Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (1716)

Vierailija
1001/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmiannan jankkausviestit ja ilkeilyt täällä käydessäni.

En ole D, ehkä sitten kuulun hoviinsa?

Miten sä erotat totuuden? Mikä oikeus sulla on olla ylituomarina ja poistaa muiden viestejä?  Etpä poista D;n jankkausviestejä? Olet itse D, se on todistettu tuolla. Säälittävää!

Vierailija
1002/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiaaninimi: Keskustelee itsensä kanssa. Näyttääkö muka toisto enemmän vakuuttavalta? Ei näytä, vaan humpuukilta.

Näin D kuitenkin luulee, toistaa koko ajan samaa! Raukka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on varmaan huomenna pakko raahata luuni Myyrmannin ja ostaa Alkosta pari pulloa Dorista, kun Doris tuntuu olevan tässä ketjussa joillekin koko elämän sisältö. En oikeesti jaksais, mutta djankkaajan takia vissiin pakko. 

Vierailija
1004/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmiannan jankkausviestit ja ilkeilyt täällä käydessäni.

En ole D, ehkä sitten kuulun hoviinsa?

Miten sä erotat totuuden? Mikä oikeus sulla on olla ylituomarina ja poistaa muiden viestejä?  Etpä poista D;n jankkausviestejä? Olet itse D, se on todistettu tuolla. Säälittävää!

Muiden en ole huomannut jankuttavan, kymmeniä viestejä joka päivä.

Ilmiannan kaikki ilkeät

Joo, kyllä Doris on se jankkaaja, ollut aina, toistaa ja spämmää samoja viestejä kymmenittäin. Raasu.

Vierailija
1005/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, hymistelen tässä kun herättyäni mielestäni torstai aamuun,  älysinkin  parin tunnin päästä että keskiviikkoa vasta eletään. Nyt kun olen eläkkeellä, ei tuo nyt paljon asioita muuta, mutta itseäni kyllä hymisyttää että tähän sitä on sitten  tultu. Kaunis aamu ja jos oikein haluaa ajatella, niin kevättä ilmassa. Tuo valon  lisääntyminen kyllä virkistää. Siis hyvää keskiviikko päivää kaikille.

Eipä tänne moni enää tahdo kirjoittaa, kun toistuvasti irvaillaan tavallisille kuulumisille. Miksi? Sitä en saata ymmärtää.

Ihan kuin ilkeilijöillä itsellään olisi kovinkin loistelias elämä? Epäilen. Näin vaan päsmäröidään ja rajoitetaan kirjoitusaiheita. Samaa juttua, mistä toisia syytetään :)

Lainaustoiminto ei minulla toimi tänään lyhempiinkään viesteihin, toimiiko muilla?

Mulla ainakin on loisteliaampi elämä kuin sellaisella ilkeilijällä, joka ei mitään saata ymmärtää. 

Että muut täällä muka irvailee, päsmäröi ja rajoittaa kirjoitusaiheita. Epäilen. Ei ole niin väliä, toimiiko lainaustoiminto, jos ymmärrystoiminto ei toimi ollenkaan. 

Vertaa viestiäsi kahteen edelliseen. 

Kerro lisää loisteliaasta elämästäsi

En uskalla, D on sanonut, ettei tänne kaikkea jaeta. 😂

Kerro jotain tavallista, ei kai loistosi pelkkää seksiä ole, aamusta iltaan ja ollasta aamuun? :)

Ei ole, ei. Eitullut mieleen tuollainen tulkinta loisteliaasta elämästä. Ulkoiset tekijät ei määritä mulle loisteliasta elämää. Mitä lie alkuperäisen viestin kirjoittaja sanalla tarkoittanut. En itse mieti elämää loiston kannalta.

Vierailija
1006/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mun on varmaan huomenna pakko raahata luuni Myyrmannin ja ostaa Alkosta pari pulloa Dorista, kun Doris tuntuu olevan tässä ketjussa joillekin koko elämän sisältö. En oikeesti jaksais, mutta djankkaajan takia vissiin pakko. 

Sori siitä (Stubbia lainaten) , mutta niin kauan jatketaan, että Doris on häädetty pois!  Ota breikki ja palaa sitten taistelutantereelle, kun kiusaaja on lopullisesti pois.

Vierailija
1007/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pääasia ole, että ihminen itse on tyytyväinen elämäänsä? Oli se sitten kukkamultaa tai muuta pskaa... siis lannoitusta? Tai kirjoja, elokuvia, teatteria? Hyvää ruokaa, ystäviä? Matkustelua?

Vierailija
1008/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistuu nyt ihan kaikkien kirjoittamat viestit. Mitä tämä tällainen sabotaasi oikein on? Lopettakaa! Lopeta D. 

Vierailija
1009/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pääasia ole, että ihminen itse on tyytyväinen elämäänsä? Oli se sitten kukkamultaa tai muuta pskaa... siis lannoitusta? Tai kirjoja, elokuvia, teatteria? Hyvää ruokaa, ystäviä? Matkustelua?

Unohdit tärkeimmän, rakkauden ja seksin!

Vierailija
1010/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä (Stubbia lainaten) , mutta niin kauan jatketaan, että Doris on häädetty pois!  Ota breikki ja palaa sitten taistelutantereelle, kun kiusaaja on lopullisesti pois.

Jos täältä häätö onnistuisi, olisi ollut good bye häirikölle jo kuukausia sitten, eri ketjuista :(

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ota mitään breikkiä.  Kirjoittelen ketjuun omia kuulumisiani ihan kuten ennenkin. Ja kommentoin niitä kommentteja , jotka kiinnostaa edes yhtään.  Pääsääntöisesti kyllä kirjoittelen päivisin ihan muissa ketjuissa kuin tässä, koska "Doris sitä ja Doris tätä" ei nyt ole kauheen mielenkiintoista kuulumista. Melkein sama kuin kävisin isän luona kuuntelemassa hänen jankkaustaan taloyhtiöstä. Käyn vaan välillä vilkaisemassa, kirjoittaisko joku jotain kuulumisiaankin tänne. Toki ymmärrän, jos jonkun kuulumisiin ei mahdu mitään muuta kuin Doris, mutta kuten olen aiemminkin jo sanonut, en lue jokaista kommenttia tässä ketjussa.  

Vierailija
1012/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lopeta ennen kuin D on häädetty.

Vierailija
1013/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan sääliksi käy tuon maanisen d-jankkaajan elämä. Mahtaa olla tylsää kun mitään muuta kirjoitettavaa ei keksi!

Ja kun kukaan muu täällä ei edes huomaa tuollaisia muka D:n kirjoituksia.

Tämä just. Nykyään saa jankutuksen seasta suurennuslasilla etsiä kuulumisia 

Vierailija
1014/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan sääliksi käy tuon maanisen d-jankkaajan elämä. Mahtaa olla tylsää kun mitään muuta kirjoitettavaa ei keksi!

Ei tarvitse sääliä,  minähän nautin tästä!  Kivasti säpinää päivään! Jatkan varmasti, on hauskaa väitellä. Ja saada D pois.

Vierailija
1015/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat nyt itsekin. 

Vierailija
1016/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloituksen esittelyteksti pitäisi muuttaa. Oikeampi olisi:

Tässä ketjussa keskustellaan vain siitä, miten tässä ketjussa keskustellaan. 

Vierailija
1017/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sääliä,  minähän nautin tästä!  Kivasti säpinää päivään! Jatkan varmasti, on hauskaa väitellä. Ja saada D pois.

Hauskaa? Sulla varmaankin.

Mä en enää jaksais tätä. Ei kai moni muukaan 'viihdy' lukiessaan tuota samaa.

No haetaan kaikki Dorispullot ja kilistetään Lampaan kaa

Vierailija
1018/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapuva, onks Viljoo näkyny   En osaa enää muuta sanoa...

Vierailija
1019/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hauskaa? Sulla varmaankin.

No haetaan kaikki Dorispullot ja kilistetään Lampaan kaa"

Silti jaksat ja jatkat? Älä vedä kokoajan tähän muita mukaan, puhu vain omasta puolestasi. Itse toivoisin että sinä lopetat. Itsehän koko ajan tuot Dorista esille ja jatkat riidanhaastamista . Ja ihmettelen että Lammaskin tekee samoin. N62

Vierailija
1020/1716 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hauskaa? Sulla varmaankin.

No haetaan kaikki Dorispullot ja kilistetään Lampaan kaa"

Silti jaksat ja jatkat? Älä vedä kokoajan tähän muita mukaan, puhu vain omasta puolestasi. Itse toivoisin että sinä lopetat. Itsehän koko ajan tuot Dorista esille ja jatkat riidanhaastamista . Ja ihmettelen että Lammaskin tekee samoin. N62

No tuo nyt on pelle, jota tekee mieli välillä kiusata. On niin tohkeissaan. Välillä on pieni pilkahdus huumorintajua ja nokkeluutta. Pikkiriikkinen, ehkä se on suunta oikeaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan