Ai että meidän mökin uus keittiö on nätti kun mikä ja just sellainen kuin haaveilin!
Syksyllä valmistui. Katselin just kuvia. Ihan onnessani kokeilin erilaisia sisustusjuttuja sinne, mulla on kaikenlaista mitä olen jemmannut just tuota tarkoitusta varten. Verhotkin ostin sinne jo ennen kuin oli koko remonttia edes aloitettu😄
Keväällä sitten paremmin pääsee laittelemaan paikkoja järjestykseen. Ja uusi jääkaappi pitäis ostaa.
Kommentit (44)
Meillä on töissä Smegin jääkaappi, ja se on toiminut oikein hyvin. Ainoa miinus on, että oven sininen väri näyttää vähän erilaiselta jo kuin rungon, kaappi alkaa olla 8 vuotta vanha.
Ikean espressonvärinen keittiö näytti hyvältä kunnes huomasin, että jo näytekappaleen ovet olivat naarmuuntuneet. Luultavasti ostan tumman keittiön joltain vähän laadukkaammalta tekijältä.
Vierailija kirjoitti:
Ikean espressonvärinen keittiö näytti hyvältä kunnes huomasin, että jo näytekappaleen ovet olivat naarmuuntuneet. Luultavasti ostan tumman keittiön joltain vähän laadukkaammalta tekijältä.
Onko siellä sen värisiäkin keittiöitä? Tai mikä toi espresso sitten on, mä kuvittelen sen joksikin ruskean sävyksi?
Mä en ole missään sellaisessa somessa mihin laitellaan kuvia, ikinä ollutkaan. Ap