IS: Suomiukoilla pienet vehkeet. Keskipituus vain 13-14 cm.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011791359.html
"Seksologi Nymark toteaa jaksossa, että mikropenikset ovat harvinaisia. Lääketieteellisesti mikropenis tarkoittaa epänormaalin pientä siitintä, jossa ei ole rakenteellisia poikkeavuuksia.
- Keskikoko on 13-14 senttiä Suomessa, Nymark sanoo suomalaisten miesten peniksen keskipituudesta."
Itseään kunnioittava nainen katseleekin ulkomaalaisia miehiä, joilta löytyy huomattavasti isompaa kuin suomiukoilta!
Kommentit (47)
Mulla oli jo 9 luokalla 15 cm ja jotkut luokan pojat levitteli juttua että minulla on iso. No sitten alkoi tytöt kiinnostumaan minusta ja pääsin treffeille ja poikuus meni viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Voi surku. USAssa on pidempää.
Niin, siellähän on 20% väestöstä afrikkalaisperäistä.
Suomimummeleiden jäähallit ovat varsin tilavia!
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ollu 11 miestä. Niistä 9/11 on ollut minimunia. Kyllä niistä puolet oli ihan käyttökelpoisia kun mies osasi käyttää vehjettään. Loput oli sellaisia sätkijöitä ja sit kun oli homma valmis 12 sek jälkeen niin heti kysyttiin että "olinko minä hyvä?" Monella oli niin pieni etten edes tuntenut sitä vehjettä sisälläni... todella kiusallista. Oma pimpsa kuitenkin on treenattu...
Porttikonki treenattu :D :D
Korvaako munien iso koko pikkuista penua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ollu 11 miestä. Niistä 9/11 on ollut minimunia. Kyllä niistä puolet oli ihan käyttökelpoisia kun mies osasi käyttää vehjettään. Loput oli sellaisia sätkijöitä ja sit kun oli homma valmis 12 sek jälkeen niin heti kysyttiin että "olinko minä hyvä?" Monella oli niin pieni etten edes tuntenut sitä vehjettä sisälläni... todella kiusallista. Oma pimpsa kuitenkin on treenattu...
Ahkerasti avattu ja suljettu ja salpaa renklattu. :D
Voi mitä pieniä nysiä suomiukoilla on
Vierailija kirjoitti:
Suomimummeleiden jäähallit ovat varsin tilavia!
Ihan sama mitä tilavuus luokkaa suomimummeleilla on en suomimummeliin koske.
kerro että olet messuhalli, ilman että kerrot olevasi messuhalli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkerasti avattu ja suljettu ja salpaa renklattu. :D
Tainnut kyllä olla sepposen selällään ja jalat levällään.
Vierailija kirjoitti:
epäilemättä "treenattu" ja suklaarusinat roikkuu perskarvoista, eipä semmoista yli 12 sekkaa työstäisikään!
Minulla on 17 cm pitkä kikkeli, mutta lienee ohuenpuoleinen. No, semmoista se on. Miksei keskivartalolihavuus valu "sinne".
Neegroilla toi on lepopituus. Suomiukoilla Itsenäisyyspäivän juhlapituus.
14 cm on täysin hyvä keskimittainen
Kannattaa vaan ihmeessä runkata niin kasvaa jopa 2,5-kertaiseksi, itellähi 6,5-senttisestä 15:ta senttiin!
Monella mustalla lyhyt tatti. T. Totuus
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan ihmeessä runkata niin kasvaa jopa 2,5-kertaiseksi, itellähi 6,5-senttisestä 15:ta senttiin!
Ruttumuna
t. toinen
:D