Neuvoja ruosteiselle deittailijalle
En ole käynyt kunnon treffeillä pariin vuoteen. Olen 35-vuotias mies. Tapaan huomenna deittisovelluksessa tapaamani 19-vuotiaan naisen. Meillä on vähän ikäeroa ja sen takia mietin, että mistäköhän mahtaisi tykätä? Varmaan tavallisista jutuista, mistä naiset tykkäävät treffeillä? Auttakaa ruosteista deittailijaa! Tiedän että tämä kuulostaa vähän tyhmältä kysymykseltä, mutta arvostaisin neuvoa.
Kommentit (15)
Kysy, tietääkö hän mikä on Beatles. Antoisia keskusteluhetkiä lapsen kanssa sitten vaan! t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kysy, tietääkö hän mikä on Beatles. Antoisia keskusteluhetkiä lapsen kanssa sitten vaan! t. Nainen
Kaikki nyt tietävät ketkä Beatles olivat, mutta olet tainnut erehtyä iästäni. Olen 35 v, en syntynyt 1935. Beatles oli paljon ennen aikaani. Mutta kyllä, ollut oikein syvällisiä keskusteluja tähän mennessä, ja varmasti myös livenä, kiitos. Älä aliarvioi aikuista ihmistä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Voit hyvinkin saada *********-********:a. Mutta varaudu myös, että sinusta saattaa tulla isä!
Se aina seksissä ns riskinä, tiedetään toki. -ap
Vierailija kirjoitti:
hyi helvetti. en ymmärrä miten kukaan voi olla ihmisen kanssa joka ei tiedä beatlestä. Ällöttävä ihminen kaikenkaikkiaan.
Miten edes pystyt tuon ikäisenä tapailemaan noin nuoria? Itsekin mies 35, ja 32 olisi kyllä alaraja minulle.
Kyllähän se niin on että 19 vee pimu on täysi kakara ajatusmaailmaltaan. Mutta varsi ja sulous on sitten oma lukunsa.
Ostereita kuuluvat ravintoloissa syövän tuon ikäiset täällä Helsingissä. Että varaudu miekkonen kustannuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jää kotiisi, luuseri
Mikäs sinun ongelmasi? -ap
Vierailija kirjoitti:
Miten edes pystyt tuon ikäisenä tapailemaan noin nuoria? Itsekin mies 35, ja 32 olisi kyllä alaraja minulle.
Oletko nyt ihan varmasti mies? Vai vain vaginallinen sellainen?
On vissiin trollailutaidot hiukan ruosteessa myös, vai laiskottaako siellä tälleen lauantaina?
Voit hyvinkin saada *********-********:a. Mutta varaudu myös, että sinusta saattaa tulla isä!