VOI LUOJA! 40 miljoonaa roinapakettia KIINASTA Suomeen viime vuonna - lähes 10 PAKETTIA/ AIKUINEN
Mitä hemmenttiä tällä kaikella krääsällä tehdään?
Rahat menee joutavaan roinaan.
Ei näin, ei näin.
Kommentit (182)
Mitä oikein ajattelevat nämä tilailijat?
Luultavasti eivät mitään.
Mikä ongelma? Tavarat tulee isoissa konteissa ja ne jatkokuskataan samoin sinne postilootaan saakka. Kun kivijalkakauppa tilaa samaa kiinanrojua niin ne tulee konteissa aivan samalla tavalla sinne kaupan hyllyille saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos syöpätapaukset on lisääntyneet huomattavasti noitten myrkkykamojen takia.
Laitatko vielä linkin väitteesi tueksi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis kieltää.
Sama kielto sitten elektroniikan suhteen, ei tarvitse joka vuosi olla uusinta iPhonea koska sä tahdot.
Mulla on Samsung, halpismalli ja 5 vuotta vanha. Hyvin pelittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä mitä ihmiset tilaavat. Tavallinen vähävarainen ostaa tarpeellista. Rahakkaammat sitten sitä hömppääkin.
Mitä ne tarpeelliset tavarat on?
Polkupyörän ja elektroniikan varaosat nyt ainakin. Etenkään elektroniikkaosia ei oikein saa täältä mistään järkevästi kotimaasta tai edes EU:sta, koska jostain syystä pitää tilata aivan valtavia määriä kerralla saadakseen järkevällä hinnalla. Kiinasta saa kohtuumääriä halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa ihmiset tilaa ja luteet sekä paperitoukat ovat levinneet räjähdysmäisesti.
Meille tuli paperitoukat ihan suomalaisen nettikaupan paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Tavarat tulee isoissa konteissa ja ne jatkokuskataan samoin sinne postilootaan saakka. Kun kivijalkakauppa tilaa samaa kiinanrojua niin ne tulee konteissa aivan samalla tavalla sinne kaupan hyllyille saakka.
Katsos kun pöljät luulee että kaikki kivijalkakauppojen tavarat on testattu turvalliseksi.
Tuotanto takaisin eurooppaan ja aasian maat boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein ajattelevat nämä tilailijat?
Luultavasti eivät mitään.
Oletpa ylimielinen. Mulla on sen verran pienet tulot, ettei Suomen hintatasolla esim. saa mitään talvikamppeita. Valitsen huolellisesti tilaamani tuotteet enkä ole pettynyt kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tunne ketään joka tilaisi kamaa Kiinasta (näistä Temuista ym). Joten nuo luvut tarkoittavat, että se osa kansasta joka tilaa, tilaavatkin sitten kymmeniä ellei jopa satoja paketteja vuodessa... 😬
Vink, vink: Suomalaiset kauppiaat, vaikkeivät myönnä sitä
Montako miljoonaa se pakettia suomalaiset on osateneet "temukrääsää" Tokmannilta, Prismasta yms?
Vierailija kirjoitti:
Mutta katsos, moraalisaarnaajan omatunto on puhdas kun hakee ne samat tuotteet Clasulta, Tokmannilta, Rustasta, Puuilosta, Halpa-Hallista jne. ja voi sanoa että Temusta en ainakaan mitään tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun halvalla saa, ei kansaa ilmasto tai työpaikkojen menetykset jaksa kiinnostaa.
Eikä varsinkaan kiinalaisen työntekijän olosuhteet
Kovin hellyyttävää että ollaan kauheasti kiinalaisen työntekijän hyvinvoinnista huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis kieltää.
Sama kielto sitten elektroniikan suhteen, ei tarvitse joka vuosi olla uusinta iPhonea koska sä tahdot.
Mulla on Samsung, halpismalli ja 5 vuotta vanha. Hyvin pelittää.
No sieltä Kiinasta sekin on aikanaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa ihmiset tilaa ja luteet sekä paperitoukat ovat levinneet räjähdysmäisesti.
Kaikki ollut tarpeellista eikä ensimmäistäkään ötökkää näkynyt sen kahden vuoden aikana, mitä olen tilannut. Suomen kirppareilta niitä voi kyllä löytyä.
Paulin peliviedot osti 500€ niitä toimittamattomia paketteja joita kansa vaahto suupielessä toisilleen raivoten rynnisti kahmimaan. Hehe, unboksasi ne tubevideolla, kannattaa katsoa, järjetöntä.
Minä en tilannut yhtään pakettia, joten jollain on sitten minunkin edestä kiinanroinaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas.turku temutti torillisen verran kiviä ,mitä siitä?Finnlines temutti pari autolauttaa ,mitä siitä?
Niimpä niin uudet Finnlinesin laivat tulevat Kiinasta esim. Naantali-Kapellskärin laiva on siellä tehty. Ja tämä on sitten sallittua... vai?
Aivan sama, onko tärkeää ja tarpeellista hankkijalleen vai ei, ongelma koskee koko Suomen kansantaloutta.
Media huutaa poliitikkojen suulla, että suomessa taantuma jatkuu, kun ihmiset eivät kuluta. Samoissa artikkeleissa ei koskaan mainita sitä, että 2024 Kiinasta tuli 28 miljoonaa pakettia ja nyt siis nähtävästi 2025 40 miljoonaa pakettia.
Suomalaiset kuluttavat kyllä, jessöör, vaan missä ja minne menevät rahat? Kommunistipuolueen pomot hykertelevät käsiään, kun ovat saaneet dumpattua Eurooppaan kaiken roskansa. Ei edes Neuvostoliitto kyennyt moiseen!
Hävetkää kaikki te epäisänmaalliset suomalaiset, jotka olette sentilläkään tukeneet tuota toimintaa!
Hävetkää kaikki te epäisänmaalliset suomalaiset, jotka oman "minulla on oikeus saada kaikkea halvalla mitä haluan" minä-minä-minä -ajattelunne takia estätte viime kädessä sen, että omat suomalaiset nuoremme eivät pääse töihin, kun suomalaisfirmat eivät ole kannattavia teidän ostovalintojenne takia.
Hävetkää!