Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika raaka tuo poliklinikkamaksu pienituloiselle :/

Vierailija
04.02.2026 |

70 euroa on paljon minulle.

Kommentit (320)

Vierailija
241/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis on. Juuri tuli kutsu perussairauden seuranta käynnille jonka peruin kun ei ole varaa maksaa 70e siitä että lääkäri kysyy että vaivaako joku, ei? No hyvä.

On kyllä tosi kallis. Mun ja mieheni viikon ruokaraha. Jos molemmat tarvii käydä jonkun asian vuoksi, niin ollaanko 2 viikkoa syömättä.?

No ootte 2 viikkoa sitten syömättä jos ette muuten pysty elämäänne järjestämään. 

Toivon että menetät mahdollisimman nuorena työkykysi, ja että siihen mennessä hallitus on vienyt sosiaalituen rippeetkin. Lupaan tulla ilkkumaan sinulle vähän väliä. 

Vierailija
242/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis on. Juuri tuli kutsu perussairauden seuranta käynnille jonka peruin kun ei ole varaa maksaa 70e siitä että lääkäri kysyy että vaivaako joku, ei? No hyvä.

On kyllä tosi kallis. Mun ja mieheni viikon ruokaraha. Jos molemmat tarvii käydä jonkun asian vuoksi, niin ollaanko 2 viikkoa syömättä.?

No ootte 2 viikkoa sitten syömättä jos ette muuten pysty elämäänne järjestämään. 

Käsketkö ihmisiä olemaan syömättä? Hyvinvointivaltiossa Suomessa?!

Tekee kyllä hyvää länsimaiselle ihmiselle, parin viikon paasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpaahan tuo on. Viepä kiesi autotohtorille niin puhutaan heti vähintään satasista. Niin ja siellä on vielä amis asialla eikä lisensiaattia/tohtoria.

Pk seudulla Motonet huolto tyyliin 115€/h onko olemassa jokin syy, ettei voi viedä vaikka Loviisaan  ja maksaa 79€/h, jakohihnan vaihto meinaa maksaa itsensä takaisin.

Vierailija
244/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko siellä nyt alvariinsa rampata? Ite oon 54v eikä ikinä oo ollu flunssaa kummempaa. No joskus muksuna oli korvatulehdus muistelen.

Kaikki eivät valitettavasti ole täydellisiä kuten sinä. Muut saattavat jopa sairastella. 

Vierailija
245/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsketkö ihmisiä olemaan syömättä? Hyvinvointivaltiossa Suomessa?!

En tietenkään käske, hän itse ilmoitti sen vaihtoehtona sille, ettei saa ilmaisia palveluja. Jos on ajatusrata tuon kaltainen, niin sitten varmaan pitää olla syömättä, muita vaihtoehtoja ei ilmeisesti ole ollut elämänsä järjestämiseen. Nuo nälkään kuolemisella uhkailevat muistuttavat 3-vuotiasta uhkailuillaan, seuraava kortti on hyvinvointivaltio, jonka muiden kuin yksilön itsensä on kustannettava hänelle. 

Vierailija
246/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpaahan tuo on. Viepä kiesi autotohtorille niin puhutaan heti vähintään satasista. Niin ja siellä on vielä amis asialla eikä lisensiaattia/tohtoria.

Pk seudulla Motonet huolto tyyliin 115€/h onko olemassa jokin syy, ettei voi viedä vaikka Loviisaan  ja maksaa 79€/h, jakohihnan vaihto meinaa maksaa itsensä takaisin.

Moni korjaa itse youtuben ohjeilla, jotta puoliso pääsee autolla töihin, jos toinen puoliso työtön. Varaosia ostetaan kolariautoista.

Vierailija
247/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse pitkäaikaissairaana enää paljon lääkärissä käydä, en todella maksa 70 arvailusta ja panadol reseptistä.

Et sinä erikoissairaanhoitoon pääsekään ilman terveyskeskuslääkärin lähetettä. Helsingissä terveyskeskuslääkärin vastaanotot ovat maksuttomia.

kovin on naiivi käsitys miten pitkäaikaissairaita tässä epäsivistyneessä maassa hoidetaan

Vierailija
248/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnainen leikattiin niin ei ole varaa viedä autoa korjaamoon. Korjataan itse youtuben ohjeilla. Puoliso käy autolla töissä ja minä olen työtön. Auton osia ostetaan kolariautoista käytettynä.

Vierailija
249/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnainen leikattiin niin ei ole varaa viedä autoa korjaamoon. Korjataan itse youtuben ohjeilla. Puoliso käy autolla töissä ja minä olen työtön. Auton osia ostetaan kolariautoista käytettynä.

Tämä oli se mitä Petteri halusi tuki leikkauksilla.

Vierailija
250/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että menetät mahdollisimman nuorena työkykysi, ja että siihen mennessä hallitus on vienyt sosiaalituen rippeetkin. Lupaan tulla ilkkumaan sinulle vähän väliä. 

HÖPÖ HÖPÖ, tässä maassa pidetään edelleen ihmisistä huolta, kukaan ei kuole nälkään, vaikka sinä et ole saanut säästettyä tilillesi 70 euroa vuosien varrella.

Vierailija
251/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin pikatiellä auto hyvin toiminut.

Vierailija
252/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työttömänä korjasin pesukonetta itse. Otin takalevyn irti.

Vierailija
253/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään korjataan kaikkea itse. Onneksi on youtube.

Vierailija
254/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi opetella netistä enemmän noita sähköjuttuja, kun ei ole varaa viedä korjaamoon mitään.

Vierailija
255/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei saa enää ansiosidonnaista niin vähän pakko korjata kaikkea itse.

Vierailija
256/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela ei maksa teidän perheen putkiremonttilainaa, jos puoliso irtisanotaan töistä.

Asunto myyntiin vaan.

Eikö olisi halvempaa auttaa ihmistä siinä omassa asunnossa kuin rahoittaa jotain vuokraloordia.🤔

Tähän kiteytyy suomalainen vassaripuoluetta äänestävän kateus ja koko ideologia!  Minulle kanssa kun vuokraloordillekin, vaikka yhteiskunnan varoista! Hienosti sos.demokraatit osaavat johtoporrasta myöten käydä käsi muiden taskulla.

Vierailija
257/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää keittää kahvia ja sitten ottaa pesukoneen takalevy taas auki ja alkaa netistä selvittämään miten korjataan. Menee koko päivä työttömällä noissa aikaa.

Vierailija
258/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet Laten auton korjausohjelmaa? Siinä saa hyviä vinkkejä niihin perheisiin, missä toinen vanhempi työtön.

Vierailija
259/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset vie auton johonkin carlaan. Duunarit korjaa autot itse, jos perheessä toinen vanhempi työtön niin se toinen pääsee autolla töihin.

Vierailija
260/320 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna silmäpolin käyntimaksu nousee noin 140 euroon, kun uusi kuvantamismaksu otetaan käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme