Boikotoikaa Woltia!
Ruokalähetit | Kolme Wolt-kuskia piti liitolle kirjaa ansioistaan: Tuntipalkka 3,936,65 euroa ennen veroja
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011796075.html
Tekisitkö sinä töitä 20 asteen pakkasessa 4 eurolla tunti?!! Woltin omistajat sen sijaan rehentelevät orjatyöstä saamilla rahoillaan. Nyt on korkein aika osoittaa inhimillisyyttä ja lopettaa Woltin käyttö.
Jos et lopeta niin tippaa ainakin kunnolla!
Kommentit (30)
Oon boikotoinu alusta alkaen. En oo ikinä käyttäny, enkä käytä.
En käytä kehitysmaalaisten palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Räkivät ruokiin. Hyvää ruokahalua.
Miten voi räkiä suljettuun pakkaukseen?
Helppo boikotoida. Ei ole mitään tietoa missä lähin Wolt sijaitsee. Luultavasti satojen kilometrien päässä.
En käytä ruokalähettipalveluja. Käyn ravintolassa paikan päällä nauttimassa. Kannatan puolueeni ja Funda Demirin ehdotusta alipalkkauksen kriminalisoimiseksi.
Suomi tarvitsisi roimasti lisää heidän kaltaisiaan rohkeita yrittäjiä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma. Ei pahemmin kiinnosta tilata mitään kylmää hampurilaisateriaa tai pitsaa.
En ole ikinä käyttänyt enkä käytä. Omistan jalat ja voin kävellä hakemaan ruokani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma. Ei pahemmin kiinnosta tilata mitään kylmää hampurilaisateriaa tai pitsaa.
Mitä ihmeen kylmää? Kuskeilla on lämpöreppu joka pitää ruoan uunituoreena.
Ai nytkö ay-liikettä alkoikin kiinnostaa yrittäjien asema ja toimeentulo? Jo oli aikakin.
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
En käytä ruokalähettipalveluja. Käyn ravintolassa paikan päällä nauttimassa. Kannatan puolueeni ja Funda Demirin ehdotusta alipalkkauksen kriminalisoimiseksi.
Wolttikuskit ovat jo nyt papperittomia, wolttiyrittäjien alihankkijoita. Eihän kriminalisoiminen muuttaisi yhtään mitään.
Mulla on sen verran pieni palkka, etten ole koskaan Wolttia käyttänytkään.
Mutta te jotka käytätte niin muistakaa tipata aterian tuojaa, jos ei ole varaa viiden euron tippiin niin älä tilaa. Mene ravintolaan paikan päälle syömään, se piristääkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sen verran pieni palkka, etten ole koskaan Wolttia käyttänytkään.
Mutta te jotka käytätte niin muistakaa tipata aterian tuojaa, jos ei ole varaa viiden euron tippiin niin älä tilaa. Mene ravintolaan paikan päälle syömään, se piristääkin.
Suomeen ei kuulu tippikulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kylmää? Kuskeilla on lämpöreppu joka pitää ruoan uunituoreena.
No pistäppäs kuule ranut sinne lämpöreppuun tai -peppuun ja pidä 15 minuuttia ulkona. Onpa hyvää.
Oliko se ruotsalainen Wolt-kuski, kun kertoi uutisissa, että voi helposti ansaita satasen tai ylikin 4-5 tunnissa parhaana aikana?
Mistä tällaiset erot?
Räkivät ruokiin. Hyvää ruokahalua.