Ai että meidän mökin uus keittiö on nätti kun mikä ja just sellainen kuin haaveilin!
Syksyllä valmistui. Katselin just kuvia. Ihan onnessani kokeilin erilaisia sisustusjuttuja sinne, mulla on kaikenlaista mitä olen jemmannut just tuota tarkoitusta varten. Verhotkin ostin sinne jo ennen kuin oli koko remonttia edes aloitettu😄
Keväällä sitten paremmin pääsee laittelemaan paikkoja järjestykseen. Ja uusi jääkaappi pitäis ostaa.
Kommentit (34)
Retro-smeg kertoo tyylistä kaiken.
Meillä kans uudistu kodin keittiö ja ostin verhot valmiiksi, enneku oli valmis. 40 vuotta eri asunnoissa olen kattonu liki täys valkoisia keittiöitä ja nyt on tumma ekaa kertaa. Ihana.
Mekin saimme IKEAn keittiöpalveluiden kautta kauniin ja toimivan keittiön. Luottamusta herätti myös IKEAn tuotteilleen antama takuu. Esimerkiksi Metod-keittiöjärjestelmän takuu on 25 vuotta ja Ketojen keittiöön valituilla kodinkoneillakin on viiden vuoden takuuaika. Suosittelen lämpimästi IKEAn keittiöpalveluita kaikille!
https://www.ikea.com/fi/fi/customer-service/services/kitchen-planning/
Vierailija kirjoitti:
Meillä kans uudistu kodin keittiö ja ostin verhot valmiiksi, enneku oli valmis. 40 vuotta eri asunnoissa olen kattonu liki täys valkoisia keittiöitä ja nyt on tumma ekaa kertaa. Ihana.
Minkä värinen tuli keittiöstä? Meillä punainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen tuli keittiöstä? Meillä punainen.
IKEAsta löydät monen väriset ja laadukkaat ratkaisut.
Huomatkaa "meidän mökki", mutta "minun haaveet".
Vierailija kirjoitti:
Haaveissa olisi smegin retrojääkaappi mutta ovat järkyttävän kalliita joten jää haaveeksi. Joskus katselin niitä halpisversioita mutta niissä ei muistaakseni ollut missään oven kätisyys vaihdettavissa ja niissä oli just väärällä puolella kahva.
En ole keneltäkään Smegin omistajalta kuullut mitään hyvää kys. kodinkoneesta, joten ehkä parempi, että se jääkin haaveeksi. Itse myös joskus haaveilin Smegistä, mutta kuoppasin haaveet, kun kuulin huonosta laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa "meidän mökki", mutta "minun haaveet".
En ole aloittaja, mutta voin käsi sydämellä sanoa, että mun mies ei ole koskaan haaveillut mistään sisustukseen liittyvästä asiasta. En sano, etteikö mies voisi haaveilla sisustamisesta, mutta kyllä se huomattavasti harvinaisempaa on kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla todella nuori.
Mistä noin päättelet?
Kuvaile vähän, millainen keittiö on ja mitä aiot sinne laittaa!
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun porukka maksaa 3000 € pienestä jääkaapista, kun siinä on pyöreät kulmat ja kiva pastelliväri. No, jos rahaa on, niin mikäs siinä.
olet varmaan huomannut että tällä palstalla enimmäkseen tt-tuella kitkuttelijoita, joten heillä suurimalla osalla ei kykyä iloita muiden onnistumisista tms.
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata, että olet nainen?
Saat arvata, ole hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun porukka maksaa 3000 € pienestä jääkaapista, kun siinä on pyöreät kulmat ja kiva pastelliväri. No, jos rahaa on, niin mikäs siinä.
En oikein tavoita että mikä tuossa on se mikä pitäisi naurattaa. Jos varaa on ja haluaa sellaisen niin tosiaan mikäs siinä.
Mä voisin hyvinkin sijoittaa smeg jääkaappiin. Siitähän saisi nauttia päivät pitkät.
Haaveissa olisi smegin retrojääkaappi mutta ovat järkyttävän kalliita joten jää haaveeksi. Joskus katselin niitä halpisversioita mutta niissä ei muistaakseni ollut missään oven kätisyys vaihdettavissa ja niissä oli just väärällä puolella kahva.