Tein Mensan testin huvikseen ja sain 65-
Kommentit (18)
Mä sain 85. Olen tietojenkäsittelytieteen maisteri ja it-konsultti :D Mun toisinaan tuntemalla huijarisyndroomaololla saattaa olla siis ihan perusteet, olen oikeasti tyhmä ja olen pärjännyt esittämällä älykkäämpää kuin olen :D
Sain 128 väsyneenä krapulassa. Onneton testi joka ei kerro henkilön älykkyydestä yhtään mitään.
Viikko sit tein ja 135, taisi pari mennä arvaamalla oikein 🤣
Me tehtiin kolmen kaverin kanssa kimpassa ja saatiin 189
Aika huono kun jakaa kolmelle.
Siinä on varaa tehdä kymmenisen hutia ja silti tulos on noin 120.
Olen surkea hahmottamaan ja tuo testi mittaa hahmottamista. En ole tehnyt testiä, mutta jossain on julkaistu osia testistä. En osannut tehdä.
Kuitenkin pääsin ekalla yrittämällä opiskelemaan DI:ksi ja valmistuin toki myös.
Oikeat älykkyystestit ovat paljon laajemmin älykkyyttä tutkivia. Nuo on vaan kuviopäättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain 85. Olen tietojenkäsittelytieteen maisteri ja it-konsultti :D Mun toisinaan tuntemalla huijarisyndroomaololla saattaa olla siis ihan perusteet, olen oikeasti tyhmä ja olen pärjännyt esittämällä älykkäämpää kuin olen :D
Porvoossa heikkolahjaisetkin pääsevät yliopistoon...
Juuei, 85:n ällillä peruskoulusta valmistutaan viitosilla-kuutosilla, eikä läpäistä lukiota, vaikka sinne perähikiän lukioon onnistuisi pääsemään.
Olen pöäo-mies. Nyt on hyvä äo, mutta kesäisin menee miinuksellakin.
Mulla jotain 140. Palstailen.vauvalla kun haluan laittaa aivot narikkaan.
Testi mittaa kykyä hahmottaa toistuvia kaavoja. Siinä kaikki.
Sain 130. En tunne itseäni mitenkään erityisen älykkääksi. Opin kyllä nopeasti kaikki sellaiset asiat, mitkä aidosti kiinnostaa. En kuitenkaan pysty väkisin mitään tietoa omaksumaan, jos ei kiinnosta.
Harjoittelu tekee mestarin missä asiassa tahansa.
Joku kuviopäättelykyky kehittyy kun on tehnyt jotain niitä vastaavia asioita elämässään.
Älyn kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Ei Tietokonekaan ole älykäs vaikka osaa ratkaista huikeita matemaattisia tehtäviä.
Eikö tuo ole vielä ihan perus lukema
Mun mies sai patikyt pinkaa alemman