Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (6664)
Kaunista on kevät! Ojissa kukkii jo rentukat.
Lapsuuden maisemista tuomani valkovuokot ovat hengissä ja levinneet. Siellä ei valkovuokkoja silloin ollut, äiti taisi niitä istuttaa.
Metsätähtiä voisin tuoda seuraavaksi, jospa viihtyisivät täälläkin.
Alkuviikosta ajatus lähteä sinne kakkoskotiin muutamaksi päiväksi.
Se on kerrostalossa jossa aika hiljaisia naapureita- paitsi yläkertaan muuttanut kantapääastuja.
Sitruunaperhonen liiteli lähellä kun olin päiväkahvilla pihassa. Voi tätä kevättä, riemua ja iloa! Koittakaa ymmärtää olen niin kevätihminen kun olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden maisemista tuomani valkovuokot ovat hengissä ja levinneet. Siellä ei valkovuokkoja silloin ollut, äiti taisi niitä istuttaa.
Se on kerrostalossa jossa aika hiljaisia naapureita- paitsi yläkertaan muuttanut kantapääastuja.
Rentukat on niin ihania, lapsuuskodissa ei niitä ollut. Onneksi leskenlehdet ja pajut kukkii, kun ekat kimalaiset ja perhoset tulee, aika äkkiä voikukatkin. Aina ihmettelen, riittääkö ruoka.
Katsoin videon kun Viikin lehmät pääsivät laitumelle. Eivätpä paljon riehaantuneet! Muutama heittelee takajalkojaan mutta kukaan ei juokse häntä suorana.
Lapsena se oli jännää seurattavaa. Ihan älyttöminä hyppivät ja laukkasivat talven vankeuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sitruunaperhonen liiteli lähellä kun olin päiväkahvilla pihassa. Voi tätä kevättä, riemua ja iloa! Koittakaa ymmärtää olen niin kevätihminen kun olla voi.
Ymmärrän todellakin. Samalla viisii ihastelen kevään tuojia. Kurjet on mun suosikki, ihanat oranssinpunertavat poikaset. Heleä hiirenkorvan vihreä, ehkä vasta jo viikon päästä. Harmi tuo maastopalovaroitus, sähkögrilli toimii.
Olen niin onnellinen uunituore eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videon kun Viikin lehmät pääsivät laitumelle. Eivätpä paljon riehaantuneet! Muutama heittelee takajalkojaan mutta kukaan ei juokse häntä suorana.
Lapsena se oli jännää seurattavaa. Ihan älyttöminä hyppivät ja laukkasivat talven vankeuden jälkeen.
Niinpä. Lapsena usein kevätjuhlapäivänä lehmät laskettiin ulos, voi sitä riemua. Lehmillä ja lapsilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lapsena usein kevätjuhlapäivänä lehmät laskettiin ulos, voi sitä riemua. Lehmillä ja lapsilla :)
Ja ajatella. Usein kesän ainoa jäätelötuutti oli just kevätjuhlapäivänä. Ei taida olla tänäpäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Metsätähti:
Jotenkin näin: Siitä on kauan, kun minuun meni metsätähti, ja yhä se kukkii. Eeva Heilala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kerrostalossa jossa aika hiljaisia naapureita- paitsi yläkertaan muuttanut kantapääastuja.Metsätähti:
Jotenkin näin: Siitä on kauan, kun minuun meni metsätähti, ja yhä se kukkii. Eeva Heilala.
Tämän myötä: rakkaimpia runoja R. I P. Eeva Heilala for ever.
Vierailija kirjoitti:
Muistan myös :D
Keräsin pensaan alta kimpun Idänsinililjoja vaasiin keittiön pöydälle, mikä huumaava tuoksu ja väri on niin kaunis!
Vapauden kaipuu, piti sanomani edellä 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti, laita avain paikkaan entiseen
Vickyn upea biisi soi eilen. Sai kyyneleet silmiin. Äiti sanoi aina, että ovi on auki, mitä vaan tuleekaan :)
Vickyllä on monta koskettavaa biisiä, vähemmän soitettua. Talven tullen itkettää aina. Itsekin ukkomieheen nuorena rakastuin, ja hänkin minuun. Meillä oli hetkemme :)
Hutsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti, laita avain paikkaan entiseen
Vickyn upea biisi soi eilen. Sai kyyneleet silmiin. Äiti sanoi aina, että ovi on auki, mitä vaan tuleekaan :)
Vickyllä on monta koskettavaa biisiä, vähemmän soitettua. Talven tullen itkettää aina. Itsekin ukkomieheen nuorena rakastuin, ja hänkin minuun. Meillä oli hetkemme :)
Hutsu
Ajattelin kanssa, että tuollaista temppua en hyväksy, saati hymynaama laita. Ettes häpee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lopettaa tai haluaisin edetä pidemmälle, mitä teen? Olen ollut 20 v naimisisssa miehen kanssa joka ei koskaan ole kiihottanut minua, ollaan silti parhaat ystävät toisillemme. Seksiä on viikottain mutta se on kamalaa jyystöä molemmille. Olen 4 vuotta viestitellyt nuoruudenrakkauden kanssa joka on sinkku edelleen. Haluan villinä häntä mutten osaa / uskalla erota. Mitä teen? Ajattelen tota toista kaiket päivät ja viestittelen salaa kuumia juttuja kuten hänkin minulle. Uskoton en ole kuitenkaan ollut.
Nainen, lopeta tuollainen ketkuilu. Tuo on häijy teko miehellesi.
Eroaminen ei ole helppoa. Totta. Mut jos eletään kuin sisko ja veli niin mitä mieltä etenkin kun himoaa toista
Luin jälkijunassa viestejä. Asumisjutuissa mulla on kokemusta kerros-, rivi- ja omakotitalosta. Naapureilla on kaikissa iso merkitys. Ihan totta se, että työssäkäyvät ja muutenkin tavalliset ihmiset on parhaita naapureita.
Rivitalossa jos saa huonon naapurin, voi ainoa ratkaisu olla lopulta asunnon myynti. Kiusaamismahdollisuudet on rajattomat. Yksi häiriintynyt voi tuhota kaikkien asumisen. Tiedän tapauksen, jossa rivitalon kaikki asukkaat vaihtui jatkuvasti parin vuoden välein. Yksi alkuperäinen asukas, vanha nainen, piinasi kaikkia. Täysin vainoharhainen, piti muita vihollisinaan. Valitti kaikesta. Kävi mittanauhalla mittailemassa, onko autot oikein parkkeerattu (hänellä ei autoa), leikkasi juuresta kaikki pensasaidat pilalle, soitteli yömyöhään kaikkien ovikelloja, nimitteli ja haukkui, täytti postilaatikot ruuantähteillä, uhkasi myrkyttää koirat, teki turhia ilmoituksia isännöitsijälle, mutta ei uskonut tämän ohjeita, maalasi v ittuja ulkovarastoiden seiniin, yhden auton kaikki renkaat oli kerran puhki. Mikään keskustelu ei auttanut. Myöhemmin kuulin, että vanhuksen asunto oli lopulta otettu taloyhtiön haltuun häiriöiden takia.
Kannattaa asuntokauppoja harkitessaan pyrkiä keskustelemaan parin naapurin kanssa. Välittäjä ei välttämättä tiedä häriköstä. Huono puoli on, että asukkaat kun vaihtuu, voi naapuriin muuttaa tällainen katkera ja häiriintynyt asukas. Kirjoitin tästä jo kerran aiemmin, jotkut ehkä muistaa. Hyviäkin rivitaloja on, mutta asumismuotona se on riski tässä naapuriasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lopettaa tai haluaisin edetä pidemmälle, mitä teen? Olen ollut 20 v naimisisssa miehen kanssa joka ei koskaan ole kiihottanut minua, ollaan silti parhaat ystävät toisillemme. Seksiä on viikottain mutta se on kamalaa jyystöä molemmille. Olen 4 vuotta viestitellyt nuoruudenrakkauden kanssa joka on sinkku edelleen. Haluan villinä häntä mutten osaa / uskalla erota. Mitä teen? Ajattelen tota toista kaiket päivät ja viestittelen salaa kuumia juttuja kuten hänkin minulle. Uskoton en ole kuitenkaan ollut.
Luonto vetää tikanpojankin puihin
PXsXin ketju ikinä, äänestetään pois heikoin ketju?
Vierailija kirjoitti:
Tekisipä mieli taas muistutella pennin venyttämisestä. Kirppariostokset pois kokonaan vaikka miten halvalla huppareita - entisten lisäksi- saisi!
No mistä kukakin nauttii mutta sittenpä tulee eteen kun ei pientä lomamatkaa voi tehdä.
Nimenomaan! Ei ihminen mitään vaatteita tarvi. Jos luoja olis tarkoittanut niitä käytettävän, kaikki syntyisi hupparit päällä. Ilkosiltaan pärjää hyvin. Tulee meinaan halvaksi.
Rannekelloni, päiväys myöhässä. Laiskasta päästä kärsii koko ruumis. Isäni syntymäpäivä - 97, jos elinpäiviä olisi piisannut :)