Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työkkärille ilmoittaa hakeneensa työpaikkaa jos ilmoituksessa olevaan numeroon ei vastata?

Vierailija
09.01.2025 |

Tarkemmin ottaen siinä kehotetaan soittamaan mutta kun soittaa niin puhelu hylätään. Tulee punaista luuria.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten ärsyttävää. Usein se yhteyshenkilö on lomalla tms. Miksi ne käyttäytyy näin?

Vierailija
2/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ne ei pysty niitä mitenkään laillisesti tarkistamaan. Senkun ilmoittaa puuta heinää.

Vierailija
4/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole hakenut jos ei puheluun ole vastattu. Laita sähköpostia sinne ja hae. Vai eikö juntilta taivu kirjallinen työhakemus?

Vierailija
5/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Ne ei pysty niitä mitenkään laillisesti tarkistamaan. Senkun ilmoittaa puuta heinää.

Eihän ap kirjoita puutaheinää. Hän on toiminut kuten ilmoituksessa ohjeistetaan.

Vierailija
6/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun mä olin työkkärin kanssa tekemisissä niin olis varmaan tuokin riittänyt. Jokusen kerran ruksasin käyneeni rekrytointitapahtumassa, joo kävin ovella ja otin joltain standilta kuulalärkikynän todisteeksi "joo käyty on". Ja esim jotain että oon yrittänyt soittaa, ovat varmaan lomalla... 

Vierailija
7/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Toi on muuten ärsyttävää. Usein se yhteyshenkilö on lomalla tms. Miksi ne käyttäytyy näin?

Odottavat kirjallisia työhakemuksia, joissa on selostettuna aiempi kokemus. Siksi niin.

Vierailija
8/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Toi on muuten ärsyttävää. Usein se yhteyshenkilö on lomalla tms. Miksi ne käyttäytyy näin?

Odottavat kirjallisia työhakemuksia, joissa on selostettuna aiempi kokemus. Siksi niin.

Ja silti ne jättää yhteystietonsa ilmoitukseen.

Vierailija
9/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käskevät soittamaan ja eivät vastaa niin heidän moka. Ilmoittaisin että olen hakenut. 

Vierailija
10/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat töihin  niin laitat kunnollisen hakemuksen. Jos et halua niin toimit kuten ap.

Tosin vaikka miten haluaa itse töihin niin edes loistavan hakemuksen laatiminen ei takaa mitään. Tietyn ikäiset hylätään aina.

Vierailija
11/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat töihin  niin laitat kunnollisen hakemuksen. Jos et halua niin toimit kuten ap.

Tosin vaikka miten haluaa itse töihin niin edes loistavan hakemuksen laatiminen ei takaa mitään. Tietyn ikäiset hylätään aina.

Ilmoituksessa on selvät ohjeet siitä että niille voi soittaa. Ne hylkää kaikki puhelut. Mikä ongelma siinä on?

Vierailija
12/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Lisätään vielä että kukaan ei tarkista oletko lähettänyt hakemusken ilmoittamaasi työpaikkaan vaiko et. Ei työkkärissä/kunnilla ole sellaisia resursseja eikä firmat saa kertoa ulos tietoja. Jos haet julkista virkaa hakijoitten nimet on julkisia eli niitä ei kannata hakematta ilmoittaa.

Vierailija
13/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Lisätään vielä että kukaan ei tarkista oletko lähettänyt hakemusken ilmoittamaasi työpaikkaan vaiko et. Ei työkkärissä/kunnilla ole sellaisia resursseja eikä firmat saa kertoa ulos tietoja. Jos haet julkista virkaa hakijoitten nimet on julkisia eli niitä ei kannata hakematta ilmoittaa.

Huoh. Ilmoituksessa kehotetaan soittamaan yhteyshenkilölle ja hän hylkää kaikki puhelut.

Vierailija
14/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap kirjoita puutaheinää. Hän on toiminut kuten ilmoituksessa ohjeistetaan.

No jospa soittaisi esim tunnin päästä uudestaan. Henkilö jolle soittaa voi olla tekemässä jotain tärkeämpää kuin puheluun vastaus. Toisekseen en ole ikinä nähnyt tuollaisia ilmoituksia, joissa ei muuten kuin soittamalla haeta työpaikkaa, joten en nyt ihan usko että vain soittamalla 

Vierailija
15/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käskevät soittamaan ja eivät vastaa niin heidän moka. Ilmoittaisin että olen hakenut. 

Näin. Sitten kuvaa puhelimen näytön niin että tallenteessa näkyy että ne todellakin hylkää puhelun. Paskafirmoja mahtuu tusinaan kolmetoista. Toiset meistä hakee fiksua duunia.

Vierailija
16/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse hakea yhteenkään työpaikkaan. Sinun tarvitsee vain ilmoittaa hakeneesi.

Vierailija
17/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse hakea yhteenkään työpaikkaan. Sinun tarvitsee vain ilmoittaa hakeneesi.

Viranomaismenettelyssä ei saa valehdella.

Vierailija
18/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi itekki ilmoitin joulukuussa hakeneeni työpaikkaa. Eipä se minun vika ole jos ei viitsitä vastata!

Vierailija
19/19 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Viranomaisella on lakisääteinen oikeus saada tiedot työnhakijoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan