Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen talo hirveän ruma!

Vierailija
05.02.2026 |

Olen tapaillut kivaa miestä 6 viikkoa (etäsuhde). Tapaamisia ollut noin 3-4/ vko. Nyt kutsui kotiinsa. Olin pettynyt. Tiesin, että talo oli vanha mutta oli aivan hirveä mörskä, kuin varastorakennus,  60/70-luvun tiilitalo alkuperäisessä asussa. 

Mies on eronnut noin 7 v sitten ja avioeron jälkeen kouluikäiset lapset jäivät ex-vaimon kanssa kotitaloon. Sanoi, että ositus tekemättä. Jotta lapset saavat asua omassa kodissa aikuiseksi. Nyt osa jo lähtenyt armeijaan, opiskelemaan, yksi lukiossa. Mies osti nopeasti eron jälkeen talon entisen kodin läheltä. 
Entinen talo oli kaunis, uusi alle 10 v vanha okt. 

Ahdistaa tämä. Mitä ajatuksia? Mitä syitä tälle? Talo lisäksi täynnä romua autotallissa,  varastossa, kuin joku puuha-Peten työpaja. Mainittakoon, että mies kertoo osaavansa itse rempata jne, mutta ei ole sitä tehnyt. Miksi? 
On ehkä vähän nuukakin mutta minulle kyllä muissa asioissa haluaa tarjota parasta. Mainittakoon, että piha täynnä 30 v vanhoja autonromuja, joita fiksaa/myy ja joilla ajelee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvalla miehellä on varaa ostaa monta hyvää taloa. edellisen talon vei nainen erossa. nyt miehen pitää tyytyä huonoon taloon.

Vierailija
22/27 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap viisastui edellisessä erossa, kun menetti omaisuutensa naiselle.

Nyt se hankki vain kamalan talon, koska ap vie siitäkin puolet erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen talon pitäisi sinun näköiselle ruppanalle kelvata.

Vierailija
24/27 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä pidät sisustamisesta jha estetiikasta, niin ota tämä haasteena.  Talohan kaipaa naisen käden jälkeä.  Vähitellen...  Elefantti syödään paloina.

Vierailija
25/27 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siis mies on ihana! Mainittakoon, että tunnen tyypin vuosien takaa mutta nyt tuli vastaan Tinderissä. Oli vähästä kiinni, ettei meistä tullut pari jo 20 v sitten! Ihastusta ja tapailua oli jo silloin.

Vierailija
26/27 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä pidät sisustamisesta jha estetiikasta, niin ota tämä haasteena.  Talohan kaipaa naisen käden jälkeä.  Vähitellen...  Elefantti syödään paloina.

TÄÄ ON PARAS NEUVO! 
T. Ihastunut ap

Vierailija
27/27 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ex-perhe vie tulot. Elämänhallintaongelmia. Ei tule muuttumaan. Nyt lupaa ummet ja lammet. Kohta olet lasten varaäiti, asut huonosti ja rahasta pulaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän