G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
Mä olen nähnyt Alice Cooperin backstagella.
Pelkkää keikkaesiintymistä ei voitane laskea.
Samoin!! Joskus 70 luvun alussa Kultsalla:) Ja Back Street boysit ja Gary Glitterin samoin!
Mutta ehkä kuuluisin kuitenkin Juri Gagarin. Mun isä oli hänen autonkuljettaja 60 luvun alussa kun vieraili Suomessa ja kerran olin kyydissä samaan aikaan:)
Paavin näin Lontoossa tosin vain screeniltä kun ei päästy tarpeeksi lähelle, mutta livenä oli siinä muutaman sadan metrin päässä samassa puistossa:D
Onhan noita.... Mun koulukavereissa oli entisten pressojen, kaupunginjohtajien ja piispojen lapsia, kuuluisien suomalaisten näyttelijöiden lapsia ja tietty ne vanhemmatkin joskus nähtiin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2008 klo 19:36"]
Valehtelu kielletty.
[/quote]
Minä olen nähnyt hänet parikin kertaa Ruoholahden Citymarketissa.
Morgan Freeman Cannesin filmifestivaaleilla. Arman A Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:57"]
Robert Pattinson Missä näit?
[/quote]
Sauli Niinistö.Kivenlahden ärrällä ,ostamassa tupakkaa.
Varmaan maailmanlaajuisesti tunnetuimmat henkilöt, joita olen kätellyt, on olleet Tuomas Holopainen, Zac Efron ja Vanessa Hudgens. Matkoilla tai muuten vapaa-ajalla en ikinä bongaa julkkiksia missään... enkä luultavasti tunnistaisi vaikka törmäisinkin.
Varmaan maailmanlaajuisesti tunnetuimmat henkilöt, joita olen kätellyt, on olleet Tuomas Holopainen, Zac Efron ja Vanessa Hudgens. Matkoilla tai muuten vapaa-ajalla en ikinä bongaa julkkiksia missään... enkä luultavasti tunnistaisi vaikka törmäisinkin.
Kaduilla näyttelijöitä. Holly Hunter käveli Lontoossa vastaan. Martti Ahtisaari vähän aikaa sitten. :)
Antero Mertaranta, Vesa-Matti Loiri, Paavo Westerberg, Lotta Backlund, Sipe Santapukki.. Muitakin oon varmaan nähnyt mutten nyt muista..
Ainiin, ja se Elisamainoksen nuorempi miekkonen. :D
nähnyt, vai "nähnyt"?
Eli riittääkö esim että on nähnyt jonkun esiintyvän toisellapuolen turkuhallia, vai ihanko oikeasti nähnyt?
(siltä varalta, että jonkun sivistys ei riitä, kerron, että kyseessä on mies, joka voitti muistaakseni ainakin kaksi olympiakultaa Pekingissä)
Seisoimme peräkanaa lentokentän turvatarkastusjonossa - mukana hänellä oli se tanskalaissyntyinen vaimo, nimeä en muista. Tästä noin 10 vuotta aikaa ja jo silloin järkytyin miten vanhalta, kutistuneelta ja ryppyiseltä hän näytti!
Antti Kaikkonen, Jussi Lampi, Juhani Sjöblom.
Ja ei, ei formulakisoissa vaan Suomessa samassa ravintolassa syömässä.
Istuskeli Töölönlahden rannalla, oopperan edessä, Eevansa kanssa puiston penkillä.
Martti Ahtisaari vähän aikaa sitten. :)
Sean Penn