Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko totta että korkojen odotetaan nousevan 8 prosenttiin loppu vuonna?!

Vierailija
29.04.2007 |

onko linkkiä tähän juttuun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi vauhkoominen ja nauttikaa elämästänne.

Vierailija
2/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa järjellä! Euroalueella EI VOI korko noihin lukemiin nousta! Monissa muissa euromaissa repeis talous vielä paaaaljon pahemmin kuin Suomessa, jos noin kävisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten inflaatiota hallitaan? Nostamalla korkotasoa. Euroalue ei ole täysin itsenäinen ja muista riippumaton alue. Fedin ja BoE:n päätökset resonoivat myös EKP:ssa.

Vierailija
4/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinkin kova koronnousu on mahdoton!

Vierailija
5/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia työpaikkoja tullut tosi paljon. Ihmisten ostovoima on vaan parantunut. Niin kauan kuin ihmisillä on varaa maksaa, niin kauan hinnat pysyy korkealla.



Miettikääpä Suomea. Kohta suuret ikäluokat on jäämässä eläkkeelle, silloin on todellakin töitä tarjolla, eli ihmisillä Suomessakin ostovoima vaan lisääntyy. Ei ole tulossa siis mitään megalamaa, sellaista kuin täällä jotkut povaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän