Kertokaa jotain terveellisiä herkkuja?
Ongelma on tällä hetkellä se että syön liian usein iltaisin herkkuja, lähinnä suklaata, mutta myös muu epäterveellinen herkku maistuu... Valitsen usein myös hedelmiä, marjoja jne, mutta liian usein suklaata. Heittäkää hyviä vinkkejä millä herkuttelette terveellisesti tai edes suht terveellisesti? Tyyliin pähkinöitä tms? Ja mielellään jotain sellaista jota voi syödä määrällisesti suht paljon jos katsoo vaikka samalla sarjaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Älä syö mitään kun katsot tvtä. Siis eikö se viihde ole jo se ohjelma itsessään? Keskity syömiseen kun syöt. Itse herkuttelen 72% tummalla suklaalla, josta 2 palaa riittää kerrallaan :) Hedelmät on jees mut ei ne suklaata korvaa. Opettele että vähemmän jotain superhyvää on parempi kuin paljon epäterveellistä höttöä. Taatelit on kuin karkkia mutta ei niitäkään pussillista kerralla vedetä! En tarvitse kieltolistaa kun en vedä övereitä ikinä. Bmi 19. Herkkuja syön vähäsen joka päivä.
N34
Tää kuulistaa hyvältä. Mulla on vähän sellainen taipumus että joko tai eli en osaa oikein syödä kahta palaa suklaata vaan se on joko vähintään puoli levyä tai ei ollenkaan. Toki ei ollenkaan on se paras vaihtoehto... Ja itselle toimii ehkä kerran viikossa herkkupäivä ja muuten ei ollenkaan. Mutta nyt vaan niitä herkkupäiviä on useammin kuin kerran viikossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä syö mitään kun katsot tvtä. Siis eikö se viihde ole jo se ohjelma itsessään? Keskity syömiseen kun syöt. Itse herkuttelen 72% tummalla suklaalla, josta 2 palaa riittää kerrallaan :) Hedelmät on jees mut ei ne suklaata korvaa. Opettele että vähemmän jotain superhyvää on parempi kuin paljon epäterveellistä höttöä. Taatelit on kuin karkkia mutta ei niitäkään pussillista kerralla vedetä! En tarvitse kieltolistaa kun en vedä övereitä ikinä. Bmi 19. Herkkuja syön vähäsen joka päivä.
N34
Paitsi että kaikki ihmiset eivät ole kuten sinä.
Suklaan syömisen lopettamiseen autta tutkitusti todella hyvin se, ettei osta suklaata.
Silti 60-70% sokeria. Ei se ole terveellinen herkku.