Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (8872)

Vierailija
8541/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen poikaystävä. Ihana ihminen, jolla on maailman suurin sydän. Seurustelumme alkoi kaveruudesta ja en koskaan ollut palavasti rakastunut häneen. Pidin tottakai paljon, mutta jälkikäteen ajateltuna en ollut rakastunut. Mies oli todella ihastunut / rakastunut minuun. Ajattelin, että omat tunteeni syvenevät rakkaudeksi ajan kanssa. Näin ei käynyt. Päädyin lopettaamaan suhteemme, sillä mielestäni mies ansaitsee tulla aidosti rakastetuksi.

Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?

No juuri se. Ollaan sen tyypin kanssa ehkä vain sen vuoksi kun se ihailee. Tämä tulee hyvin esille siitä, että nainen jo alkuvaiheessa menettää hermonsa erinäisistä asioista. Kun häntä ei niin mies itsessään kiinnosta, vaan lähinnä ärsyttää ja ainut mikä hänessä kiinnostaa on se hänen harrastama palvonta. Se tuntuu naisesta kivalta aina välillä.

Miksi jatkaa tällaista vuosi? Luulisi että riittää kuukausi tai jotain. Ja jos ei edes ole ihastunut toiseen, eikös kosketukset jne ala ällöttämään pikkuhiljaa?

Vierailija
8542/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen poikaystävä. Ihana ihminen, jolla on maailman suurin sydän. Seurustelumme alkoi kaveruudesta ja en koskaan ollut palavasti rakastunut häneen. Pidin tottakai paljon, mutta jälkikäteen ajateltuna en ollut rakastunut. Mies oli todella ihastunut / rakastunut minuun. Ajattelin, että omat tunteeni syvenevät rakkaudeksi ajan kanssa. Näin ei käynyt. Päädyin lopettaamaan suhteemme, sillä mielestäni mies ansaitsee tulla aidosti rakastetuksi.

Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?

No juuri se. Ollaan sen tyypin kanssa ehkä vain sen vuoksi kun se ihailee. Tämä tulee hyvin esille siitä, että nainen jo alkuvaiheessa menettää hermonsa erinäisistä asioista. Kun häntä ei niin mies itsessään kiinnosta, vaan lähinnä ärsyttää ja ainut mikä hänessä kiinnostaa on se hänen harrastama palvonta. Se tuntuu naisesta kivalta aina välillä.

Miksi jatkaa tällaista vuosi? Luulisi että riittää kuukausi tai jotain. Ja jos ei edes ole ihastunut toiseen, eikös kosketukset jne ala ällöttämään pikkuhiljaa?

Koska vastenmielisenkin tyypin kanssa on parempi olla kuin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8543/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuskodin pihapientareilla kasvoi mesimarjaa ja sepä on herkkua!

Nykyään se  on jostakin syystä kadonnut sieltä.

Vierailija
8544/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakaan vaimona ei toimita, koska se ei ole mikään ammatti kuitenkaan. Yleensä ammateista sanotaan, että hän toimii vaikka lääkärini. Ei vaimoista tai muistakaan.

Tämä on juuri sitä negatiivista konservatiivisyyden ja vanhojen arvojen alasajoa josta on huomattavissa huonoja vaihtoehtoja, perinteisistä arvoista vieraantumista ja sen huonot seuraukset.

Vierailija
8545/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä, että perinteisillä arvoilla ratsastetaan siihen suuntaan, että naiset saadaan pois työmarkkinoilta, kun töitä ei ole, ja nakitetaan kotiin hoitamaan vanhuksia ja lapsia, ja jos omia ei ole, niin toisten. Valtava säästö yhteiskunnalle, niin kuin loppuun uupuneet omaishoitajatkin on nyt. Lisäksi nainen jää miehen tuloista riippuvaiseksi. Paluu öljylamppujen aikaan alkaa. Sillä erotuksella, ettei öljyyn enää ole varaa. En kannata.

Vierailija
8546/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakaan vaimona ei toimita, koska se ei ole mikään ammatti kuitenkaan. Yleensä ammateista sanotaan, että hän toimii vaikka lääkärini. Ei vaimoista tai muistakaan.

Tämä on juuri sitä negatiivista konservatiivisyyden ja vanhojen arvojen alasajoa josta on huomattavissa huonoja vaihtoehtoja, perinteisistä arvoista vieraantumista ja sen huonot seuraukset.

Eli sinä vedät viestistäni johtopäätöksen etten kannata vanhoja arvoja jos kirjoitan ettei minusta kukaan toimi vaimoja, miehenä tai lapsenakaan. Tätä tarkoitin. Joku kirjoittaisi esim hän on vaimoni tai hän on mieheni. Tuollainen toimiminen on kuin vaimo olisi töissä vaimona. Tätä tarkoitin. 

Vierailija
8547/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki kaikki ärsyttää ja ällöttää, mutta koska läheisriippuvainen ei uskalla olla yksin niin hän kuitenkin roikkuu tällaisessa suhteessa valittamassa ja oikkuilemassa. Hänellä saattaa olla muitakin ominaisuuksia kuten narsismi ja jos se ihastuneempi osapuoli on sitten tarpeeksi alistettu niin hänenkin osaltaan tällainen kiero suhde vaan jatkuu.

Vierailija
8548/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki kaikki ärsyttää ja ällöttää, mutta koska läheisriippuvainen ei uskalla olla yksin niin hän kuitenkin roikkuu tällaisessa suhteessa valittamassa ja oikkuilemassa. Hänellä saattaa olla muitakin ominaisuuksia kuten narsismi ja jos se ihastuneempi osapuoli on sitten tarpeeksi alistettu niin hänenkin osaltaan tällainen kiero suhde vaan jatkuu.

Näin se taisi mennä. 😂

Tosi upea nainen ja olin todella ihastunut. Ei hänessä kyllä mitään narsistin vikaa ehkä ole, ei vain ollut minuun ihastunut. Sitten se suhde vain loppui vuoden jälkeen. En oikein ymmärrä miksi sinnitteli niin pitkään, ei vaikuta narsistilta tai läheisriippuvaiselta. Ehkä korona-aika vaikutti?

Nyt aion olla ihan itsekseni loppuelämän, ei kestä tällaista sekoilua ja ikää yli 40! Ei mitään tyytymisiä tai yksipuoleisia suhteita.

Vierailija
8549/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäänpä, että perinteisillä arvoilla ratsastetaan siihen suuntaan, että naiset saadaan pois työmarkkinoilta, kun töitä ei ole, ja nakitetaan kotiin hoitamaan vanhuksia ja lapsia, ja jos omia ei ole, niin toisten. Valtava säästö yhteiskunnalle, niin kuin loppuun uupuneet omaishoitajatkin on nyt. Lisäksi nainen jää miehen tuloista riippuvaiseksi. Paluu öljylamppujen aikaan alkaa. Sillä erotuksella, ettei öljyyn enää ole varaa. En kannata.

Tähänhän se menee sitten jos halutaan äärimmäistä juttuja. Näkyy joissakin maissa edelleenkin. 

Vierailija
8550/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on vanhoista arvoista jos niitä käytetään esim naisten alistamiseen. Ei yhtään mitään. 

Vierailija
8551/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ensimmäistä kertaa minun luokse kylään ja löi heti ovella tervehtimään tullutta koiraani kuonoon niin että koira vinkaisi ja perääntyi. Piti kuulemma näyttää että taloon on tullut uusi pomo. Tiuskaisin että älä turhaan ota kenkiä pois, avasin oven ja pyysin poistumaan. Ovi perästä kiinni, puhelin esiin, numero mustalle listalle ja aloin itkeä ihan vaan järkytyksestä. Miten olin arvioinut toisen ihmisen ihan väärin ja ahdisti koiran puolesta. Inhoan ihmisten ja eläinten huonoa kohtelua. Kaikenlaisia hulluja on liikenteessä.

Vierailija
8552/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on paljon vihaa sisällä. Toivottavasti en törmää kaltaisiinne ikinä. Osoitettu molemmille sukupuolille ketkä täälä toisiaan haukkuu. Ei oo fiksujen ihmisten hommaa.

Vierailija
8553/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ensimmäistä kertaa minun luokse kylään ja löi heti ovella tervehtimään tullutta koiraani kuonoon niin että koira vinkaisi ja perääntyi. Piti kuulemma näyttää että taloon on tullut uusi pomo. Tiuskaisin että älä turhaan ota kenkiä pois, avasin oven ja pyysin poistumaan. Ovi perästä kiinni, puhelin esiin, numero mustalle listalle ja aloin itkeä ihan vaan järkytyksestä. Miten olin arvioinut toisen ihmisen ihan väärin ja ahdisti koiran puolesta. Inhoan ihmisten ja eläinten huonoa kohtelua. Kaikenlaisia hulluja on liikenteessä.

Huh. Ei kyllä ole ollenkaan normaalia tuollainen käytös. Hyvä, että olit valppaana. Kyllä se, miten kohtelee eläimiä, kertoo jo ihmisestä paljon. Koiraparkasi joutui tuossa tilanteessa kärsimään, mutta sinä ja koirasi säästyitte todnäk vielä pahemmalta.

Vierailija
8554/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuskodin pihapientareilla kasvoi mesimarjaa ja sepä on herkkua!

Nykyään se  on jostakin syystä kadonnut sieltä.

Mesimarja on kadonnut, muka esiintyy vielä monin paikoin. Lapsuudessani ne oli sellaisia hyvin pieniä, mutta ah niin ihania😋

Vierailija
8555/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kyllä kommentteja miesten inpotenssista. Huolestuttavaa.

Vierailija
8556/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä kuulee, oikein teit. Pisteet siitä!

M38 ja koiranomistaja

Vierailija
8557/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on vanhoista arvoista jos niitä käytetään esim naisten alistamiseen. Ei yhtään mitään. 

Vanhat tavat ovat kunnioittavia ja toiset ihmiset huomioon ottavia päinvastoin kuin nykysin käyttäydytään. Vanhuksiakaan ei nykyään kunnioiteta muutoin kuin romaanien parissa, joilla perinteiset arvot ja tavat ovat tallella.

Vierailija
8558/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on kyllä kommentteja miesten inpotenssista. Huolestuttavaa.

Ai hymistelyketjussa? Meehän seksiosioon, täällä ei alapääkommentteja taho kukaan!

Hyräillään, runoillaan, lauletaan

Hyräile, runoile ja laula yksinäs. Ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
8559/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän porukat kuvittelee tullessaan hymistelyketjuun, mitä luulette?

Vierailija
8560/8872 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän porukat kuvittelee tullessaan hymistelyketjuun, mitä luulette?

Riitelyä, haukkumista, ahdasmielisyyttä, ivaa, nimittelyä, kapea-alaisuutta, konservatismia, seksuaalista estyneisyyttä, pahaa oloa, huumorintajuttomuutta. Sitä on ollut ja tulee olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi