VOI LUOJA! 40 miljoonaa roinapakettia KIINASTA Suomeen viime vuonna - lähes 10 PAKETTIA/ AIKUINEN
Mitä hemmenttiä tällä kaikella krääsällä tehdään?
Rahat menee joutavaan roinaan.
Ei näin, ei näin.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta on että joku onneton on siis ostanut sen kymmenen pakettia paskaa minunkin puolestani. En ole koskaan tilannut mitään Temusta tai mistään muustakaan vastaavasta ulkomaisesta krääsäverkkokaupasta.
😚 jaxuhali.
Vierailija kirjoitti:
NAMI NAMI, vituttaako demarikommarisyöpäläistä kun ei saa saastaisia kommarikouriaan väliin noihin rahavirtoihin eikä saa varastettua loiseläjärälssilleen osuutta?
Suomalaisia kauppoja saattaa vituttaa, kommareiden ja fasistien johtamia.
Vierailija kirjoitti:
NAMI NAMI, vituttaako demarikommarisyöpäläistä kun ei saa saastaisia kommarikouriaan väliin noihin rahavirtoihin eikä saa varastettua loiseläjärälssilleen osuutta?
Paskat, oikeistolaista vituttaa kun suuri osa suomalaisista on niin idiootteja, että haukkuu kommareita samalla hengenvedolla kun syöttää kommarikiinalaisille suomalaisten veronmaksajien heille antamat tuet .Sama palkansaajien suhteen.
Parhaat askartelukamat tulee kiinasta, kaikkia ei täältä junttilasta edes saa tai se kauppias suomesta on itse tilannut ne kiinasta ja myy hyvällä katteella, nyt vähän valoja päälle kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin kauppa suuntautuisi suomalaisiin kauppoihin, ILMAN saastaisia demarisaatanoita ja niiden kommarointikiimasta johtuvaa himoverotuskiimaa, joka tekee suomalaisista kilpailukyvyttömiä, ja kansalaisista ostovoimattomia. Temut ei ole juurisyy, ne on vain oire suomessa vallitsevasta kommarointikiimasta joka kiteytyy syöpäisiin demarisaatanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Elän toimeentulotuella ja polkupyörä on minulle kesäisin erittäin tärkeää että saan halvinta mahdollista ruokaa. Tun tolppa hajosi niin olisin voinut ostaa sen hintaan 50 e Suomesta
mutta ostin hintaan 17 € Temusta. Tulkaa lynkkaamaan vaan.
Eli sinun kauttasi suomalaisten veronmaksajien rahat - joilla sinä elät ilmeisesti mitään niiden eteen tekemättä? - valuvat Kommunistisen Puolueen johtamalle Kiinalle?
Kiitti hurjasti. Kiitti tosi hurjasti.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat askartelukamat tulee kiinasta, kaikkia ei täältä junttilasta edes saa tai se kauppias suomesta on itse tilannut ne kiinasta ja myy hyvällä katteella, nyt vähän valoja päälle kansa.
Suomalaiset työttömät toimeentulotuella elävät siis käyttävät vapaa-aikansa askarteluun (vieläpä potentiaalisesti myrkyllisillä tuotteilla) sen sijaan, että yrittäisivät parantaa omaa työmarkkina-asemaansa esim. kouluttautumalla. Ja Kiina vie rahat, ja työpaikat Suomesta.
Ehkäpä temuttajille käy ennen pitkää se kuuluisan darwin-palkinnon mukainen kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin kauppa suuntautuisi suomalaisiin kauppoihin, ILMAN saastaisia demarisaatanoita ja niiden kommarointikiimasta johtuvaa himoverotuskiimaa, joka tekee suomalaisista kilpailukyvyttömiä, ja kansalaisista ostovoimattomia. Temut ei ole juurisyy, ne on vain oire suomessa vallitsevasta kommarointikiimasta joka kiteytyy syöpäisiin demarisaatanoihin.
Niinpä! Kommarointikiima johtaa näiden temuttajien ajatuksissa sittten suoraan kommarointikiinaan.
Japanissa - erittäin kapitalistisessa valtiossa - syntyi ajatus konmarittamisesta. Mutta suomalaiset eivät todellakaan ryhdy konmarittamaan vaan tukemaan kommarikiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat, oikeistolaista vituttaa kun suuri osa suomalaisista on niin idiootteja, että haukkuu kommareita samalla hengenvedolla kun syöttää kommarikiinalaisille suomalaisten veronmaksajien heille antamat tuet .Sama palkansaajien suhteen.
Ainoa konsti millä suomen kaikkien murheiden ja vastoinkäymisten juurisyy, demarikommarointi saadaan hävitettyä lopullisesti, on se että siltä syöpäläislaumalta kuristetaan sen elämänlanka niin kireälle, ettei siitä kulje mitään mihinkään suuntaa. Ja se elämänlanka näillä saatanan loiseläjillä on VEROTUS ja siitä sikiävä julkinen raha. Ne julkisen rahan virrat kun tukitaan ja verovarat kuristetaan suuntaamalla kulutus ulkomaille, tulee demarisyöpäläisten elo ja selviäminen mahdottomaksi ja ne kuolee ja kuihtuu luonnollisesti pois haitoilta.
Suomi kyntää ja tulee kyntämään tasan tarkkaan niin kauan, ennen kuin demariongelma on ratkaistu lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta on että joku onneton on siis ostanut sen kymmenen pakettia paskaa minunkin puolestani. En ole koskaan tilannut mitään Temusta tai mistään muustakaan vastaavasta ulkomaisesta krääsäverkkokaupasta.
Et tilaa koskaan mutta silti tiedät tuotteiden olevan p as kaa.Minä olen tilannut ja täysin samaa tavaraa ovat mitä täälläkin kaupoissa myydään.Puhelinkotelo kestänyt 3 vuotta,koiranvaljaat 8 vuotta ym.Eivät todellakaan ole p as kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tilaa koskaan mutta silti tiedät tuotteiden olevan p as kaa.Minä olen tilannut ja täysin samaa tavaraa ovat mitä täälläkin kaupoissa myydään.Puhelinkotelo kestänyt 3 vuotta,koiranvaljaat 8 vuotta ym.Eivät todellakaan ole p as kaa.
Kyllä näitä paskaostoksia on tullut nähdyksi ihan riittävästi niitä tilanneiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat.
Temusta löytyy kaikkea hullua mitä mieleen vain juolahtaa. Ennen kuin olen ajatukseni edes ehtinyt ääneen sanoa, joku on sen jo tehnyt. Ja se on minunkin taloudellani mahdollista saavuttaa. Kun mieleen juolahtaneita asioita kysyy tokmannista tai puuilosta, ei heillä ole kyllä ikinä semmoista ollut. Mutta tarttetko kuivaustelinettä tai puutarhaharavaa, nyt sais tarjouksessa 39,90!
Vierailija kirjoitti:
No nämä ei nyt kyllä pidä paikkaansa. Kiinasta saa toki paljon ja ihän hyviä tuotteita, mutta en nyt sanoisi todellakaan, että parhaita. Ja monet suomalaiset kaupat myyvät kyllä ihan laadukkaita merkkejäkin, esim. Stamperia, Ranger, Liquitex. Dina Wakley, DecoArt jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa konsti millä suomen kaikkien murheiden ja vastoinkäymisten juurisyy, demarikommarointi saadaan hävitettyä lopullisesti, on se että siltä syöpäläislaumalta kuristetaan sen elämänlanka niin kireälle, ettei siitä kulje mitään mihinkään suuntaa. Ja se elämänlanka näillä saatanan loiseläjillä on VEROTUS ja siitä sikiävä julkinen raha. Ne julkisen rahan virrat kun tukitaa
Eli lopetetaan kaikki yhteiskunnan kenelle tahansa maksamat tuet? Sitähän se demarius on, että jaetaan veronmaksajien rahaa työtätekemättömille.
Huolestuttavaa miten monelle ei merkitse tuotteessa mikään muu kuin hinta. Viis turvallisuudesta saati muista arvoista kunhan halvalla saa.
En ole tilannut Temusta mitään, mutta muista ulkomaalaisista verkkokaupoista kylläkin. Pari vuotta sitten löysin yhden huonekalun hollantilaisesta liikkeestä, mutta en arvannut tilata sitä sieltä. Löysin saman huonekalun Netraudasta. Maksoi 50 € enemmän ja lisäksi päälle tuli toimituskulut (kotiinkuljetuksella noin 40 €). Kun paketti tuli, niin koko paketti oli just sen hollantilaisen firman paketti. Liekö edes käynyt missään Netraudassa. Maksoin siis omaa tyhmyyttäni noin 90€ siitä hyvästä, että joku Netraudan työntekijä tilasi sen mulle. Halusin samaa sarjaa vielä toisenkin huonekalun ja sen sitten tilasin itse suoraan Hollannista. Halvempi hinta kuin olisi ollut Netraudassa ja ilmainen kotiinkuljetus.
Noin muuten syy siihen, että olen tilannut ulkomailta, on yksinkertaisesti se, ettei suomalaisista kaupoista löydy sellaisia. Olen tilannut Hollannin lisäksi Ruotsista, Saksasta, Puolasta, Italiasta ja USAsta. En mä edellytä, että suomalaisista kaupoista saisi mua miellyttäviä tuotteita, koska mulla on jokseenkin outo sisustusmaku, joten mulle on ihan ok tilata ulkomailtakin.
Joitakin säilytysratkaisuja kun olen googlettanut, niin valitettavasti ne kaikista eniten mua miellyttävät olisi Temusta. Toistaiseksi olen jättänyt temuttamatta, mutta en ole myöskään ostanut tilalle mitään "vähän sinnepäin" -tuotetta.
Temu on suosituin verkkokauppa yli 50-vuotiaiden keskuudessa | Uutisia lyhyesti | Yle https://share.google/ZghcfiXeN4NIqSP7Q
xD