Tein Mensan testin huvikseen ja sain 65-
Kommentit (32)
Kun keksii testin oikeiden vastausvaihtoehtojen logiikan, sen saa tehtyä kokonaan oikein noin minuutissa. En viitsi nyt tässä sitä kuitenkaan paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain 85. Olen tietojenkäsittelytieteen maisteri ja it-konsultti :D Mun toisinaan tuntemalla huijarisyndroomaololla saattaa olla siis ihan perusteet, olen oikeasti tyhmä ja olen pärjännyt esittämällä älykkäämpää kuin olen :D
On aika mahdotonta esittää älykkäämpää kuin on. Tyhmää voi kyllä näytellä. Epäilen sen testin validiutta. Tai sitten jokin sotki suoritustasi.
Mensan testissä pärjää sitä paremmin mitä enemmän niitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mensan testissä pärjää sitä paremmin mitä enemmän niitä tekee.
Mikä kertoo kuinka luotettava Mensan testi on älykkyyden mittaamisessa.
Taakia palstatasoa. Tervetuloa kaltaistesi joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei vide, mä sain 63. Taidan olla nyt sitten semmoinen tyhmä.
Postaat vammaislaitoksesta.
Se mitä netissä olen tuota testiä tehnyt, niin saan hyvät pojot. Minusta siinä mitataan lähinnä loogista päättelykykyä, joka minulla on hyvä, muuten olen välillä vähän hidas hokaamaan asioita.
Aasialaiset harjoittelevat noita paljon ja niistä on videoita, joissa selitetaan logiikoita. En ole tätä testä avannut, mutta sen tyylisiä, että kuviot kiertävät eri suuntiin. Esim. 2 tai 3- symbolisessa kuvassa symbolit kiertävät yksi myötäpäivään toinen vastapäivään ja kolmas vaikka oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vide, mä sain 63. Taidan olla nyt sitten semmoinen tyhmä.
Postaat vammaislaitoksesta.
Selittääkö tämä sen, etten saa ovea sisäpuolelta auki?
Vierailija kirjoitti:
Viikko sit tein ja 135, taisi pari mennä arvaamalla oikein 🤣
Ei uskoisi ajatellen miten tyhmiä vastaat tänne,
Metallialasta oli hyötyä. Sain 130 nopeasti tehtynä.