Boikotoikaa Woltia!
Ruokalähetit | Kolme Wolt-kuskia piti liitolle kirjaa ansioistaan: Tuntipalkka 3,936,65 euroa ennen veroja
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011796075.html
Tekisitkö sinä töitä 20 asteen pakkasessa 4 eurolla tunti?!! Woltin omistajat sen sijaan rehentelevät orjatyöstä saamilla rahoillaan. Nyt on korkein aika osoittaa inhimillisyyttä ja lopettaa Woltin käyttö.
Jos et lopeta niin tippaa ainakin kunnolla!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta olla yrittäjä.
Ei ne ole yrittäjiä kun tosiasiallisesti vain yksi työnantaja. En tajua miksi tällainen epäreilu kilpailu hyväksytään ja me muut yrittäjät joudutaan kyllä maksamaan työn sivukulut.
En ole koskaan edes aloittanut Woltin tai Foodoran käyttöä, niin erikseen ei tarvitse boikotoida.
Olen boikotoinut koko ajan, en siis ole ikinä käyttänyt. Enkä käytä. Kuusikymppisenä kaupunkilaisena pääsen vielä itse hakemaan ostokseni ja syötäväni.
Eiköhän tuon tarkoitus liene ole täyttää ehtoja jolla pääsee loisimaan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta olla yrittäjä.
Ei ne ole yrittäjiä kun tosiasiallisesti vain yksi työnantaja. En tajua miksi tällainen epäreilu kilpailu hyväksytään ja me muut yrittäjät joudutaan kyllä maksamaan työn sivukulut.
Ne kuskit on yrittäjiä, Wolt ostaa heiltä kuljetuspalvelun.
Ei täällä maalla mitään Woltia ole. Jos asuisin kaupungissa, hakisin ruokani itse, aivan kuten teen nykyäänkin.
Oma valinta ja jos oleskelulupa on siitä kiinni, niin joutaa mennä.
Helppoa, eivät edes toimi täällä. Mukana!
Ruotsalainen Wolt-kuski pitää ilmeisesti kaiken rahan itse, kun taas nämä 4-5 euroa tienaavat joutuvat tilittämään osan maksuistaan isännälle.