Mette-Marit pyytää anteeksi. Auttaako se tilannetta?
Mitä mieltä?
Anteeksipyyntö ainakin IL,IS.
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
M-M, sofia ja fergie todellista weeteetä 🤑🤢
Ja Meghan Markle myös.
Kummallisinta on kuitenkin, että kaikki nämä likat tulevat hyvistä perheistä, joilla oli normaalia enemmän rahaa ja resursseja. On ollut vaihtarivuotta, losia, nykiä ja itsensä etsimistä pappa betalar -tyyliin.
Outo perhe. Vaimon entinen ukko, poika ja systerin mies istunut vankilassa. paitsi että haakon on kohta kuningas.
Tähän mennessä olen säälinyt Norjan prinsessaa.
Taustan vuoksi, koska yh-äitinä hyväksyntä hoviin ei ole ollut helppoa kansalta. Muistaakseni jotain huumejuttujakin oli taustalla hänen jollain ex-kumppanilla? Ja vakava keuhkosairaus myös antanut syyn sääliä.
Nyt näen hänet ihan eri valossa. Onko ollut pyrkyri alusta alkaen ja kun prinssi on rakastunut häneen niin rahan vuoksi naimisiin? Vain tuo selittää jopa flirttailevat viestit toisen miehen kanssa, joka sairas rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Taustan vuoksi, koska yh-äitinä hyväksyntä hoviin ei ole ollut helppoa kansalta. Muistaakseni jotain huumejuttujakin oli taustalla hänen jollain ex-kumppanilla? Ja vakava keuhkosairaus myös antanut syyn sääliä.
Nyt näen hänet ihan eri valossa. Onko ollut pyrkyri alusta alkaen ja kun prinssi on rakastunut häneen niin rahan vuoksi naimisiin? Vain tuo selittää jopa flirttailevat viestit toisen miehen kanssa, joka sairas rikollinen.
Jos Englannin Beatrix olisi mennyt Haakonin kanssa naimisiin ja sitten flirttaillut Epsteinille (eikä tietääkseni ole flirttaillut, mutta äitinsä sitäkin enemmän), niin olisiko se ok kun hän ei ole nousukas?
En ymmärrä mitä kiinnostavaa kuninkaalliset ja muut on nähneet hevosennaamaisessa, kieron näköisessä Epsteinissa. Muuta kuin ne kaksi saarta Karibialla.
Mette Maritilla on erikoinen pakkomielle rikollisiin. Rikollisiin ja kuninkaallisiin.
Nyt kun olen nähnyt vanhoja kuvia ihmettelen miten selvästi hän on ollut tiettyä naistyyppiä. Juuri sellaista jota kiinnostaa rikolliset.
Ja mitä se sähköpostissa mainittu "kieroutunut" tarkoittaa tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Samoin mä olen tuntenut myötätuntoa. Mutta en tunne enää ja meni vähän fiilikset siitä Ingridistäkin. Ei sen pitäisi nyt julkisesti puolustaa velipuoltaan eikä äitiään vaikka kuinka symppaisi niitä perheen kesken.
Kaikki kuninkaalliset pitäis lopettaa, vaihtoehtoisesti voisivat luopua naurettavista etuuksistaan.
Pistän vaikka pääni pantiksi, että se crack-kokaiinin polttaminen ja tietysti tavallinen tupakointi ovat vaikuttaneet tuohon keuhkofibroosiin. Mette poltti muuten tupakkaa vielä niinkin myöhään, kuin 2010-luvun alussa viestien mukaan.
Mulle tuli yllätyksenä Wikipediasta, että Metellä oli ainakin 4 miessuhdetta ennen Haakonia. Yksi näistä oli se Morten Borg (tyyliin yhden yön juttu), ja kaikki olivat jotain hämäriä rikollisia ja huumekauppiaita. Yhtä hyvin Haakon olisi voinut naida vaikka prostituoidun. Ei ole suurta eroa tasossa....
AP, pitääkö Mette-Maaritin kääntää aikaa taaksepäin ja perua tekonsa?
Kaikkein törkeintä ja ärsyttävintä oli, että se kelvoton wt-Mette haukkui Luxemburgin ihanat ja kauniit kuninkaalliset häät tylsiksi. Hänen mielestään hyvissä häissä kaikilla on varmaan ns. "perseet olalla".
"Mette is a mess." Osuva luonnehdinta Epsteinilta. Tarkoittaa, että Mette on sekaisin.
Niin ja vielä komean ja rikkaan prinssin kanssa! Lapsiakin 3!