Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalietuuksien leikkaaminen kasvattaa rikollisuutta.

Vierailija
04.02.2026 |

Kun rahat loppuu niin kaikki keinot tulee käyttöön.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkee tässäkin ketjussa että sitä kun vaan ottaa ja menee töihin niin SannaRiikan miljardivelat on hetkessä kuitattu kun pakkomiellevammaisille ei muu mahdu kalloon  Ainoa hyvä puoli oli kun piti hullunkiilto silmissä päästä Euhun jossa isot pamput pisti tarkkikselle että siitäs saitte paskiaiset Nyt Suomi viimein pelastuu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mutta silti töihin hakeutuminen ei tule mieleen.... 

Voiko sinun duunipaikalle vain hakeutua ja sanoa ovella, että tulin töihin, alkakaa maksaa palkkaa?

Vierailija
44/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen köyhiä, joille varastaminen ei tulisi mieleenkään.  

Ne onkin oikeasti köyhiä, nämä vinkujat täällä on sossupummeja turhanulisijoita.

Vierailija
45/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. On saanut noita nis tejä muutenkin pelätä. Kerrostalonaapurissa oli yksi porukkaa, joka vei kaiken mikä irti lähti. Eikä ne mihinkään töihin tule pääsemään ikinä,  vaikka kuinka tuet vietäis, kun ei terveempi ja kouluttautunut porukkakaan pääse. Ne alkaa vaan rötöstelemään entistä enemmän.

Vierailija
46/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole alkanut rikolliseksi vaikka tukia on leikattu, kun ei ole taipumusta sellaiseen.

Vierailija
47/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne persut niitä katujengejä juuri halunnut suomeen? Nyt alkavat omat päätökset kantaa hedelmää...

Vierailija
48/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla kun näen jonkun ostavan tunnelin smarketin herkkutiskiltä ison kanan ja muita salaatteja päälle ja näen hänen syövän ruokia hyllyjen välissä totean vaan että :

Bon Appetit 😳

TämäKIN on hallituksen vika ja itse menen ulos kassan kautta! 

Vierailija
50/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn nyt muiden varastamisen kaupasta. Itse en.

Minä olen tämän hallituskauden aikana katsonut tyynesti sivuun jos näen jonkun varastavan ruokaa. Oletan että varastaa tarpeeseensa joten varastakoot ihan rauhassa. Minä en näe enkä tiedä asiasta mitään jos kysytään.

Joo, en minä kyllä myöskään ruokahyllyltä varastavaa käräyttäisi. En ehkä kyllä muutakaan, koska sitten taas saattaa joutua pahimmillaan todistajaksi. Mieluummin katson muualle enkä näe mitään.

Vierailija
51/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne persut niitä katujengejä juuri halunnut suomeen? Nyt alkavat omat päätökset kantaa hedelmää...

Eivät tajua itsekään minkälaista tuhoa tekevät ja vielä täysin vapaaehtoisesti. Omat veronalennukset velaksi maksoivat kirjaimellisesti yhtä paljon kuin nämä kaikkein köyhimmille tehtävät tuholeikkaukset. Mutta kun ei niin ei, ajetaan sitten satasta päin seinää ja katsotaan savuavien raunioiden ja itkevien kansalaisten keskellä taas mitä tuli tehtyä...

Vierailija
52/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen köyhiä, joille varastaminen ei tulisi mieleenkään.  

Ne onkin oikeasti köyhiä, nämä vinkujat täällä on sossupummeja turhanulisijoita.

Sinä olet kyllä oikeasti todella typerä. Minä olen ihan vakitöissä, jotakuinkin koko aikuisikäni ollut työelämässä opintoja lukuunottamatta. 

Meidän kahden ero on se että sinä olet naiivi ja kuvittelet ettei työttömyys tai työkyvyttömyys koskaan voi koskea sinua.  Fun fact: kukaan ei ole siltä turvassa. Tässä maassa ei ole yhtäkään työntekijää tai yrittäjää jonka työpaikka olisi satavarma, puhumattakaan työkyvystä. Sairaudet kun ei kysy lupaa tulla.

Vierailija
53/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen töissä käyntiä, on toimiva keino. Kaikki keinothan tulevat käyttöön.

kaikki keinot, paitsi töihin meno.

Vierailija
54/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sossunpummit ovat pohjimmiltaan rikollisia. 

Vierailija
55/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melkoista että samaan aikaan kun perskokkelit ryöväävät eläkekassat, aiheuttavat massatyöttömyyden surkeilla päätöksillään, väsäävät kaikkien aikojen velkavuorta, mutta samalla antavat itselleen palkankorotuksia ja nauttivat sopeutumiseläkkeistä..

uudelleenkoulutuksesta, että työttömäksi joutunut pääsisi takaisin työelämään..leikataan.

Suojaosa leikattiin. Ja kuten tiedettiin (kaikki muut paitsiperskokkelit) vatuiksihan tämäin menee ja tuotti vain enemmän kustannuksia

KOulutuksesta leikataan. 

Kuka oikeasti on niin TYHMÄ, että äänestäisi persuja ja kokkeleita enää. Liikkuuko MITÄÄN päässä?

Vierailija
57/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole alkanut rikolliseksi vaikka tukia on leikattu, kun ei ole taipumusta sellaiseen.

Oletko sinä joutunut siihen tilanteeseen, jossa ruoka on loppu ja mistään ei saa lisää? Nyt ajetaan monia siihen tilaan. Kannattaa ehkä jeesustella taipumuksistaan sitten, kun on tuo edessä. Harva meistä suostuu nälkään kuolemaan vapaaehtoisesti vaan tekee ihan mitä tahansa selvitäkseen. Niin tekisin itsekin vaikka en muuten missään nimessä rikolliseksi alkaisi, mutta hädän edessä kyllä ja ihan viime kädessä itseäni en suostu uhraamaan hyvällää. Yhteiskunnan kannalta on aika kiva, jos on olemassa joku laillinenkin ja vähemmän haitallinen keino. 

Vierailija
58/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko avo-vai pakkohoidossa vai oletko taas j-pöllyssä?

Vierailija
59/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. On saanut noita nis tejä muutenkin pelätä. Kerrostalonaapurissa oli yksi porukkaa, joka vei kaiken mikä irti lähti. Eikä ne mihinkään töihin tule pääsemään ikinä,  vaikka kuinka tuet vietäis, kun ei terveempi ja kouluttautunut porukkakaan pääse. Ne alkaa vaan rötöstelemään entistä enemmän.

Siksi ne pitää ampua. Ei ole muuta ratkaisua.

Vierailija
60/125 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen töissä käyntiä, on toimiva keino. Kaikki keinothan tulevat käyttöön.

kaikki keinot, paitsi töihin meno.

Voiko sinun työpaikallesi vain mennä töihin ja kertoa pomollesi, että moi, tulin tänne töihin, alahan maksaa palkkaa?