IS: Suomiukoilla pienet vehkeet. Keskipituus vain 13-14 cm.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011791359.html
"Seksologi Nymark toteaa jaksossa, että mikropenikset ovat harvinaisia. Lääketieteellisesti mikropenis tarkoittaa epänormaalin pientä siitintä, jossa ei ole rakenteellisia poikkeavuuksia.
- Keskikoko on 13-14 senttiä Suomessa, Nymark sanoo suomalaisten miesten peniksen keskipituudesta."
Itseään kunnioittava nainen katseleekin ulkomaalaisia miehiä, joilta löytyy huomattavasti isompaa kuin suomiukoilta!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuttakin tärkeämpi asia on esinahka ja niitä Suomessa riittää, koska ympärileikkauksesta ei tullut Suomessa tapa 1900-luvulla kuten anglosaksisissa maissa. Ympärileikkaamaton penis alkaa haista smegmalta jo alle tunnissa pesun jälkeen eikä näytä erityisen miehekkäältä. Kehoittaisin suomalaisia naisia kiinnittämään huomiota ennemmin tähän. Itse en ympärileikkaamattoman miehen kanssa harrastaisi seksiä enkä haluaisi lapselle jatkuvia esinahan tulehduksia ja muita Suomessa melko normalisoituja ympärikeikkaamattomien ongelmia.
suomi kuuluu maailman laajuisesti niihin harvoihin maihin missä ympärileikkaukseen suhtaudutaan kielteisesti. Monen suomalaisen on vaikea ymmärtää että 80% miehistä maailmassa on ympärileikattuja.
No ei todellakaan 80 % maailman miehistä ole ympäri
euroopan maissa noin 20% suomessa noin 1%
"kuten sanoin. Suomalaisten on vaikea asiaa ymmärtää koska ei näe omaa "sivistynyttä" nenäänsä pidemmälle. Fakta on se että me olemme yksi harvoista maista tässä asiassa."
Olet ihan vaan yksiselitteisesti väärässä. Ympärileikkaus ei ole normi missään Euroopassa, vaan ainoastaan Yhdysvalloissa, Afrikassa ja Lähi-idässä. Ja Yhdysvalloissakin tapa on vähenemässä.
"euroopan maissa noin 20% suomessa noin 1%"
No ei ole 20 %. Italiassa esim. joku 3 %.
Ja Euroopassa kyse on lähinnä muslimeista ja juutalaisista, tai sitten lääketieteellisistä syistä. Ei sitä muuten täällä harrasteta.
Miksi ympärileikkauksessa leikataan vain vähän nahkaa, eikö sen voisi leikata kokonaan pois?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ympärileikkauksessa leikataan vain vähän nahkaa, eikö sen voisi leikata kokonaan pois?
Kyllä voisi, ja pitäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi surku. USAssa on pidempää.
Amerikassa kaikki on aina isompaa, myös tussut. Joten on hyvä, että mirrikin saa kerrankin kunnolla syödäkseen.
Amerikkalaiset valehtelevat kaiken isommaksi. Suurin osa miehistä väittävät olevansa 6 jalkaa pitkiä eli 183 cm, mutta silti siellä miehen keskipituus on 175 cm. Peniksiin varmaan lisäävät myös 8 cm jutuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alle 20 cm vehkeet voisi tosiaan leikata pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alle 20 cm vehkeet voisi tosiaan leikata pois.
Kannatetaan, rikostilastoissakin se näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Riittää normaalin kokoiselle naiselle vallan mainiosti. Ei voi mitään jos on tuhannenleivänuuni siellä alakerrassa, tai hemmetisti läskiä edessä, niin voi syyttää ihan itseään.
Tottakai se on naisen vika jos sinulla on minimuna.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat muna löytyy muistaakseni Kongosta vai oliko se Gambiasta, jossa miesten keskiarvo (huom: siis pelkkä keskiarvo) on n. 18,5 cm. Eli siellä on valtavat kullit kaikilla.
Saa kaupan päälle sankkerin
Minulla on juurikin keskikokoinen siitin! Ei sitä kukaan ole moittinut. Paneminen on kontaktilaji. Ap kuuluu naisiin, jotka eivät voi ajaa polkupyörällä.
Mulla on lepotilassa noin 16 - 17cm.
Siksi Riikka tilasi henkilökohtaisiin ja puolue-eliitin tarpeisiin toista sataa hyvin varusteltua kongolaista nuortamiestä, ehkä niistä riittää muillekkin?
Tai isot mahat. Eri asia, sama lopputulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että seksi ei ole minun jutut, kunnes harrastin seksiä afrikkalaisen miehen kanssa 😲🙏💕 Paluuta ei ole enää pienimunaisiin Suomi-ukkoihin.
Ongelma suominaisilla on ylipaino ja rasvan määrä, keskimääräinen vaginan koko jossain 10cm, mutta tarvitaan kalulta toiset 10cm kaiken ihran ja muun takia, että 10cm riittäisi vielä sinne. Huomaa ranskalaisista ja muista hoikista kansallisuuksista, että 13-14cm riittää heille hyvin toisin kuin ylipainoisilla läskistä kärsiville naisille.
Älä jauha paskaa.
Mä olen reilusti ylipainoinen enkä mun pillun edessä mitään ihraa ole. Mä osaan levittää jalkani siinä missä normaalipainoisetkin naiset ja takaapäin mua onnistuu panna oikein hyvin vaikka keskivertoa pienemmällä peniksellä. Kokemusta on.
Mitään hervotonta kullia en kaipaa. Suomalainen keskivertopenis on oikein hyvä. En ymmärrä mihin mä tarvitsisin 20cm pitkää penistä koska eihän se mahdu edes sisälle kaikki. Paksuus on myös muuten tärkeää ja se on asia minkä moni mies tuntuu unohtavan. Ei tarvitse olla myöskään kauhean paksu vaan normaali paksuus riittää. Ohut ei ole oikein hyvä.
Kaksi kertaa olen nähnyt mikropeniksen. Ensimmäinen oli yhden illan jutun kanssa ja se oli oikeasti seisokissa samaa koko luokkaa kuin naisen pikkusormi. Ei siitä kyllä ole iloa minkään painoiselle naiselle. Toisen mikropeniksen näin työssäni, kun piti mennä ottamaan potilaalta katetri pois.
Tuo on just täydellinen mitta. Isomman kanssa ei voi rynkyttää ihan himona pohjaan asti kuin kanit. Tuollaisen kanssa voi, ja se tuntuu vain hyvältä eikä satu.
N50
Siis miten iso naisen pitää oikein olla, että on läskiä pillun edessä?
Vierailija kirjoitti:
Riittää normaalin kokoiselle naiselle vallan mainiosti. Ei voi mitään jos on tuhannenleivänuuni siellä alakerrassa, tai hemmetisti läskiä edessä, niin voi syyttää ihan itseään.
Miten iso on nainen jolla on läskiä pillun edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että seksi ei ole minun jutut, kunnes harrastin seksiä afrikkalaisen miehen kanssa 😲🙏💕 Paluuta ei ole enää pienimunaisiin Suomi-ukkoihin.
Ongelma suominaisilla on ylipaino ja rasvan määrä, keskimääräinen vaginan koko jossain 10cm, mutta tarvitaan kalulta toiset 10cm kaiken ihran ja muun takia, että 10cm riittäisi vielä sinne. Huomaa ranskalaisista ja muista hoikista kansallisuuksista, että 13-14cm riittää heille hyvin toisin kuin ylipainoisilla läskistä kärsiville naisille.
Älä jauha paskaa.
Mä olen reilusti ylipainoinen enkä mun pillun edessä mitään ihraa ole. Mä osaan levittää jalkani siinä missä normaalipainoisetkin naiset ja takaapäin mua onnistuu panna oikein hyvin vaikka keskivertoa pienemmällä peniksellä. Kokemusta on.
Mitään hervotonta kullia en kaipaa
Oliko sillä katetriukolla penis erektiossa, mahtoi olla erikoinen tilanne !