Annatteko lastenne juoksennella alasti kotona?
Minusta tuo on vähän outoa toimintaa.
Kommentit (47)
No hyi, ei todellakaan. Ei edes alusvaatteissa, aina on peittävät vaatteet päällä, etenkin tytöillä.
Me asuttiin maalla missä ei ollut kyttääjiä, ja olin juuri tuollainen alasti juoksenteleva lapsi. Nykyään aikuisena olen aika boheemi ja viuhahtelen päivittäin alasti kotona, mutta en tokikaan ikkunoiden edessä. :D Enkä osaa esim. nukkua yöpuku päällä vaan riisun sen unissani jos yritän. Että sillä vapautumisella voi olla tällaisia vaarallisia seurauksia. Ei myöskään häiritse kenenkään puolialastomuus somessa tai kaduilla, niinkuin monia tuntuu häiritsevän.
Pikkuhousut on hyvä olla. Muuten omassa kodissa saa olla miten haluaa. Vain idiootit kyyläävät muita ja muiden asuntoja.
Enpä nyt muista, että olisivat muutamaan vuoteen juoksennelleet. Ei siis olla sitä koskaan kielletty, eikä sitä kyllä kovin usein tapahtunut silloinkaan kun lapset oli nuorempia.
Pikkuhousut jalassa tai pitkä kolttu päällä. Paljas pylly ei saa osua sohvaan tai tuoleille, se ei ole hygieenistä huonekalun eikä ihmisen suuntaan. En itse ainakaan halua omaan alakertaani mitään bakteereja, mitä sohvalla voi olla.
Isovanhemmat suosi kesäisin iholle ilmakylpyjä, ainoa ehto oli, että pikkarit piti olla päällä. Muuten hypeltiin (melkein) nakuina koko ajan. No hyvä puoli oli se, asuivat maalla ja lähimpään naapuriin yli 3km. Eikä alastomuudesta tehty mitään "hyi hyi". Mutta kaupungissa en todellakaan anna lasteni hyppiä pihalla (tai sisällä) ilman vaatteita.
Näin niitä seksuaalisesti estyneitä kasvatetaan. Ennen niitä kasvatti uskovaiset ja nyt tiukkapipot.