Annatteko lastenne juoksennella alasti kotona?
Minusta tuo on vähän outoa toimintaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki juoksennellaan alasti kotona.
Syntymäasu,mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki juoksennellaan alasti kotona.
Niin mekin. Se on luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä on rakentaa tuollaiset ikkunat ja sitten ulista siitä että ne toimivat kahteen suuntaan.
Alston tyttö kirmailemassa on kieltämättä kaunis näky.
Taidat olla pedofiili.
Mitä sitten?
Oksettava ih misjäte.
Et ole kovin suvaitsevainen
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi juoksee kotona alasti tulee kyllä väkisinkin mieleen että perheen aikuiset tästä saa jotain mielihyvää. Ei kuulosta normaalilta tai tasapainoiselta elämältä. Lapselle yleensä opetetaan mitkä kehon alueet eivät ole muiden ihmisten nähtäväksi.
Yliseksualisointia. Kyseessä on pieni lapsi.
Harvemmin annan juoksennella alasti, kun ovat 24 ja 28 vuotiaita🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä on rakentaa tuollaiset ikkunat ja sitten ulista siitä että ne toimivat kahteen suuntaan.
Taidat olla pedofiili.
Mitä sitten?
Oksettava ih misjäte.
Kaikkia muita kohtaan olen, mutta en pedofiileja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla pedofiili.
Mitä sitten?
Oksettava ih misjäte.
Mitä sitten?
Vielä enemmän hämmentää, että ne saa juosta alasti ulkona tuolla postimerkin kokoisella tontilla, missä naapuriin on kymmenkunta metriä.
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus on ihan luonnollista. Minäkin olen alasti kotona aina. Meillä ei ole lapsia, mutta jos olisi, niin antaisin olla alasti.
Näin juuri. Itse en ole tähän vuodenaikaan alasti, vaan pipo päässä kotona, mutta kesäkuumilla olen. Laitan tuolille ja sohvalle suojaavan kankaan, kun istun. Saman voi opettaa lapsille. Alle kouluikäisenä kirmasin alasti uimarannallakin, oli ihan normaalia siihen aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen, joka tästä sen haastattelun antoi, altistaa itse lapsensa pervojen katseiden uhriksi, kun antaa tämän juoksennella alastomana akvaariotalon ikkunoiden edessä. Mielestäni lasun paikka.
Mitä vahinkoa siitä seuraa lapsille? Miksei samaa vahinkoa tapahdu uimarannalla vai pitäisikö sielläkin kieltää lailla ettei vaan joku pervo näkisi?
No pitäähän vanhempien nyt ymmärtää se kieltää, ettei uimarannalla tai muuallakaan, varsinkaan yleisillä paikoilla, alastomana juoksennella.
Tässä yksi alastomuuden puolustaja. Tiedoksi, että en saa mitään kiksejä alastomista lapsista enkä aikuisistakaan. En näe alastomuudessa mitään seksikästä. Seksikkyys syntyy vaatteista ynnä käytöksestä, eleistä, kemiasta yms.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi juoksee kotona alasti tulee kyllä väkisinkin mieleen että perheen aikuiset tästä saa jotain mielihyvää. Ei kuulosta normaalilta tai tasapainoiselta elämältä. Lapselle yleensä opetetaan mitkä kehon alueet eivät ole muiden ihmisten nähtäväksi.
Se, että sinä et ole päässyt näyttämään rumaa alastonta kehoasi kellekään ei tarkoita, etteikö muut saisi näin tehdä, mutta jatka toki neitsyydestäsi johtuvaa kiukuttelua palstalla 😘
Meillä minä olen se joka useimmin kulkee alasti, en kylläkään juoksentele. Lehtijutun nainenkin vois kokeilla olls ite nakuna, jos yhtään muistuttaa peruspalstamammaa... Loppuu sisääntuijottelut nopeesti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi hel vetti, en todellakaan antaisi. Sitten se tahkoisi paljasta persettään tuoleihin, sohvaan, mattoihin ym. Meillä ei olla perse paljaana kotona. Ei aikuiset, eikä lapset.🤢🤮
Entä Koira? Kissa?
Tää. Ihmisten persereikä ja paskafobia on kyllä ihmeellistä. Ei sieltä persereijästä paskaa putoa ellei sitä erikseen väännä. Joku ulostehiukkasten kammo sen sijaan on puhdasta neuroottisuutta.
Vierailija kirjoitti:
No hyi hel vetti, en todellakaan antaisi. Sitten se tahkoisi paljasta persettään tuoleihin, sohvaan, mattoihin ym. Meillä ei olla perse paljaana kotona. Ei aikuiset, eikä lapset.🤢🤮
Siitä huolimatta olet tälläkin hetkellä alasti sohvalla vaikka kävit äsken paskalla etkä pyyhkinyt kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousut on oltava. Muuten epähygienistä.
Pienistä lapsista ei saa hygieenisiä, niin se asia vain on.
Miksi vihaat lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla pedofiili.
Mitä sitten?
Oksettava ih misjäte.
Miksi vihaat lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla pedofiili.
Mitä sitten?
Oksettava ih misjäte.
Kaikkia muita kohtaan olen, mutta en pedofiileja kohtaan.
Miksi vihaat ihmisiä, jotka rakastavat lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla pedofiili.
Mitä sitten?
Oksettava ih misjäte.
Vielä vähän aikaa sitten ihmiset näkivät perzuja, natzeja ja iigoreita kaikkialla. Nyt he näkevät pe-da-rei-ta.
Kuole pois