Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta
Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?
Kommentit (1765)
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli homojen tuomitsemisesta, eli puhutte asian vierestä koko ajan.
Onko Päivi homo? No, se selittäisikin aika paljon. Sebastian Tynkkynenkin uskoo, että on kaikesta oikeassa.
-winner-
"Itse olen valmis rajoittamaan sananvapautta ainoastaan siinä tapauksessa, että kyseessä on uhkailu tai tarkoituksellinen toisen mustamaalaaminen valehtelemalla."
Päivihän pamfletissaan suoraan valehteli homouden olevan häiriö ja sen aiheuttavan vahinkoa homolle itselleen ja hänen läheisilleen. Vaikka siis Päivi lääkärinä kyllä tietää että asia ei ole niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.""
Voi sopia uskonnollisiin yhteyksiin mutta ei yhteiskuntaan ja politiikkaan. Yhteiskunnan pitää olla kaikkia varten eikä vain samalla tavalla uskovia varten.
Mitä tarkoitat? Räsänenhän tässä on roikkunut löysässä hirressä 8 vuotta ja raamatun siteeramisesta. Kaikkia varten?Räsäsen pirullinen tulkinta Raamatusta eroaa kirkon tulkinnasta. Räsäsen toiminta kirkosta erillään hajottaa yhteiskuntaa.
Tulkinta? Ei tarvita mitään tulkintaa, sillä niin selvästi kyseinen asia on Raamatussa ilmaistu. Vai etkö ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen valmis rajoittamaan sananvapautta ainoastaan siinä tapauksessa, että kyseessä on uhkailu tai tarkoituksellinen toisen mustamaalaaminen valehtelemalla."
Päivihän pamfletissaan suoraan valehteli homouden olevan häiriö ja sen aiheuttavan vahinkoa homolle itselleen ja hänen läheisilleen. Vaikka siis Päivi lääkärinä kyllä tietää että asia ei ole niin.
Magalle kävi selittämässä kyseessä olleen vain Raamatun siteeramisen. Sanan levittäminen pelastukseksi, tukemaan Trumpin pelastustyötä ja valmistautumista taivaaseen tempaukseen.
Vierailija kirjoitti:
"Räsänen kritrisoi kirkkoa. Ei edes yhteiskuntaa, vaikka syytä olisi. Sinuun on uponnut se kaikki leimaaminen ja maalittaminen jonka kohteeksi Räsänen on joutunut. "
Räsänen on eduskunnassa vastustanut jokaista vähemmistöjen oikeuksia parantavaa lakiesitystä täysin johdonmukaisesti. Joten on ihan selvää että hän ei halua yhteiskuntaa jossa olisi samat oikeudet ja mahdollisuudet seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.
Vähemmistön asioita on käsitelty eduskunnassa aivan liian kauan. Vähemmistö sopeutukoot tai muuttakoot pois maasta.
Päivi Räsänen on ihana, kaunis ja tosi älykäs. 🥰
Hus, homot pois kirjjoittelemasta ja johdattelemasta nuoria väärille poluille ja synteihin.
Päivi Räsänen on oikeassa homoista.
"Tulkinta? Ei tarvita mitään tulkintaa, sillä niin selvästi kyseinen asia on Raamatussa ilmaistu. Vai etkö ymmärrä lukemaasi. "
Raamatussa puhutaan homoudesta muuten hyvin vähän. Se ei ole mikään tärkeä iso teema siellä vaan muutaman kerran mainittu.
Sitäpaitsi Raamatusta sivuutetaan ihan ongelmitta vaikka miten paljon asioita jotka eivät oikein sovi yhteen sen yleisen rakkaudellisen sanoman kanssa. Eli tulkitaan että se armahtava ja rakkaudellinen oppi menee toisten kohtien yli.
"Vähemmistön asioita on käsitelty eduskunnassa aivan liian kauan. Vähemmistö sopeutukoot tai muuttakoot pois maasta. "
Suomessa ei saa perustuslainkaan mukaan asettaa ketään eriarvoiseen asemaan alkuperän, ihonvärin, uskonnon tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella ilman erityisen painavaa syytä. Ja se ei ole painava syy että joku uskonto ei tykkää homoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.""
Voi sopia uskonnollisiin yhteyksiin mutta ei yhteiskuntaan ja politiikkaan. Yhteiskunnan pitää olla kaikkia varten eikä vain samalla tavalla uskovia varten.
Mitä tarkoitat? Räsänenhän tässä on roikkunut löysässä hirressä 8 vuotta ja raamatun siteeramisesta. Kaikkia varten?Räsäsen pirullinen tulkinta Raamatusta eroaa kirkon tulkinnasta. Räsäsen toiminta kirkosta erillään hajottaa yhteiskuntaa.
Tulkinta? Ei tarvita mitään tulkintaa, sillä niin selvästi kyseinen asia on Raamatussa ilmaistu. Vai etkö ymmärrä lukemaasi.
Löytäisin varmasti Raamatusta tulkinnan, jonka mukaan lapseni on uhrattava jonkin vuoksi, jos etsisin. Eikö vain?
Kaikki symbolit tarvitsevat tulkintaa. Sanat ovat symboleja ja niitä kun laittaa vielä peräkkäin niin huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mieluummin "oikeassa" vai onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen on ihana, kaunis ja tosi älykäs. 🥰
Ei riitä. Vain vankila riittää.
Homot on saastaisia pedofiilejä
Vierailija kirjoitti:
Homot on saastaisia pedofiilejä
Ihanan wokea! 🥰
Entä sitten jos Päivi ja muutama muu on vastustanut useitakin lakiehdotuksia? Eivät ne ole kuitenkaan läpi menneet. Joten mistä nyt valitetaan? Siitä että Päivi vastustaa eikä silti saa ajettua lakeja läpi?
Päivi edustaa samanmielisiä ihmisiä ja hänellä on oikeus vastustaa lakien läpimenoja.
Suomessa on ja on ollut jo pitkään voimassa lakeja, jotka ihmisestä ja taustoista riippumatta ovat suoneet ihmiselle oikeuksia ja palveluja. Joitakin lakeja pyritään aina vain väljentämään vaikka oikeus on ollut ennenkin olemassa. Sitten vingutaan kun pipo kireällä oleva sakki ei halua enää väljentää. Yhä naurettavimpia asioita halutaan vain helpommin ja helpommin.
Syntiä halutaan tehdä ja lait sille auki vain enemmän (aina vain helpompi abrotti tai eutanasian vapautuminen). Nykyinen lakiko ei kelpaa ja riitä? Kyllä joissakin kysymyksissä voidaan olla tiukkoja ja silti oikeus vaikkapa nyt siihen aborttiin jää. Translait tulisivat olla tiukkoja. Maailman on ihan tarpeeksi näyttöä ja huutoa siitä että pitäisi olla täysi-ikäinen ennen kuin tehdään mitään radikaalia. Ja ihmiset jotka ovat itse detransirioprosessissa, näkevät asioitten karut puolet ja seuraukset ja ovat sitä mieltä että mielenterveysapu tulisi olla ensisijalla transhoitoihin nähden.
Onpas täällä jotkut KOVANA homoja vihaamassa.
1. Joh. 4:7-8: "Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen, joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan."
Gal. 3:28: "Yhdentekevää, oletko juutalainen vai kreikkalainen, orja vai vapaa, mies vai nainen. Kristuksessa Jeesuksessa te kaikki olette yksi."
Apt. 10:34-35: "Nyt minä todella ymmärrän, ettei Jumala erottele ihmisiä. Hän hyväksyy jokaisen, joka pelkää häntä ja tekee sitä, mikä on oikein, kuuluipa tämä mihin kansaan tahansa."
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä jotkut KOVANA homoja vihaamassa.
1. Joh. 4:7-8: "Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen, joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan."
Gal. 3:28: "Yhdentekevää, oletko juutalainen vai kreikkalainen, orja vai vapaa, mies vai nainen. Kristuksessa Jeesuksessa te kaikki olette yksi."
Apt. 10:34-35: "Nyt minä todella ymmärrän, ettei Jumala erottele ihmisiä. Hän hyväksyy jokaisen, joka pelkää häntä ja tekee sitä, mikä on oikein, kuuluipa tämä mihin kansaan tahansa."
Saatana lukee raamattua näin. Pätkissä ja vain mieleiset asiat poimien.
Tuo on hyvä esimerkki väärintulkinnasta. Kysymys on vain siitä onko se tahallista vai tahatonta.
Ei varmaan tarvitse erikseen selittää.