Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että meidän mökin uus keittiö on nätti kun mikä ja just sellainen kuin haaveilin!

Vierailija
07.02.2026 |

Syksyllä valmistui. Katselin just kuvia. Ihan onnessani kokeilin erilaisia sisustusjuttuja sinne, mulla on kaikenlaista mitä olen jemmannut just tuota tarkoitusta varten. Verhotkin ostin sinne jo ennen kuin oli koko remonttia edes aloitettu😄

Keväällä sitten paremmin pääsee laittelemaan paikkoja järjestykseen. Ja uusi jääkaappi pitäis ostaa. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli 2. kotiin tämä Severinin retro keltaisena

https://www.prisma.fi/tuotteet/110994935/severin-jenkkikaappi-retro-rkg…

Vierailija
22/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kun aikuiset ihmiset ylpeilevät netissä materiallaan. Naapurini on samanlainen. Taidat olla hän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota AP :lle annettujen alapeukkujen määrää, ovatko ihmiset noin kateellisia kun joku saa unelmansa toteutettua...

Vierailija
24/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa "meidän mökki", mutta "minun haaveet". 

En ole aloittaja, mutta voin käsi sydämellä sanoa, että mun mies ei ole koskaan haaveillut mistään sisustukseen liittyvästä asiasta. En sano, etteikö mies voisi haaveilla sisustamisesta, mutta kyllä se huomattavasti harvinaisempaa on kuin naisilla.

Niin totta. Omalla miehellä sisustusmaku rajoittuu siihen, että osaa lähinnä sanoa mistä ei tykkää. Yhteen muuttaessa vähintään puolet sisustuksesta oli anopin käsialaa, nyt sitten minun. Miestä kiinnostaa lähinnä asioiden toiminnallisuus. 

Vierailija
25/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa kun aikuiset ihmiset ylpeilevät netissä materiallaan. Naapurini on samanlainen. Taidat olla hän...

Eihän ap:n tekstissä ole mitään leveilyä. Eikä sisustus ole ikinä pelkkää materiaa, vaan tilat joissa vietämme aikaa vaikuttavat monella tavoin hyvinvointiin ja mielialaan. Ehkä sinulle tekisi hyvää miettiä, miten saisit itse hyvää mieltä sen sijaan, että keskityt muiden haukkumiseen. 

Vierailija
26/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kanssa tuota Severiniä Smegin sijaan, ei sekään täydellinen ole ulkonäöltään mutta parempi kuin nuo täysin feikki Smeg rimpulat.

En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa valmistaa 50-60 luvun retro jääkaappia. Smegit näyttää hyviltä korkeintaan kuvissa kaukaa katsottuna.

Vierailija
27/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kanssa tuota Severiniä Smegin sijaan, ei sekään täydellinen ole ulkonäöltään mutta parempi kuin nuo täysin feikki Smeg rimpulat.

En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa valmistaa 50-60 luvun retro jääkaappia. Smegit näyttää hyviltä korkeintaan kuvissa kaukaa katsottuna.

Ei noista taida kumpikaan olla nyt vaihtoehto, toinen kalleutensa vuoksi ja toinen tuon kätisyyden. Pitää olla ovensaranat vasemmalla.  Perusjääkaappi todennäköisesti tulee. Joku kermanvärinen/beessi olisi sopinut paremmin mutta eipä se nyt niin maata kaatava asia ole. 

ap

Vierailija
28/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap:n tekstissä ole mitään leveilyä. Eikä sisustus ole ikinä pelkkää materiaa, vaan tilat joissa vietämme aikaa vaikuttavat monella tavoin hyvinvointiin ja mielialaan. Ehkä sinulle tekisi hyvää miettiä, miten saisit itse hyvää mieltä sen sijaan, että keskityt muiden haukkumiseen. 

No voit siis kuvitella mikä hyvinvointi ja mieliala on täällä neukkukuutiossa vuokralla asuvalla. Eipä ole muutosta tulossa vaikka kuinka miettisi. Liian kallista muuttaa muualle.

Vierailija
29/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä smegin ongelma on niiden koko. Ehkä jos asuisi yksin, eikä kävisi vieraita toimisi. Tai olisi sitten jossain kodinhoitohuoneessa kakkosjääkaappi.

Nykyisin meillä on 400 litran jääkaappi ja vanha jääkaappi on silti kodinhoitohuoneessa käytössä. Perus smeg on jotain 270 litraa ja siitä tilavuudesta osan vie pakastin lokero!

Vierailija
30/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin todella paljon aikaa löytääkseni sellaisen aidolta 50-luvun jääkaapilta näyttävän. Olisin todella halunnut samanlaisen kuin vanhoissa elokuvissa.  Ainoa jonka löysin oli joku kanadalainen firma joka ei toimita Eurooppaan ja hinnat oli 3 x Smeg. Enkä niitäkään ole tietenkään nähnyt kuin kuvissa mutta niissä ne näytti täydellisiltä.

Luovutin sitten ja ostin sen valkoisen tylsän

tavallisen. Ilmeisesti tyylin kopioiminen menneiltä vuosikymmeniltä on jotenkin mahdotonta tai sitten valmistajia ei vain asia kiinnosta, karmein esimerkki tuo Smeg.

Vierailija
31/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä smegin ongelma on niiden koko. Ehkä jos asuisi yksin, eikä kävisi vieraita toimisi. Tai olisi sitten jossain kodinhoitohuoneessa kakkosjääkaappi.

Nykyisin meillä on 400 litran jääkaappi ja vanha jääkaappi on silti kodinhoitohuoneessa käytössä. Perus smeg on jotain 270 litraa ja siitä tilavuudesta osan vie pakastin lokero!

Me ei kyllä mahdottoman isoa tarvita, kahdestaan ollaan eikä vieraitakaan käy. 

Vierailija
32/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika vaihtaa materialistisista haaveista pois, ajattelisin. Jos kaikki opeteltais tulemaan toimeen vähän vähemmällä. Varsinkin mökillä voi musta tyytyä vähän vähempään. 

Vierailija
33/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ees ikinä kiinnittänyt huomiota diihen minkä merkkinen jääkaappi mulla on. 

Vierailija
34/34 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis aika vaihtaa materialistisista haaveista pois, ajattelisin. Jos kaikki opeteltais tulemaan toimeen vähän vähemmällä. Varsinkin mökillä voi musta tyytyä vähän vähempään. 

Ai, miksei mökkiä voi sisustaa kauniiksi?? 

Olen aina ihmetellyt suomalaisia rytöjä joissa on hiirenpaskomat patjat ja sohvat 60-luvulta, resuiset kaupunkikodista hylätyt tiskirätinhajuiset lakanat ja pyyhkeet, eripariset lohkeilleet astiat jne.

En tosiaan viihtyisi hetkeäkään!!

Meillä on (ulkomailla) 100v vanha täysin rempattu lomatalo joka on sisustettu kauniisti talossa olleella antiikilla, saman aikakauden löydöillä ja uusilla yhteensopivilla kalusteilla seinillä olevaa taidetta myöten. 

Kauniit astiatkin tuottavat iloa joka päivä kunnostetussa keittiössä

Eikä noihin ole tuhlattu omaisuuksia - esim aidot Thonèn ruokapöydän tuolit sain 10e kpl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi