Naiset valitsevat aina mahdollisimman komean, pitkän, suositun ja rikkaan miehen
Ja sitten valittavat kun mies vähän ajan päästä katoaa naisen elämästä kuin tuhka tuuleen.
Kommentit (32)
No eikä valitse. Ihan vain sun toistama mantra joka sulle aivopesty muiden idioottien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoamistemppuja tehdään, vaikka mikään muu noista ominaisuuksista ei täyttyisi. Mulle se on ensimmäinen kriteeri sekä ystävissä että kumppaneissa, että ollaan aikuisia eikä leikitä toisilla ihmisillä.
Ei sille voi mitään, jos miehelle tulee treffipyyntöjä kauniimmilta naisilta.
Ei sillekään voi mitään, jos mies ei saa treffipyyntöjä keneltäkään. Ei nämä ulinaspämmit auta yhtään.
Päin vastoin. Mäkin olen ollut yli vuoden sinkku ja nämä ulisijat saa vain jatkamaan sinkkuilua. Mua kosittiin viimeksi tällä viikolla ja sanoin ei.
Ja sinä et ikikuunaan ottaisi tuollaista naista jos tilaisuus tulisi? Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et ikikuunaan ottaisi tuollaista naista jos tilaisuus tulisi? Sitähän minäkin.
En tarvitse tai halua pakintolehmää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet valitsevat aina mahdollisimman ruman, lyhyen, epäsuositun ja köyhän naisen. Eikö niin?
Epävarma ja huonoitsetuntoinen mies saattaa tehdä niin jos pelkää ja on liian epävarma kauniin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet valitsevat aina mahdollisimman ruman, lyhyen, epäsuositun ja köyhän naisen. Eikö niin?
Epävarma ja huonoitsetuntoinen mies saattaa tehdä niin jos pelkää ja on liian epävarma kauniin naisen kanssa.
Ei tämmöistä tapahdu.
Höpsis. nainen valitsee useammin tämän: https://www.sinful.fi/p/i-rub-my-duckie-original-vesitiivis-vibraattori…
Kuin minkäänlaisen miehen. Ei teistä vinkujamiehistä ole iloksi eikä hyödyksi naisille.
Naiset kierrättää toisillen niitä komeita pettäjä miehiä. Ei kelpaa tavis uskollinen mies naisille.
Ap:n mielestä yksikään suomalainen mies ei ole avioliitossa tai parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kierrättää toisillen niitä komeita pettäjä miehiä. Ei kelpaa tavis uskollinen mies naisille.
Tavis ja uskollinen kelpaa hyvin naisille. Poistu joskus ulos sieltä pimeestä kopperostas reaalimaailmaan, vaikka Prismaan/Lidliin/Citymarketiin jne. niin näet itse.
Te ulisijat ette edusta tavallisia miehiä mitenkään vaan mt-ongelmaisia, syrjäytyneitä, naisia ilmaisina seksileluina sekä kotiorjina pitäviä, joiden mielestä yhteiskunnalla on velvollisuus järjestää teille haluamanne käyttöesine, luonnehäiriöineen ym.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. nainen valitsee useammin tämän: https://www.sinful.fi/p/i-rub-my-duckie-original-vesitiivis-vibraattori…
Kuin minkäänlaisen miehen. Ei teistä vinkujamiehistä ole iloksi eikä hyödyksi naisille.
Tuote on poistunut valikoimasta ?
Koska sinä ET ole tavallinen. Olet vakavasti LUONNEHÄIRIÖINEN etkä siksi kelpaa ja juuri tuo naisvihasi julistaminen sen kertoo.
Naiset EIVÄT ole syypäitä sinun ongelmiisi.
SINÄ ITSE olet.