Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen talo hirveän ruma!

Vierailija
05.02.2026 |

Olen tapaillut kivaa miestä 6 viikkoa (etäsuhde). Tapaamisia ollut noin 3-4/ vko. Nyt kutsui kotiinsa. Olin pettynyt. Tiesin, että talo oli vanha mutta oli aivan hirveä mörskä, kuin varastorakennus,  60/70-luvun tiilitalo alkuperäisessä asussa. 

Mies on eronnut noin 7 v sitten ja avioeron jälkeen kouluikäiset lapset jäivät ex-vaimon kanssa kotitaloon. Sanoi, että ositus tekemättä. Jotta lapset saavat asua omassa kodissa aikuiseksi. Nyt osa jo lähtenyt armeijaan, opiskelemaan, yksi lukiossa. Mies osti nopeasti eron jälkeen talon entisen kodin läheltä. 
Entinen talo oli kaunis, uusi alle 10 v vanha okt. 

Ahdistaa tämä. Mitä ajatuksia? Mitä syitä tälle? Talo lisäksi täynnä romua autotallissa,  varastossa, kuin joku puuha-Peten työpaja. Mainittakoon, että mies kertoo osaavansa itse rempata jne, mutta ei ole sitä tehnyt. Miksi? 
On ehkä vähän nuukakin mutta minulle kyllä muissa asioissa haluaa tarjota parasta. Mainittakoon, että piha täynnä 30 v vanhoja autonromuja, joita fiksaa/myy ja joilla ajelee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösä-mies? 

Vierailija
2/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis hän on alkanut puhua, että muutettais yhteen hänen luo (aluksi). Puhunut, että ehkä joku päivä joku eri talo. Mutta siihen menis aikaa.,

Mulle sisustaminen-estetiikka  on tärkeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kokemuksesta, että ei kannata sekaantua!

Vierailija
4/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos etsisit sellaisen miehen jonka omaisuus ja luonne kelpaa sinulle, etkä yrittäisi muuttaa tätä nykyistä ihan toisenlaiseksi? Säästyy kaikkien hyvinvointi. 

Vierailija
5/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne autonraadot on bisnes ja harrastus niin joudut katsomaan niitä niin kauan ku yhdessä olette.

Jos muuten hyvä nii ostakaa hänelle halki ja muuttakaa johonkin pieneen sievään asuntoon. Mies halusi just ton talon että saa ne raadot siihen pihalle.

Vierailija
6/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro, sano h o r o, osta poro.

Vierailija
7/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin peruskaava

Vierailija
8/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen asuu ja elää niinku parhaaksi näkee. Pidät vaan huolen, ettet muuta koskaan yhteen tuollaisen kanssa koska asia häiritsee sinua jo heti alkuunsa. Mies tuskin tulee muuttumaan. 

Vierailija
9/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ja varsinkin naisilla on usein yhtä sun toista sanottavaa toisten taloista. Todellisuudessa "mikä tahansa" OKT sähkö- tai keskuslämmityksellä, sisävessalla ja -suihkulla sekä juoksevalla vedellä on "riittävän hyvä" kunhan hometta ja vesivaurioita ei ole ja jos sijainti on järkevä

Vierailija
10/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vielä, että mies erittäin hyvätuloinen. Velaton. Itsellä myös hyvät tulot. Voisimme siis hyvin ostaa uudehkon talon. 
Silminnähden hän vain nauttii tuolla asumisesta. 

Hyviä puolia talossa: arvostettu alue, vesistönäkymät pihasta, talon pohja hyvä. 
Arvatkaa, tekiskö mieli tehdä remppa- ja sisustussuunnitelma. 

Eniten ihnettelin, ettei hän ole sanonut mitään no tää nyt on vähän tällainen väliaikainen.. 

Tietää, että sisustus mulle tärkeää.

Onko tää joku elämäntapa? Just ne autonromut. Jos hänet tapaa, luulisi ajavan uudella Audilla mutta ajaa 90-luvun pakettiautoilla/taximersuilla, joissa jotain osia vaihdettu. 

Tunteeko joku tällaisia tyyppejä? Lisäksi huutaa koko ajan lisää romua huutokaupoista netistä. Itse vihaan ylimääräistä romua!

Vierailija
11/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen oli siis AP

Vierailija
12/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein lennä tämä juttu.

Vierailija
13/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tuollaista autonromuja ja muuta sälää keräilevää. Äläkä missään nimessä ala viedä omia tavaroitasi tuohon taloon. Kadut myöhemmin. 

Vierailija
14/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
15/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata, onko sinun pakko tavata sitä rötöukkoa? Yäk.

Vierailija
16/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei oikein lennä tämä juttu.

Surkeiksi ovat menneet provotkin. 

Vierailija
17/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muuttaa yhteen. Jotkut ihmiset tykkää haalia romua ja ei ole niin tarkkoja sisustuksesta. Tulee vaan riitaa eikä asia muutu kuitenkaan kun olette erilaisia.

Vierailija
18/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis hän on alkanut puhua, että muutettais yhteen hänen luo (aluksi). Puhunut, että ehkä joku päivä joku eri talo. Mutta siihen menis aikaa.,

Mulle sisustaminen-estetiikka  on tärkeää. 

Minut tuo saisi juoksemaan pakoon enemmän kuin mikään talo. Siis, että kuuden viikon tapailun jälkeen mietitään jo yhteenmuuttoa.

Vierailija
19/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoon tinder

Vierailija
20/24 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vielä, että mies erittäin hyvätuloinen. Velaton. Itsellä myös hyvät tulot. Voisimme siis hyvin ostaa uudehkon talon. 
Silminnähden hän vain nauttii tuolla asumisesta. 

Hyviä puolia talossa: arvostettu alue, vesistönäkymät pihasta, talon pohja hyvä. 
Arvatkaa, tekiskö mieli tehdä remppa- ja sisustussuunnitelma. 

Eniten ihnettelin, ettei hän ole sanonut mitään no tää nyt on vähän tällainen väliaikainen.. 

Tietää, että sisustus mulle tärkeää.

Onko tää joku elämäntapa? Just ne autonromut. Jos hänet tapaa, luulisi ajavan uudella Audilla mutta ajaa 90-luvun pakettiautoilla/taximersuilla, joissa jotain osia vaihdettu. 

Tunteeko joku tällaisia tyyppejä? Lisäksi huutaa koko ajan lisää romua huutokaupoista netistä. Itse vihaan ylimääräistä romua!

Ettei olisi säikähtänyt noin nopeita yhteenmuuto- ja yhteisen talon ostamisaikeita, ja vienyt sinua jonkun paikallisen romuaarre-kerääjän varastolle esitellen kotinaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi