Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Haluttiin yhdessä puolison kanssa lapsia. Kun esikoinen syntyi ja olin 3v hoitanut lapsen 247 yksin ilman puolison tai kenenkään muun apua, puoliso tokaisi että minusta on tullut itsekäs lapsen saannin myötä. Katkaisi kamelin selän.
Ja siis puoliso ihan itse valitsi, että ei hoida lasta, harvoin edes leikki, minä anelin häneltä usein apua ja sanoin, että olen väsynyt. Mutta en apua saanut.
Säästyy sähköä, kun kotona ensin lataa powerbankin täyteen ja lataa sitten sillä puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Jos herra olisi tarkoittanut meidän kykenevän kuunnella stereoita, hän olisi luonut meille kaksi korvaa.
Heh tarkoittikohan kaksi korvaa molemmilla puolilla:D
Vierailija kirjoitti:
Mummo sanoi nuoren lapsenlapsensa kuoltua, että tämä on nyt paremmassa paikassa.
Tottahan tuo on, varsinkin jos alle kouluikäinen että on taivaassa eli paremmassa paikassa mutta koska raivoisat ateistivanhemmat niin pitää elää vaan vaiheessa.
"Emme tule devalvoimaan" - I. Viinanen
"Hei, mehän tienataan tällä" - J. Katainen
"Vasemmistolainen väkivalta on parempaa väkivaltaa" - L. Andersson (ei suora lainaus, mutta rivien välistä)
"Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista" - T. Tuppurainen
Tästä on nyt varmaan jo lähemmäs parikymmentä vuotta kun joku mies ,olisko ollut työnantajia, ehdotti telkkarissa että työttömien saama peruspäiväraha tai työmarkkinatuki maksettaisiin työnantajalle ja näin pääsisivät tutustumaan toisiinsa paremmin. Ei tullut mieleen millä työtön sitten elää ja paljonko tttuki nousisi. Uskomaton idiootti..
Eihän sitä tarvitse kuin lukea keskustelupalstoja noin minuutin ajan. Viimeksi eilen joku (vielä nainen) naureskeli naisten takseille, että mitäs sitten kun perheenä matkustetaan, tulee kalliiksi tilata miehelle oma taksi. Voisiko olla, ettei nainen miehensä kanssa matkustaessa koe tarvetta tilata naisten taksia..?
Vierailija kirjoitti:
Oli suojelusenkeli paikalla, totesi täti kun sukulaislapsi ei kuollut liikenneonnettomuudessa. Vammautui vain.
Kummasti ne enkelit on aika hilkun myöhässä.
Missä ne sen kuolleen lapsen suojelusenkelit olivat, kun eivät olleet suojelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vuosisadan tyhmin:
Suomalainen, vahva, itsenäinen ja omillaan toimeentuleva nainen on parasta mitä mies voi saada.
Sama selkokielelle käännettynå, että nainen on hyvin kylmä ja v****mainen luonteeltaan ja kuvittelee aivan liikoja itsestään.
Ihan totta. Kyllä naisen pitää olla ulkomaalainen, heikko, miehestä riippuvainen ja täysin tuloton, niin nainen on ihan parasta laatua.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tarvitse kuin lukea keskustelupalstoja noin minuutin ajan. Viimeksi eilen joku (vielä nainen) naureskeli naisten takseille, että mitäs sitten kun perheenä matkustetaan, tulee kalliiksi tilata miehelle oma taksi. Voisiko olla, ettei nainen miehensä kanssa matkustaessa koe tarvetta tilata naisten taksia..?
Mitä tarvetta noille on muutenkaan. Bisnesideana naisten taksi on todella surkea (saiko tuo vielä tukia jostain bisnes finlandilta tai muualta?), ja lisäksi rikkoo tasa-arvolakeja koska ei taksikuskia voi sukupuolen perusteella palkata firmaan töihin. Monikin pienyrittäjä olisi todella onnellinen jos voisi nuorille naistyönhakijoille sanoa ettei me palkata kuin miehiä (koska jotain) ja sillä välttyisi äitiyslomille jäävistä työntekijöistä.
Jos otetaan kaikki tuet pois työttömiltä ja muilta köyhiltä, niin meidän ei tarvitse maksaa niin paljon veroja.
Tällainen naiivi ajattelutapa on yllättävän yleinen, vaikka se ei tietenkään mene noin. Ihmiset kuitenkin uskovat siihen aina vaan uudestaan ja uudestaan.
että Kokoomus on työväestön puolue ja Persut maalaisten puolue.
Joskus nuorempi miespuolinen kollega mietti, että miksi kaikki naiset ei myy itseään, kun se on niin helpolla tienattua rahaa.
"En muuta keksinyt" Orpon hätäselitys Purran kuunnellessa eduskuntatalon istunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei meille käy! -purra
Rahaa on! Antti sdp.
Suomi on varakas maa. -S.Marin- tämä, kun oli kyse varainkeruusta ulkomaille.
Ai tämäkin oli politiikka keskustelu. Mulla olisi ollut pari oikeasti hyvää.
Haluttiin yhdessä puolison kanssa lapsia. Kun esikoinen syntyi ja olin 3v hoitanut lapsen 247 yksin ilman puolison tai kenenkään muun apua, puoliso tokaisi että minusta on tullut itsekäs lapsen saannin myötä. Katkaisi kamelin selän.