Lue keskustelun säännöt.
Mikähän vikana? menee yli oman äo:n
16.04.2007 |
Kun pesen pyykkiä koneella, niin 60 asteessa pestyt pyykit tuoksuvat raikkaille ja puhtaille, mutta 40 asteeessa pestyt tunkkaisille ja likaisille.
Kumpaankin käytän tuoksuttomia pesuaineita.
Onko koneen vaihto edessä, vai mikä mättää?
Kommentit (2)
ei meillä ainakaan lasten " kura-hiekka-loska-muta" -pyykki puhdistu 40 asteessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaiva töhkä pois, käytä huuhteluaineena väkiviinaetikkaa tai pese välillä kone 90 asteessa.