IS: Suomiukoilla pienet vehkeet. Keskipituus vain 13-14 cm.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011791359.html
"Seksologi Nymark toteaa jaksossa, että mikropenikset ovat harvinaisia. Lääketieteellisesti mikropenis tarkoittaa epänormaalin pientä siitintä, jossa ei ole rakenteellisia poikkeavuuksia.
- Keskikoko on 13-14 senttiä Suomessa, Nymark sanoo suomalaisten miesten peniksen keskipituudesta."
Itseään kunnioittava nainen katseleekin ulkomaalaisia miehiä, joilta löytyy huomattavasti isompaa kuin suomiukoilta!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Pituuttakin tärkeämpi asia on esinahka ja niitä Suomessa riittää, koska ympärileikkauksesta ei tullut Suomessa tapa 1900-luvulla kuten anglosaksisissa maissa. Ympärileikkaamaton penis alkaa haista smegmalta jo alle tunnissa pesun jälkeen eikä näytä erityisen miehekkäältä. Kehoittaisin suomalaisia naisia kiinnittämään huomiota ennemmin tähän. Itse en ympärileikkaamattoman miehen kanssa harrastaisi seksiä enkä haluaisi lapselle jatkuvia esinahan tulehduksia ja muita Suomessa melko normalisoituja ympärikeikkaamattomien ongelmia.
suomi kuuluu maailman laajuisesti niihin harvoihin maihin missä ympärileikkaukseen suhtaudutaan kielteisesti. Monen suomalaisen on vaikea ymmärtää että 80% miehistä maailmassa on ympärileikattuja.
Vierailija kirjoitti:
Neegroilla toi on lepopituus. Suomiukoilla Itsenäisyyspäivän juhlapituus.
Joillakin ei pituus muutu seisokissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluu vaan reiden paksuista ja käden pituista munaa. :(
Ja mistähän moinen löytyy?
Vierailija kirjoitti:
"Itseään kunnioittava nainen katseleekin ulkomaalaisia miehiä, joilta löytyy huomattavasti isompaa kuin suomiukoilta!"
Ai hieman kuten itseään kunnioittava mies katseleekin ulkomaalaisia naisia, joilta löytyy huomattavasti tiukempaa kuin suomieukoilta?
ei pelkästään se tiukkuus vaan se että sitä ei ole rassannut puoli kylää ja saa vakituiseksi parisuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuttakin tärkeämpi asia on esinahka ja niitä Suomessa riittää, koska ympärileikkauksesta ei tullut Suomessa tapa 1900-luvulla kuten anglosaksisissa maissa. Ympärileikkaamaton penis alkaa haista smegmalta jo alle tunnissa pesun jälkeen eikä näytä erityisen miehekkäältä. Kehoittaisin suomalaisia naisia kiinnittämään huomiota ennemmin tähän. Itse en ympärileikkaamattoman miehen kanssa harrastaisi seksiä enkä haluaisi lapselle jatkuvia esinahan tulehduksia ja muita Suomessa melko normalisoituja ympärikeikkaamattomien ongelmia.
suomi kuuluu maailman laajuisesti niihin harvoihin maihin missä ympärileikkaukseen suhtaudutaan kielteisesti. Monen suomalaisen on vaikea ymmärtää että 80% miehistä maailmassa on ympärileikattuja.
Mä olen ollut muutaman kerran ympärileikatun miehen kanssa, enkä tykännyt siitä yhtään. Enää en leikattua kalua sänkypuuhiin kelpuuta, ja tästä olen tarkka.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ollu 11 miestä. Niistä 9/11 on ollut minimunia. Kyllä niistä puolet oli ihan käyttökelpoisia kun mies osasi käyttää vehjettään. Loput oli sellaisia sätkijöitä ja sit kun oli homma valmis 12 sek jälkeen niin heti kysyttiin että "olinko minä hyvä?" Monella oli niin pieni etten edes tuntenut sitä vehjettä sisälläni... todella kiusallista. Oma pimpsa kuitenkin on treenattu...
Mikä siinä sun pimpsassa on vikana, jos et oo vehkeitä tuntenut, kun kyllä mä ainakin ihan treenaamattomalla, kaksi lasta synnyttäneellä olen tuntenut ne pienemmätkin penikset ihan hyvin? Kiihottunut tietenkin pitää olla, että touhu tuntuu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vagina on keskimäärin 8-12 cm pituinen, joten miksi kikulin tarvitsisikaan olla mainittua pidempi?
Jep. Minä en - kahden lapsen jälkeenkään - ole mikään pohjaton kaivo jota pitäisi jollakin kaulimella kirnuta. Aivan yhtä ihanaa nautintoa saan (varmaankin ihan keskimittaisen) puolisoni kanssa kuin tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun vehkeessä ollut smegmaa koko aikuisiällä eikä muistaakseni lapsena mitään tulehduksiakaan. Varmaan olet muistanut tuon vaatimuksen kirjoittaa deittiprofiiliinkin?
M32
Riittää normaalin kokoiselle naiselle vallan mainiosti. Ei voi mitään jos on tuhannenleivänuuni siellä alakerrassa, tai hemmetisti läskiä edessä, niin voi syyttää ihan itseään.
Keskiarvo on laskenut Lähi-idän kulttuurin myötä
Suominaisilla tunnetusti pienet pillut. Luonto tekee oma valintansa.
Lähdenkin tästä kahdeksi viikoksi Gambiaan!
t. mursu
Bemarimiehet laskevat keskiarvoa
Ehkä se on se vilkuttomuus?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ihminen, ympärileikkaus ei ole tapana anglosaksisissa maissa. Ympärileikkaus on juutalaisten ja muslimien lisäksi ollut tapana ainoastaan Yhdysvalloissa. Ja siellä syynä on alunperin ollut taistelu itsetyydytystä vastaan.
Sivistyneissä maissa ei silvota lapsia ilman syytä. Aikuiset miehet toki voi itsensä ympärileikkauttaa halutessaan, mutta ympärileikkauksessa on monia riskejä, enkä tiedä kuinka montaa miestä houkuttaa terskan tuntoherkkyyden väheneminen.
Olen parin ympärileikatun kanssa ollut, eikä siinä mitään suurta eroa normaaliin penikseen ole, paitsi että vähemmän käsittelymahdollisuuksia siinä ympärileikatussa, ei sitä pysty samallalailla kädellä runkkaamaan kuin esinahallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ihminen, ympärileikkaus ei ole tapana anglosaksisissa maissa. Ympärileikkaus on juutalaisten ja muslimien lisäksi ollut tapana ainoastaan Yhdysvalloissa. Ja siellä syynä on alunperin ollut taistelu itsetyydytystä vastaan.
Sivistyneissä maissa ei silvota lapsia ilman syytä. Aikuiset miehet toki voi itsensä ympär
kuten sanoin. Suomalaisten on vaikea asiaa ymmärtää koska ei näe omaa "sivistynyttä" nenäänsä pidemmälle. Fakta on se että me olemme yksi harvoista maista tässä asiassa.
Suurimmat muna löytyy muistaakseni Kongosta vai oliko se Gambiasta, jossa miesten keskiarvo (huom: siis pelkkä keskiarvo) on n. 18,5 cm. Eli siellä on valtavat kullit kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan 80 % maailman miehistä ole ympärileikattuja. Ehkä puolet tuosta.
Missään Euroopassa ympärileikkaus ei ole normaalia.
Mä olen ollut muutaman kerran ympärileikatun miehen kanssa, enkä tykännyt siitä yhtään. Enää en leikattua kalua sänkypuuhiin kelpuuta, ja tästä olen tarkka.
----------------
Suomalainen nainen on tässä asiassa poikkeuksellisen asiantunteva.
Mulla 18,5 cm mutta siitä ei ole mitään iloa jos on kohtuuton ja vaatii seurustelu suhdetta.