Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotko jos joku on yksin elokuvissa? Mietin

Vierailija
04.02.2026 |

Mietin onko noloa mennä yksin? Haluaisin mennä katsomaan elokuvan joka tulee kohta mutta mietin voiko mennä yksin vai katsooko/ nauraako muut kun ei ole seuraa. 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata että ne kaikki muut ihmiset siellä ovat kiinnostuneita lähinnä omista asioistaan. Vaikea kuvitella, että ketään kiinnostaisi muiden seuralaiset.

Meinaatko, että jos olet vaikka hienossa ravintolassa esim. perheesi kanssa ja viereisessä, samankokoisessa pöydässä mihin suora näköyhteys, istuu joku yksinäinen, niin et katsoisi häntä kertaakaan ja ihmettelisi yksinolemista?

Eri, mutta en tosiaankaan. Miksi ihmettelisin? Mitä se minulle kuuluu, jos joku on yksin syömässä? 

Onko tosiaan perheellisiä, jotka ravintoloissa katsovat yksin syöjiä, että "voi tuota raukkaa epäonnistunutta, ei ole perhettä kuten minulla hyvin onnistuneella yksilöllä. Mikähän siinä on vikana, kun ei ole kelvannut kellekään?" :O

Siinä tapa

Olen tuo jolle vastasit. Kyllä, juuri tuollainen ajatus minulle herkästi tulee tuollaisessa tilanteessa. Kyllä, tiedostan että itseluottamukseni/arvostukseni on välillä tosi vähäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla