Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (703)

Vierailija
701/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet varmasti oikeassa, mutta elämä ei aina ole oikeudenmukaista. Mitä vaan voi tapahtua, ja eri ihmiset reagoivat eri tavoin. Siksi on kaukonäköistä, että on itsesuojeluvaistoa, ettei lähde soitellen sotaan, ja sitten ylläty, kun onkin jousipyssyn kanssa taistelemassa tykkejä vastaan. Vaikea muuten uskoa, että kukaan kirjoituksiasi arvostelisi. Jos joku ketju pilaantuu, tulee uusia"

Pakko vielä kerran, kun viestiini vastasit vielä kirjoittaa ajatuksistani mitä viestisi toi mieleeni. Eli kirjoitit, ettei kannata lähteä soitellen sotaan. Näin tavallaan mietin onko siis minun mielipiteeni aiheeseen jotenkin liian paljon vaadittu jos asian esitän. En siis ole itse pitkään aikaan kirjoittanut yksinäisten ketjuun enää mitään. En kuukauteen varmaan. Silti jos joitakin kertoja olen maininnut asiasta niin sitten minä olen lähtenyt soitellen sotaan. Minusta kaikilla pitäisi olla oikeus siis mielipiteeseen ja sen esittämiseen. Muuten esim jokai

En tarkoittanut sinua henkilökohtaisesti, vaan puhuin tämän ketjun ongelmista. Meiltä lähdettiin (joku, et sinä) soitellen sinne toiseen ketjuun arvostelemaan ja sitten hämmästyttiin, kun puolustautuivat kunnon tykityksellä. Tarkoitin, että tämä olisi ollut ennakoitavissa ja olemme itse aiheuttaneet nykyiset ongelmat. Diplomatia on aina paras ratkaisu. Hyvää yötä sinulle, älä jää näitä miettimään. Ihan yleistä höpinää multa.

Vierailija
702/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on jo liian raskas paikka käydä. Liian raskasta materiaalia täällä ja draamaa. Huumoria kaipasitte, mutta ei ole sitä nähnytkään. Kuka viitsii enää käydä.