Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (287)

Vierailija
61/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta hymistelijöille ja kirkasta talvipäivää.

Vierailija
62/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klapihommia tehnyt kertoi, että peti kutsuu.

Minua kutsui eilen, kun edellisenä yönä en nukkunut yhtään. Hyvin nukutti viime yönä, melkein kellon ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi keskustassa asioilla ja yllätti minut iloisesti ostamalla kilon muikkuja. Perkasi ne.  Teen niistä sardiineja, haudutan leivinuunissa noin 2,5 tuntia öljy-mausteliemessä. 

Ahvenista olen rehnyt sardiineja monta kertaa ja pari kertaa muikuista. Hyvää sekä lämpimänä, että kylmänä esim. ruisleivän päällä.

Mukavaa perjantaita!

Vierailija
64/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kävi keskustassa asioilla ja yllätti minut iloisesti ostamalla kilon muikkuja. Perkasi ne.  Teen niistä sardiineja, haudutan leivinuunissa noin 2,5 tuntia öljy-mausteliemessä. 

Ahvenista olen rehnyt sardiineja monta kertaa ja pari kertaa muikuista. Hyvää sekä lämpimänä, että kylmänä esim. ruisleivän päällä.

Mukavaa perjantaita!

* tehnyt

Vierailija
65/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä meni kuskatessa klapeja  suojaan.  Ne oli pätkitty pystyyn kuivuneista kuusista,  eivät siis enää kovin pihkaisia.  Kaarnakuoriaiset ovat tuhonneet monta isoakin puuta. Ensin latvusto alkaa kuivumaan, sitten vähitellen koko puu.  Samanlaista kuusien tuhoutumista näkyy jo muuallakin kuin vain eteläisessä Suomessa.  Onneksi käyvät vielä polttopuiksi, ja niitä vielä tarvitaan pitkään tänäkin talvena. 

Vierailija
66/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joulusta ei ole vielä pariakaan kuukautta, laitoin tuplasatsin riisiä veteen likoamaan puuroa varten. Lisukkeena sitten pakastemarjat. Puurosta saa ainekset myös porkkanalaatikkoon, kun iso määrä juureksia oli vielä jäljellä. Tähän asti menivät raasteena, kunnes luin jutun niiden yersinia-bakteerista. Tuskin kovin yleistä, jos noudattaa hygieniaa, mutta tuleepa käytettyä pois.

Vierailija
67/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puh puh. Päättettiin lemmiskellä heti heti aamusta, suihku, kaurapuuro ja kahvi.  Niin euforinen olo ja rakastettu. Hymyilemme aina kun toisen katse kohtaa. Koko päivä on ihana. Nyt on energiaa vaikka mihin. 

Hän on niin kaunis. Iho rusottaa ja katse on lämmin. Rakastan niin. Tällä viikolla tuli 50 vuotta ensitapaamisesta. Miten hyvä meillä on edelleen toisen kanssa.

Vierailija
68/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan myytävien asuntojen tarjontaa ja hintoja pk-seudulla. Miten tuntuu, että ovat kalliita. Katson lompakkoon ja pankkitiliä ja totean, että kalliita ovat ostovoimaan nähden.

Vierailija
69/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan kuullut porkkanoiden yersinia-bakteerista. Googletin.  Olen tehnyt aika usein raastetta, mutta pitänee alkaa kypsentämään.  Paistoin juuri leivinuunissa porkkanan palasia, vähän öljyä, suolaa, hunajaa.  Ihan syötäviä ovat. 

Vierailija
70/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkunlimpun valmistus lopetettu. 

Vierailija
71/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollutkaan kuullut porkkanoiden yersinia-bakteerista. Googletin.  Olen tehnyt aika usein raastetta, mutta pitänee alkaa kypsentämään.  Paistoin juuri leivinuunissa porkkanan palasia, vähän öljyä, suolaa, hunajaa.  Ihan syötäviä ovat. 

Syön tosi usein parkkanaa raakana. Joskus uunissa paistan tai silppuan keittoon. En aio myöskään vähentää raakana syöntiä, ehkä pesen vähän huolellisemmin. On kuitenkin niin terveellistä ja maukasta.

Vierailija
72/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tosi usein porkkanaa raakana. Joskus uunissa paistan tai silppuan keittoon. En aio myöskään vähentää raakana syöntiä, ehkä pesen vähän huolellisemmin. On kuitenkin niin terveellistä ja maukasta.

* porkkanaa

Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin hymistellä itseni lähibaariin lasilliselle viiniä. Aamupäivällä kävi taas kerran eläinlääkäri. Tosin en tiedä, mikä tolle koiralle toissayönä oikein tuli, mutta heti aamulla tilasin eläinlääkärin. Eka vapaa-aika oli tälle päivälle. Eilen iltapäivällä se sitten otti pienetä päiväunet ja kun siitä heräsi, jokin ihmeparantuminen oli tapahtunut. Ensin mietin, peruisinko eläinlääkärikäynnin, mutta koska on viikonloppu edessä, päätin jättää perumatta. Lääkäri kuunteli sydämen ja keuhkot, tunnusteli vatsan, tarkisti ikenet jne. Mitään vikaa ei löytänyt. Tässä siis pari yötä olen nukkunut huonosti olohuoneen sohvalla ja kun tulin läppärille makkariin, niin tämä kone ilmoittaa, että Microsoftin lisenssi vanhenemassa. Mulla on jo ostettuna uusi läppäri, mutta en ole ottanut sitä vielä käyttöön. Meinasi iskeä paniikki ja kiireellä siirsin jo valokuvia yms omia juttujani ulkoiselle kovalevylle. Stten huomasin, että lisenssi vanhenee tämän kuun lopussa. No tietty joo, kun työsuhdekin on päättynyt. Eli ei tarvitsekaan nyt just tänään tehdä mitään tälle. Huomenna alan laittamaan uuden koneeni kuntoon ja sen jälkeen jossain vaiheessa kesällä keskiviikkona tai ensi vuoden maanantaina käyn palauttamassa tän työkoneeni toimistolle. 

Vierailija
74/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puh puh. Päättettiin lemmiskellä heti heti aamusta, suihku, kaurapuuro ja kahvi.  Niin euforinen olo ja rakastettu. Hymyilemme aina kun toisen katse kohtaa. Koko päivä on ihana. Nyt on energiaa vaikka mihin. 

Hän on niin kaunis. Iho rusottaa ja katse on lämmin. Rakastan niin. Tällä viikolla tuli 50 vuotta ensitapaamisesta. Miten hyvä meillä on edelleen toisen kanssa.

Kun arvostaa toista ja pitää hyvänä ja hellii, säilyy rakkaus toiset 50 vuotta! Hyvä te.

Vierailija
75/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ollaan vielä nuoripari, vasta reilut 30 yhteistä vuotta :)

Vierailija
76/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin saatte pidettyä näppejänne irti toisistanne edes syödessä . 😍🥰

Vierailija
77/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saatte pidettyä näppejänne irti toisistanne edes syödessä . 😍🥰

Muistan ajan kun söimme sylikkäin samalla lusikalla.  Kun toinen juoksi lenkkiä, toinen pyöräili vieressä, kun muuten tuli niin ikävä. Eikä puhelua synnytyssairaalaan voinut lopettaa kumpikaan, sitten sovittiin, että yhtäaikaa lasketaan luuri. Hieman on tasoittunut nyt. Meilllä tulee 50 vuotta kihloihin menosta keväällä. Mikä onni on kohdata rakkaus. 

Vierailija
78/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa perjantaita!

Ihana yllätys, kilo muikkuja:) kukapa suklaata ja sampanjaa kaipaakaan. Alkuaikoina mun mies yllätti: toi mansikkajäätelöä. No ei tuonut toiste, ei ollut minun makuuni. Mutta, ajatus on tärkeintä. Oma kulta.

Oli iloinen yllätys, koska kerrankin ehti ajoissa "saaliinjaolle". Paikallinen kalastaja, tuoreet kalat, välillä pieni saalis.  Kaikille halukkaille ostajille ei aina riitä. 

Vierailija
79/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa perjantaita!

Ihana yllätys, kilo muikkuja:) kukapa suklaata ja sampanjaa kaipaakaan. Alkuaikoina mun mies yllätti: toi mansikkajäätelöä. No ei tuonut toiste, ei ollut minun makuuni. Mutta, ajatus on tärkeintä. Oma kulta.

Oli iloinen yllätys, koska kerrankin ehti ajoissa "saaliinjaolle". Paikallinen kalastaja, tuoreet kalat, välillä pieni saalis.  Kaikille halukkaille ostajille ei aina riitä. 

Siis todellakin olen kalan ystävä. Jos kirjoitin vähän hullusti, anteeksi. Itse todella tykkään arjen yllätyksistä. (En kaipaa niinkään kukkia tai kuohuvaa)

Vierailija
80/287 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin nro 80 kirjoittajalle, ei sinulla ole mitään anteeksipyydettävää.

Minä kyllä kaipaisin välillä kukkia, mieheni "tuhlaa" ennemmin muikkuihin kuin kukkiin :) 

Ostankin  usein kukkia itselleni, koska tykkään niistä.

Hyvää viikonloppua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä