Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun hymistellään niin ollaan samaa mieltä? Vai mitä on hymistely tässä tapauksessa? Voi olla aika vaikeaa julkisella keskustelupalstalla.

Kai olet kuulumisketjuissa huomannut: otsikosta ja aiheesta viis, jankutus omasta aiheestaan jatkuu. Aamusta iltaan.

Minä kyllä luinkin, että hyräillään .

En ole huomannut. Ts mitään kuulumisketjuja. Oikeastaan mietin tuota hymistely sanaa siksi tulin kysymään. Minulle hymistely on aika sama kuin mielistely. Mutta ei se mitään, en muutenkaan saanut sekoa aiheesta. Poistun muualle.

Vierailija
22/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukea olo lenkin jälkeen.  Istun korituolissa nurkassa huonekasvien keskellä rentoutumassa.

Aina ei tarvitse tehdä mitään kuin vain oleilla rauhassa. Ei ne työt ja velvollisuudet mihinkään karkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raukea olo lenkin jälkeen.  Istun korituolissa nurkassa huonekasvien keskellä rentoutumassa.

Aina ei tarvitse tehdä mitään kuin vain oleilla rauhassa. Ei ne työt ja velvollisuudet mihinkään karkaa.

No just tämä. Ystävä soitti sunnuntaina. Oli siivoamassa jotain sukkalaatikkoa. Minä kysyin, miksei löhöä sohvalla ja katso telkkaa (niinkuin minä tein)? Ei kuulema osaa olla jouten.

Voi veljet, minä kyllä osaan

Vierailija
24/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo saman jankuttaja joku vitsi? Tosin ei kyllä naurattanut.

Oliko viesteissään jotain ymmärrettävää, fiksua sisältöä, siis tähän ketjuun kuuluvaa?

Palstalla voi todellakin törmätä kaikkeen outoon.

Vierailija
25/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun avasitte tämän hymistelyketjun. Tämä on aivan paikallaan nykymaailman melskeessä. Jos ei muuta, niin aina voi hymistellä hmmmm. Ei pahaa sanaa, hymistelen vain, nostan hattua ja menen eteenpäin.

26/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanakirjan mukaan hymistellä = tehdä tai puhua hiljaa, usein tarkoituksena olla kiinnittämättä huomiota itseensä

Nyt ei vissiin pitäisi kertoa, että mä kävin viikonloppuna läpi lankakorin :D Koira sairastui torstaina myöhään illalla, eläinlääkäri kävi kotikäynnillä perjantaina aamulla ja onneksi nyt selvitään antibioottikuurilla ja tassun hoidolla. Mutta olen sitten joutunut huolehtimaan, ettei se kulje portaissa. Tarkoittaa siis, että olen perjantaiaamusta alkaen asunut alakerran sohvalla. Tai no toki muuallakin siellä, mutta en ole viitsinyt kantaa läppäriäni sinne.  Joten vähän tylsää on ollut ja tuli se lankakorikin käytyä läpi. Nyt hetken aikaa täällä ylhäällä ja koirakin kiipesi tänne. Mutta palaan jossain vaiheessa takaisin olohuoneen sohvalle ja barrikadit uudelleen portaikkoon. 

Nakkikastike kuulostaa hyvältä. Pitääpä joku päivä tehdä itsekin. Mä ajattelin tänään paistaa kalapuikkoja, tehdä kermaviilikastikkeen ja lisäksi perunamuusia. Jotain salaattia lisäksi. 

Vierailija
27/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymistely myös hiljaista itsekseen hyminää, hyrinää, luonteeltaan myönteistä, hyväntuulista, ei arvostelevaa. Ei ole synonyymi mielistelyn kanssa.

Vierailija
28/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymistely myös hiljaista itsekseen hyminää, hyrinää, luonteeltaan myönteistä, hyväntuulista, ei arvostelevaa. Ei ole synonyymi mielistelyn kanssa.

Hyvin kuvattu.

P hoooiii. Kuulumisiasi kaivataan, jospa täällä olis sopuisaa :)

Mites opiskelut? Joko pää on täynnä kevään/kesän puutarhasuunnitelmia?

Vierailija
29/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapoliisi. Tuo yksi, joka kiertää ketjusta toiseen latomassa sääntöjään, miten pitää olla. Rajoittaa, päsmäröi -->> siis emännöi.

Jäiköhän penskana rosvo ja poliisi-leikit väliin vai eikö ollut leikkikaveria? Itsensä puhekaverinakin pärjää mainiosti.

Onneksi hän saa nyt 'hallita' räväkät kuulumiset ketjua. Niitähän riittää? Pysyis siellä, me nyhjätään arkisia asioita täällä.

Eikös se ollut toiveena että pysyy räväköissä? Pystyisitkö sinä lopettamaan tuon kommentoinnin aiheesta täällä? Tämä ihan ystävällisenä pyyntönä koska muuten menee samaksi kuin muualla. En jaksa sellaista lukea. (Pysyn poissa jos tuntuu että täälläkin noita samoja aiheita jatketaan.)

30/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro31: "Palstapoliisi sakottaa: lankojen setvimisestä, nakkikastikkeesta, kalapuikoista! Soo soo.

Tiukka tyyppi, kun 'tunnistaa rikolliset'. Meitä muita huvittaa tuo pörhistely."
Sakot onneksi perustuu kuukausituloihin ja mun kuukausituloni ovat jo kohta puoli vuotta olleet pyöreät 0 € :D

Vierailija
31/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapoliisi. Tuo yksi, joka kiertää ketjusta toiseen latomassa sääntöjään, miten pitää olla. Rajoittaa, päsmäröi -->> siis emännöi.

Jäiköhän penskana rosvo ja poliisi-leikit väliin vai eikö ollut leikkikaveria? Itsensä puhekaverinakin pärjää mainiosti.

Onneksi hän saa nyt 'hallita' räväkät kuulumiset ketjua. Niitähän riittää? Pysyis siellä, me nyhjätään arkisia asioita täällä.

Eikös se ollut toiveena että pysyy räväköissä? Pystyisitkö sinä lopettamaan tuon kommentoinnin aiheesta täällä? Tämä ihan ystävällisenä pyyntönä koska muuten menee samaksi kuin muualla. En jaksa sellaista lukea. (Pysyn poissa jos tuntuu että täälläkin noita samoja aiheita jatketaan.)

Kyllä. En kommentoi häntä, ellei hän jankkaa:)

Vierailija
32/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ei saanut ilkeillä! D koko ajan haukkuu ja ilkeilee.

Vierailija
33/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän ei saanut ilkeillä! D koko ajan haukkuu ja ilkeilee.

Haukkuu oudoksi ja viestejä eifiksuiksi.  Onko tuo kaunista kieltä D?

Vierailija
34/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Djankkaaja, sinä ainoana ilkeilet. Häivy!

Vierailija
35/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooiii Pitkis, Kukkakimppu +muut

Löydättehän meidät täältä?

Vierailija
36/36 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmmmm hymistelyä täältä. Havaitsinko eripuraa? Nyt laitan hyminän volyymia vähän isommalle. Kuinkahan kylmä yö on taas tulossa. Tänään mun vanha autoni sippasi, mutta onneksi saatiin se pelittämään enkä ollut liikkeellä tuolla maanteillä. Rauhallista iltaa teille toivotan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä