Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Suomiukoilla pienet vehkeet. Keskipituus vain 13-14 cm.

Vierailija
05.02.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011791359.html

"Seksologi Nymark toteaa jaksossa, että mikropenikset ovat harvinaisia. Lääketieteellisesti mikropenis tarkoittaa epänormaalin pientä siitintä, jossa ei ole rakenteellisia poikkeavuuksia.

- Keskikoko on 13-14 senttiä Suomessa, Nymark sanoo suomalaisten miesten peniksen keskipituudesta."

Itseään kunnioittava nainen katseleekin ulkomaalaisia miehiä, joilta löytyy huomattavasti isompaa kuin suomiukoilta! 

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi surku. USAssa on pidempää.

Amerikassa kaikki on aina isompaa, myös tussut. Joten on hyvä, että mirrikin saa kerrankin kunnolla syödäkseen.

Vierailija
42/145 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisinpa penistä. t. persu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aijjaa :D On kyllä huomattu. Itse suosin enää afrikkalaisia miehiä. Niillä on isot kalut ja kestävä erektio 🙏💕

Vierailija
44/145 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä edes näy kun on niin pieniä. Suurennuslasi-markkinat vilkastuvat :D

Vierailija
45/145 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimummeleiden jäähallit ovat varsin tilavia!

Tämä! Hyi helve tti vielä se hygienia, silakka löyhkää kilometrin päähän.

Vierailija
46/145 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihme, että miestenvessat on kauttaaltaan kustu pytyn ympäriltä, kun eihän ne mahansa alta edes sitä prinssinakkia näe 🙄

Vierailija
47/145 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että seksi ei ole minun jutut, kunnes harrastin seksiä afrikkalaisen miehen kanssa 😲🙏💕 Paluuta ei ole enää pienimunaisiin Suomi-ukkoihin.

Vierailija
48/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aivotilavuuksia mittailtu?  Vai onko se rasismia jo ilman mittausta?

On rässusmiä jos käy ilmi että kädellisen kallo onkin kokoa kahvikuppi...

Vierailija
49/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt vain isoja sekä yhden pienen, sen näin vastentahtoisesti. Taisi olla mikropenis.

Vierailija
50/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt vain isoja sekä yhden pienen, sen näin vastentahtoisesti. Taisi olla mikropenis.

Äläpäs pilkkaa kilttistä!

Vierailija
51/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vagina on keskimäärin 8-12 cm pituinen, joten miksi kikulin tarvitsisikaan olla mainittua pidempi?

Ehkäpä suominaisilla on melkoisen avarat onkalot

Vierailija
52/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on siis olemassa outo epäsuhta, ikäänkuin suomalaiset naiset eivät "isommantarpeensa" perusteella olisi suomalaisia ollenkaan.

Mistä johtuu outo löysyys?

Vierailija
53/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä itsensä tyydyttää!

M33, 14cm

Vierailija
54/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikkapa kissa tarvitsee panijakseen leijonan niin jotain on mittasuhteissa pielessä, eikö?

Ja koska suomalaisen kalu on keskimäärin lian pieni suominaisille, antaisi tämä ymmärtää että naiset kärsivät liian löysästä toosasta.

Vierailija
55/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuttakin tärkeämpi asia on esinahka ja niitä Suomessa riittää, koska ympärileikkauksesta ei tullut Suomessa tapa 1900-luvulla kuten anglosaksisissa maissa. Ympärileikkaamaton penis alkaa haista smegmalta jo alle tunnissa pesun jälkeen eikä näytä erityisen miehekkäältä. Kehoittaisin suomalaisia naisia kiinnittämään huomiota ennemmin tähän. Itse en ympärileikkaamattoman miehen kanssa harrastaisi seksiä enkä haluaisi lapselle jatkuvia esinahan tulehduksia ja muita Suomessa melko normalisoituja ympärikeikkaamattomien ongelmia.

Vierailija
56/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullistahan se olis jos tommonen nakki löytyis housuista. 

Itsellä 18 cm ja pidän sitä ihan ok kokoisena.. hassulta tuntuis jos olis pienempi. Tuskin kehtais esiin ottaa.

Vierailija
57/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus ja kestävyys on se juttu.

Vierailija
58/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että seksi ei ole minun jutut, kunnes harrastin seksiä afrikkalaisen miehen kanssa 😲🙏💕 Paluuta ei ole enää pienimunaisiin Suomi-ukkoihin.

Ongelma suominaisilla on ylipaino ja rasvan määrä, keskimääräinen vaginan koko jossain 10cm, mutta tarvitaan kalulta toiset 10cm kaiken ihran ja muun takia, että 10cm riittäisi vielä sinne. Huomaa ranskalaisista ja muista hoikista kansallisuuksista, että 13-14cm riittää heille hyvin toisin kuin ylipainoisilla läskistä kärsiville naisille.

Vierailija
59/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mutta kova T:Mr Iso-Nivea !

Vierailija
60/145 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vakavasti mielisairas henkilö, jolla on pahasti ruuvit päässä löysällä. Hoitamaton mielisairaus laskee helposti ihmisen kognitiiviset kyvyt apinan tasolle. Hoitakaa nuppinne kuntoon hullut!