Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (2042)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo kuusi ilmottanut olevansa oppositiossa ja haluavansa D;n pois. Ei siis yksi, vaan kuusi ja varmasti on niitä, jotka eivät halua kertoa kantaansa.
Olet D aina syyttänyt yhtä, "Tuo yksi" jne. Huomaatko, meitä on paljon, tämä oli vasta alkua. Muissa ketjuissa, ainakin Tylsissä, ollaan täysin kyllästytty sinuun, myös Yksinäisissä sinut halutaan pois jankkaamasta.
Montako näistä nimikirjaimista on tunnistettava djankkaaja? Vpn trolli, yksi ilmianto riittää, mode tuntee häirikön
Kysyn vaan!
Jos teitä olisi noin monta, joku "keksityistä nimmareista" varmaan osoittaisi d:n viestit. Moni on niitä kysellyt.
Ei mee läpi. Keksitty juttu!
Samaa mietin
1häirikköjankkaaja voi huijata vaikka kymmenen nimikirjainta.
Sama kaiku on askelten
Taitaa olla sama osoitekin: vpn
Tämä on anonyymi keskusteluketju, johon osallistuminen on vapaaehtoista.
Ei tämä ole mikään terapiaistunto eikä oikeuslaitos.
Liikaa menee aikaa yhden ihmisen ongelmien kanssa. Jos sosiaalisia taitoja ei ole, niitä ei ilmeisesti myöskään tule.
Mikään ei mene perille.
Tulee hauskasti mieleen vankeinhoidossa pitkään työskennelleen psykiatri Hannu Lauerman sanat. Missään ei ole niin syyttömiä ihmisiä kuin vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika, johan täällä jonkun aikaa olikin mukavia tavallisia juttuja!
Liikaa vaadittu että tuo Maaninen Jankkaaja d-harhoineen pysyisi pois. Eikö sinulla ihan oikeasti ole mitään antia tähän keskusteluun?!
Aika moni meistä sitä odottaa tuon joutavanpäiväisen vouhkaamisen sijaan.
Nyt kohta G&T- mieto sellainen- lauantain ratoksi.
LH
Huh huh
Yksi järkevä viesti, kiitos.
Nämä pelit ja leikit tuntuu lapsellisilta. Sopisi ehkä peruskouluun, mutta sinnekin vaan alaluokille.
Ainut, mitä toivotaan, on asialinja. Se ei tunnu kaikilta onnistuvan. Ei silloin auta mitkään viestinumerot, nimikirjaimet tai muut vippaskonstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta höpönassut. Valoisa, upea aamu. Kaikkea kivaa luvassa tänä lauantaina.
Siskot tulee käymään, mennään ehkä TexMex paikkaan syömään. Juttelua ja naurua riittää. Poiketaan taidenäyttelyynkin. Ihana vanha puurakennus, järven rannalla.
Aivan varmasti. Taitaa vaan taidemuset olla vielä kiinni Järvenpäässä.
Järvenpää oikein. Heinola oli hämäystä. Tietäjät tietää sanois doris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa minäkin, että vaihtakaa jo levyä. Puuduttavaa lukea tätä sivukaupalla. Eikö ole muuta kerrottavaa?
Kuulumisia texmexistä ja taidenäyttelystä odotellaan. Kiinnostaa varmaan monia, kun asia on näin perusteellisesti alustettu.
Kerro jo D miten ihanaa teillä oli? Naurua ja ruokaa ja taulut! Kerro nyt, ihan pakahdun uteliaisuudesta. Kun ekan kerran sulla olisi kiinnostavaa kerrottavaa, niin pihtaat! Vai oliko valehtelua ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa minäkin, että vaihtakaa jo levyä. Puuduttavaa lukea tätä sivukaupalla. Eikö ole muuta kerrottavaa?
Kuulumisia texmexistä ja taidenäyttelystä odotellaan. Kiinnostaa varmaan monia, kun asia on näin perusteellisesti alustettu.
Kerro jo D miten ihanaa teillä oli? Naurua ja ruokaa ja taulut! Kerro nyt, ihan pakahdun uteliaisuudesta. Kun ekan kerran sulla olisi kiinnostavaa kerrottavaa, niin pihtaat! Vai oliko valehtelua ?
Miksi sun siskot ei kirjoita sun ketjuissa? Eikö ne kestä täälläkään sua? Kun kerroit, ettei ne usko mitä täällä kirjoitetaan, näytät niille näitä. No mitä ne sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun siskot ei kirjoita sun ketjuissa? Eikö ne kestä täälläkään sua? Kun kerroit, ettei ne usko mitä täällä kirjoitetaan, näytät niille näitä. No mitä ne sanoi?
Aivan. Miksi siskot ei seuraa? Ei voisi valehdella silloin?
Minun äitini sanoo aina minulle, että vaihda jo levyä, kun minua huolestuttaa jokin asia ja sorrun siitä puhumaan eli jankkaamaan jatkuvasti. Nyt ketjua lukiessa ymmärrän miltä toisesta tuntuu kuunnella jankkausta jatkuvasti eli jäällävin vaan jankkaus kirjoituksen muodossa, mutta sama ilmiö. Näin en minäkään enää jaksa. Tyylini ei ole se kuitenkaan, että jaksaisin itsekään jankata pitkään ja jos jankkaan niin olen hermostunut ja huonolla tuulella itsekin. Näin joku täällä on siis jatkuvasti varmaan levoton ja surullinen mikä aiheuttaa jankkauksen. Tämä jos mietin itseäni mikä aiheuttaa jankkauskohtauksen minulle.
Selkäni kunto parempi nyt, mutta hermo "nyppii" jalassa edelleen. Kuin joku vetäisi jollain haarukalla alas jalkaa. Minulla siis virheasento selässä ja pitäisi nyt jokin keino saada, että tulisin kuntoon. Kohta en voi enää istua missään, kun alaselkä puutuu. Pinnastaan siis hetkeksi aikaa ja diigeb ei tarvita kuin hieman huono sentin. Vain toinen sohva tarpeeksi hyvä istua.
Näin pahempi tilanne on nyt kuin pitkään aikaan. Kävellyt olen silti ja se ihan ok ja jopa vähän auttaa. Lääkärin varasin jo, mutta peruin ja katson vielä jos tämä tästä helpottaisi. Muuten hieman kurjaa, kun menee tentteihin lukeminen kohta siihen, että keskityn vaan selkääni. Tätä tämä on ollut selkäni kanssa jo pitkään. Ehkä fyssari oli nyt hyvä myös varata. Minulla voi jokin välilevyn pullistuma yms jo olla. Jaloissakin puutumista ja häiriötä välillä. Hetkellistä, mutta kuitenkin. Selästä johtuvaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minua ei ole haukuttu höpönassuksi ja pumpernikkeliksi. Yäk! AR
Minä myöskään en halua kuulua Doriksen "Ystäväpiiriin" ja tulla kutsutuksi noilla sanoilla. Ei ole asiallista. JN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt häädetään Doris pois. Silloin keskitytään vain siihen, kunnes Doris lopulliseti poistettu ketjuista.
Kyllä. Menkää siksi aikaa muualle. Ei tämä kauaa kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini sanoo aina minulle, että vaihda jo levyä, kun minua huolestuttaa jokin asia ja sorrun siitä puhumaan eli jankkaamaan jatkuvasti. Nyt ketjua lukiessa ymmärrän miltä toisesta tuntuu kuunnella jankkausta jatkuvasti eli jäällävin vaan jankkaus kirjoituksen muodossa, mutta sama ilmiö. Näin en minäkään enää jaksa. Tyylini ei ole se kuitenkaan, että jaksaisin itsekään jankata pitkään ja jos jankkaan niin olen hermostunut ja huonolla tuulella itsekin. Näin joku täällä on siis jatkuvasti varmaan levoton ja surullinen mikä aiheuttaa jankkauksen. Tämä jos mietin itseäni mikä aiheuttaa jankkauskohtauksen minulle.
Mutta mikä auttaisi Dorista? Hän ei suostu hakemaan apua itselleen eikä etsimään muuta tekemistä, ainut on nämä ketjut. Se sairastuttaa ja kapeuttaa ihmisen. Jankkaa ja jankkaa neljä vuotta.
Esitän sinulle vastakysymyksen, että mitä se auttaa sinunkaan elämääsi kirjoittaa tästä aiheesta tänne. Koetko siitä iloa ja saatko jotain hyvää elämääsi. Tätä olen usein kysynyt, että jos minä en pidä jostain niin en minä siitä tänne kirjoittaisi viestejä, koska minulle ei aihe olisi mieleinen.
Sitten joku ihminen tykkää näköjään kirjoittaa sellaisesta aiheesta eli kuten sinulle aiheena D, mistä ei pidä tänne jatkuvasti. Tätäkään minun on hyvin vaikeaa ymmärtää. En itse toimisi niin. Tavallaan joku haluaa hakemalla hakea sitä aihetta mistä ei pidä. Ja kirjoittaa siitä. Ja käsitellä sitä aihetta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan ajatella, onko tällainen "galluppi" täysin asiallinen, kun se koskee yhden kirjoittajan toimia?
Minä en ole D:n hovia, mutta hänenä olisin loukkaantunut niille, jotka tällaista järjestää. Tämähän vaikuttaa kiusaamiselta, johon ihmisiä on yllytetty. On ihan eri asia, jos yksittäiset kirjoittajat arvioivat toisiaan. Korostan, ettei tämä ollut ns. opposition idea.
Tulee taas mieleen naisvaltaisten työpaikkojen huono ilmapiiri.
Onko Doriksen aina vain uudestaan ja uudestaan puheenaiheeksi ottanut nyt vaihteeksi pesiytynyt tähän ketjuun.? Mite se meni?...
MUMS MUMS, PUS PUS 💏💕💕💕💋
Loppupäätelmä ketjusta. Tänne on parasta kirjoittaa oma viesti ja vilkaista muita ja jos näyttää pahalta niin jättää lukeminen kokonaan väliin pahoitellen, että jää jokin kiva viesti lukematta. Tällä kaikella vaan säästää itseään. Rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minua ei ole haukuttu höpönassuksi ja pumpernikkeliksi. Yäk! AR
Minä myöskään en halua kuulua Doriksen "Ystäväpiiriin" ja tulla kutsutuksi noilla sanoilla. Ei ole asiallista. JN
En minäkään. Mutta eipä kelvanneetkaan opposition nimikirjaimet. Minä tätä ehdotin. Edelleen ollaan vain yksi henkilö mukamas. HV
Moraali on minulle sitä, että jos joku tyyppi on ilkeä minulle niin minulla ei ole silti oikeuttaa kirjoittaa hänestä nettiin pahaa ja minä en saa iloa siitä kaikesta. Näin ajattelen itse. On eri asia puolustaa kiusattua kun tilanne on päällä esim koulussa.
Silti onhan se tyypillistä, että entisistä kiusatuista kuten vaikka minusta voisi tulla kiusaaja, joka haluaisi kostaa kiusaajilleen. Levittää pahoja puheita ja kaikkea muuta ikävää. Silti en minä saisi siitä mitään itselleni. Ei se minua auttaisi tai iloa toisi.
Se mikä minulle toisi iloa olisi se, että joku heistä joskus myöntäisi virheensä. Sanoisi, että tajusi kuinka toimi väärin. Saisi jonkun moraalin heräämään itsekin näissä jutuissa. En silti arvosta edes anteeksipyyntöä, mutta se olisi minulle se asia mikä toisi rauhaa ja ehkä pienen ilon siitä, että toinen ymmärsi nyt tekonsa.
Silti sitä ei koskaan tule ja se on ok. Minä en usko ihmeisiin ja tavallaan käsitän, että moni heistä varmaan tekisi mitä vaan jos voisi välttää anteeksipyynnön. Eivät he alentuisi sellaiseen. Minun ei tarvitse silti uskoa kostoon ja minä en siitä itselleni mitään saa. En palaa aiheeseen ja tässä se vastaus siihen mitä joku täällä aina kyselee, että miksi minä en usko kostoon ja saa iloa siitä.
Minulle, kun se kaikki on samaa pahan kanssa pyörimistä ja näiden aiheiden muistelua, mikä myrkyttää elämän. Voin muistella omia tunteitani ja tilanteita, mutta en muistele niitä ihmisiä, mitä jouduin katselemaan hyvin pitkään jo muutenkin. Se olisi kidutusta ja mitä itseään kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan ajatella, onko tällainen "galluppi" täysin asiallinen, kun se koskee yhden kirjoittajan toimia?
Minä en ole D:n hovia, mutta hänenä olisin loukkaantunut niille, jotka tällaista järjestää. Tämähän vaikuttaa kiusaamiselta, johon ihmisiä on yllytetty. On ihan eri asia, jos yksittäiset kirjoittajat arvioivat toisiaan. Korostan, ettei tämä ollut ns. opposition idea.
Tulee taas mieleen naisvaltaisten työpaikkojen huono ilmapiiri.
Kiusattu on yli puoli vuotta. Aiempia ketjuja lukeneet tietää. Niputtaa kirjoittajia, valehtelee, syyttää aiheetta ja haukkuu.
Ylläpito saanut monia yhteydenottoja jankkaajahäiriköstä. Tod.näk vpn yhteys estetään.
Muutaman minuutin välein noin 10 nimikirjainta?
Olihan tää vitsi?