Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (703)

Vierailija
601/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Haluatko valtaa tai poliisinia oloa? Turhaa toimintaa tuo. Lapsellista kantelua ja nipottamista. Kyllä maailmaan sanoja mahtuu. Hupipalstalle varsinkin.

Vierailija
602/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteekohan D:kin sinut? Olisikohab hänellä mairittelevaa kuvausta luonteestasi?

Voi tunteakin. Minua ei kiinnosta yhtään, mitä hän minusta ajattelee. Aivan sama. Minä en jaakaan elämääni tänne kirjoittelemalla shaibaa vuosikausia. D keksii paljon ja osa on totta, mutta  suurin osa ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntöuskovaisten on maailma! Voi hyvänen aika, säännöt on tehty rikottaviksi. Rikkoohan D itsekin sääntöjä, spämmää monta kertaa samaa ja haukkuu miehiä ja valehtelee silmät päästään. Näyttelee useita eri kirjoittajia. Sellainen sääntömissi.

Vierailija
604/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennättekö hieman tätä ylläpitoon yhteydenottamista? Että minä 55v. aikuinen nainen laittaisin viestiä Sanoma oylle ja kertoisin että vauva palstalla riidellään? Koko ajatus on täysin absurdi. En ikinä kehtaisi tehdä noin, enkä missään nimessä tee.

Viestin alla on laatikko: Ilmoita asiattomaksi. Minä todellakin ilmoitan.

Pitemmät viestit sivun alareunasta: Ota yhteyttä.

Törkeät haukkumiset, kiroilut, asiattomat viestit ilmoitan. Tyhmät hypin yli.

Miten niin et kehtaa? Et viitsi vai ujostuttaako? Sanalla molemmat merkitykset

Valtava turha työ tuollaisena poliisina toimiminen. Miten sulla riittää aikaa vahtia toisten kirjoituksia vuodesta toiseen?  Elämän sisältönä palstapollarina olo? Voi sua raukkaa.

Yli neljä vuotta on hän tätä turhuutta tehnyt aamusta iltaan! Kuvitelkaa.

Tarkkanpa olet seurannut :) uskollisesti 

Vierailija
605/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennättekö hieman tätä ylläpitoon yhteydenottamista? Että minä 55v. aikuinen nainen laittaisin viestiä Sanoma oylle ja kertoisin että vauva palstalla riidellään? Koko ajatus on täysin absurdi. En ikinä kehtaisi tehdä noin, enkä missään nimessä tee.

Viestin alla on laatikko: Ilmoita asiattomaksi. Minä todellakin ilmoitan.

Pitemmät viestit sivun alareunasta: Ota yhteyttä.

Törkeät haukkumiset, kiroilut, asiattomat viestit ilmoitan. Tyhmät hypin yli.

Miten niin et kehtaa? Et viitsi vai ujostuttaako? Sanalla molemmat merkitykset

En kehtaisi koska en viitsisi enkä sekään takia että täysin järjetön ajatus minulle. Mitä sinä siitä saat ts mikä merkitys tuolla on sinulle? Siis ilmotat asiattomat viestit eli jokaisen viestin raportoit tuonne? En vaan ymmärrä miksi tai mitä sillä sitten on vaikutusta. Eihän tällä palstalla muuta voisi tehdäkkään kuin ilmoitella viestejä. Eikö? Itse en vaan lue ja se siitä. Enkä nyt tännekään jää, kunhan kysyin. Menen lukemaan bypias kommentointia, järkyttävä juttu, nuorten äitinä työnantajien häikäilemättömyys ällistyttää taas kerran.

Vierailija
606/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Haluatko valtaa tai poliisinia oloa? Turhaa toimintaa tuo. Lapsellista kantelua ja nipottamista. Kyllä maailmaan sanoja mahtuu. Hupipalstalle varsinkin.

Poliisinia? Posliinia?

Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän kuulumisia... normaalit koiranulkoilutukset.  Ostin jokin aikaa sitten Marimekon pahvisia kotilaatikoita ja niitä tässä kasaillut samalla,  kun katselen Youtubesta Pinjamari Jiroutin true crime  - podcasteja. Saan laitettua näitä päällekkäin varastohyllyyn ja sitten Dymolla vaan päätyyn,  mitä missäkin laatikossa on.  Vielä pari vuotta sitten mulla oli melko vähän erilaisia työkaluja,  mutta nyt niitä on jo melkoinen määrä.  Vuosi sitten isä kysyi,  oisko mulla lainata talttaa.  No ei ollut,  mutta tulipahan hankittua kunnon talttasarjakin. 

Eli pientä nysväämistä kotona. Vana Tallinkia en eilen ostanut vaan kahvilikööriä ja Baileysia.  Niin  joo  ja 200 ml pullo sellasta kuin Metsmaasikas.  Valmistaja Tallinnassa.  Lapsuudestani muistan metsämansikat ja miten kerättiin niitä timoteiheinän varteen.  Mulla kasvaa melkein pihalla, mutta just taloyhtiön puolella ja siksi huoltoyhtiö vetää ne aina ruohonleikkurilla matalaksi jo kukintavaiheessa. 

Vierailija
608/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun lukitus on taas Doriksen agendana. Moneskohan D:n pilaama ketju? Ei osaa olla riitelemättä, raukka. 

Monta kertaa on yritetty selittää ja neuvoa, mikään ei auta. Tänään viimeksi, turhaan.

Anteeksi vaan, kuka täällä riitelee? Katsopas peiliin, vastaus löytyy sieltä.

Sekoitat minut johonkin toiseen. En koskaan hauku enkä nimittele ketään. 

Entäs tuo ylempi viesti? Sinunko sekin?

Vierailija
609/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hupiketju? Tämäkö? Viimepäivinä ei ainakaan

Ilmiantoloota on ihan aiheesta laitettu. Huomattu on eri ketjuissa

Vierailija
610/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas voisi kokeilla siirtää metsämansikan taimet omalle puolelle.

Katson sprinttihiihtoja. Yksi hiihtäjä meni nurin, kaksi oikein.

Vierailija
611/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hupiketju? Tämäkö? Viimepäivinä ei ainakaan

Ilmiantoloota on ihan aiheesta laitettu. Huomattu on eri ketjuissa

Viime päivinähän täällä on ollut tosi hauskoja juttuja. Sekin peräreikäproteesi! Voiko hauskempaa olla! Kaikkea sitä keksitäänkin. Ja tämä sanailu on virkistävää verbaalijumppaa vanhoille aivoille. Ei kaikkea kannata niin tosissaan ottaa ja juosta kantelemaan. Elämää tämä vain on. Älä nipota turhasta. Toivoo 78 v.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas voisi kokeilla siirtää metsämansikan taimet omalle puolelle.

Katson sprinttihiihtoja. Yksi hiihtäjä meni nurin, kaksi oikein.

Kiitos vinkistä.  Ne mansikat on nyt korkean lauta-aidan aurinkoisella puolella ja aidan tällä puolella voi olla liian varjoisaa.  Mutta mulla olis toisella puolella asuntoa aurinkoisempi paikka.  Saisin tohon etupihallekin yhteen kohtaan aurinkoa,  mutta sitten pitäisi laittaa matalaksi iso aronia. Ja sitä en haluaisi,  koska se tuottaa joka vuosi niin hyvän sadon,  että osan marjoista annan naapureille.

Vierailija
613/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Vierailija
614/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikea päivä ollut ja surullinen olo monesta asiasta. Silti en viitsi tänne niitä kirjoittaa ja tuskin enää kirjoitan. Joskus oli eri juttu,  mutta nyt taas eletään tätä aikaa näköjään ja näin mietin onko järkevää kirjoittaa yksinäisestä ja tylsästä elämästään, kun lukee irvailuja juuri sellaisiin viesteihin. Näin mitä laittaa päätään pölkylle jo valmiiksi ja antaa aihetta johonkin. Mutta juu huumoria vaan. Huumorin varjollakin voi oikeuttaa monet jutut elämässään ja monet sanat. Minä en oikeuta ja koen ettei minulla ole oikeutta siihen.

Vierailija
615/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaikea päivä ollut ja surullinen olo monesta asiasta. Silti en viitsi tänne niitä kirjoittaa ja tuskin enää kirjoitan. Joskus oli eri juttu,  mutta nyt taas eletään tätä aikaa näköjään ja näin mietin onko järkevää kirjoittaa yksinäisestä ja tylsästä elämästään, kun lukee irvailuja juuri sellaisiin viesteihin. Näin mitä laittaa päätään pölkylle jo valmiiksi ja antaa aihetta johonkin. Mutta juu huumoria vaan. Huumorin varjollakin voi oikeuttaa monet jutut elämässään ja monet sanat. Minä en oikeuta ja koen ettei minulla ole oikeutta siihen.

Just näin. Eipä ole tarvetta jakaa oikein mitään enää. Murheita kaikkein vähiten, kun takuuvarma lyttäys tulee. Hymistelyketjussakin, nykyään. Sit pitäis vaan niellä ja hyväksyä kaikki tyhmäilyt. Tsemppiä meille, vaikkei aina naurata. Täällä arvostellaan mielipiteitä, ammatteja, arjen tapoja tosi alatyyliin, ehkäpä arvostelijat ovat fiksumpia olevinaan. Tuskin oikeasti. Fiksun ihmisen ei tarvitse lytätä toisia itseään nostaakseen.

Vierailija
616/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo häiriköitten jutut ei ole mun mielestä hauskoja vaan suorastaan typeriä. Eivät tuota iloa. Voisi vanhuksetkin käyttäytyä arvokkaammin.

Vierailija
617/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas, miten käytät aronian marjat? 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tainnut sanoa tämän joskus ennenkin. Tässä tai jossain muussa ketjussa.  Tällä palstalla on melkein jokaisessa ketjussa jotain trolleja. Yhteiskunnallisista asioista keskusteltaessa nk itätolleja eli "iigoreita". On olemassa porukka,  joka joko tekee tarkoituksella mielipidevaikuttamista tai sitten vaan haluavat torpedoida asialliset ja mukavat ketjut.  Pyrkivät vähättelemään,  loukkaamaan ja satuttamaan.  Pyrkivät hajottamaan kaiken,  mistä voisi syntyä yksilöiden välille edes jotain yhteishenkeä. Jotkut ovat ilkeitä vain siksi,  että eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä.  Mutta kannattako meidän antaa periksi? Antaa heidän saavuttaa tavoitteensa? Mun mielestä ei. 

Vierailija
619/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo häiriköitten jutut ei ole mun mielestä hauskoja vaan suorastaan typeriä. Eivät tuota iloa. Voisi vanhuksetkin käyttäytyä ,arvokkaammin.

Tämä just. En näen niissä kerrassaan mitään huvittavaa, keskenkasvuisten kakaroiden pyllypieruhuumoria? En usko vanhusten tai kenenkään aikuisen tuota suoltavan. Ketä naurattaa? Voi tietysti hyppiä yli, mutta noille olis ehkä otollisempi alusta jossain muualla kuin hymistelyketjussa.

Huvitti äsken keittiössä puuhatessani, kun hyräilin. Tuli tämä ketju mieleen

Vierailija
620/703 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun lukitus on taas Doriksen agendana. Moneskohan D:n pilaama ketju? Ei osaa olla riitelemättä, raukka. 

Monta kertaa on yritetty selittää ja neuvoa, mikään ei auta. Tänään viimeksi, turhaan.

Anteeksi vaan, kuka täällä riitelee? Katsopas peiliin, vastaus löytyy sieltä.

Sekoitat minut johonkin toiseen. En koskaan hauku enkä nimittele ketään. 

Entäs tuo ylempi viesti? Sinunko sekin?

Ei ole. Se on jonkun muun. Minun on tuo "Monta kertaa on yritetty...". Miksi kysyt?