamattomia ja rauhallisia. Tykkäävät sauhusta, eivätkä halua aiheuttaa häiriötä kenelläkään. Vielä vähemmän ongelmia itselleen.
Sanoisin melkein, että suurella todennäköisyydellä melkein jokaisen tuttavapiiristä löytyy joku kenelle maistuu. Tietenkin näistä ollaan aika hiljaa, koska ei ole laillista.
Aika rupusakkia saa tuttavapiirisi olla jos löytyy huumeidenkäyttäjiä sieltä.
Mistäs tiedät mitä sun tutut käyttää, kun et paikalla?
Kannabis on hyvä vaihtoehto esimerkiksi alkoholille.
Suosittelen kokemukseen perustuen.
Vierailija kirjoitti:
Kannabista ei käytetä ruoan kanssa tai juoda maun takia. Alkoholia voi ottaa ilman päihtymystarkoitusta.
Kannabiksen ainoa tarkoitus on saada pää sekaisin.
Taas näitä kaikenlaisia luuloja.
Aloituspostaajana miettisin kannattaako kuunnella näitä ihmisiä joilla ei ole mitään kokemusta aiheesta. Itse en antaisi näille mielipiteille mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nimenomaan aloittaa. Kohta sitten menee myös piriä, koksua, herskaa suoneen.
Kun kovasti kannabista käyttää, muuttuu hitaaksi ja passiiviseksi huonomuistiseksi urpoksi, joka ei saa sanaa suustaan eikä innostu oikein mistään.
Ei hyvä..
Vierailija kirjoitti:
Aloituspostaajana miettisin kannattaako kuunnella näitä ihmisiä joilla ei ole mitään kokemusta aiheesta. Itse en antaisi näille mielipiteille mitään arvoa.
Minulla on kokemusta ja voin sanoa että älä koskaan kokeile kannabista, tuhoat elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kun kovasti kannabista käyttää, muuttuu hitaaksi ja passiiviseksi huonomuistiseksi urpoksi, joka ei saa sanaa suustaan eikä innostu oikein mistään.
Ei hyvä..
Katsokaas ihmiset tätä kirjoittajaa. Tämä tapaus tässä ajattelee että tietää asiasta jotain. Mutta totuus on että tätä henkilöä ei kannata kuunnella missään asiassa. Ei hyvä...
Vierailija kirjoitti:
Kannabisnistit on vaan väärällä alueella, jos olisivat eri maassa, eivät olisi rikollisia. Vähän niin kuin iltavirkutkin: elävät vain "väärällä" aikavyöhykkeellä
Rikkaruoho on vain kasvi väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nimenomaan aloittaa. Kohta sitten menee myös piriä, koksua, herskaa suoneen.
Ihanan pihalla oot :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta mitään teetä vahvempaa ei kannata nauttia tai on kohta vetämässä peukkua.
Miksi kannabisriippuvaiset kokevat olevansa parempaa väkeä kuin alkoholistit? Päihteidenorjia molemmat, säälin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta ja voin sanoa että älä koskaan kokeile kannabista, tuhoat elämäsi.
Minulla on myös kokemusta. Vaihtamalla alkoholin kannabikseen, pelastat elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta mitään teetä vahvempaa ei kannata nauttia tai on kohta vetämässä peukkua.
Join aamulla kahvia ja nyt tekee mieli peukkua. Auttakaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan pihalla oot :D
Itseasiassa en ole. Tunnen useamman kannabiksen käyttäjän. Valitettavasti monella on näin mennyt, en toivo kenellekään samaa ja toivon ettei kukaan aloita edes sitä kannabista.
"Onneksi minä olen sen verran henkisesti vahva ja fiksu ettei tarvitse käyttää mitään päihteitä."
Se on hyvä se.